Zpět

„Technika pro realizační tým II.“

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9940

Název zakázky: „Technika pro realizační tým II.“

Druh zakázky: Dodávky

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 30. 6. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Fond dalšího vzdělávání

Sídlo zadavatele: Na Maninách 20, 170 00 Praha 7

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Lenka Kaucká, pověřena řízením FDV

IČ zadavatele: 00405698

DIČ zadavatele: Zadavatel není plátc

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Jan Vodička
  • Telefon: +420 775 779 683
  • E-mail: jan.vodicka@fdv.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 9. 7. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídka musí být podána prostřednictvím elektronického tržiště Gemin – viz www.gemin.cz.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové smlouvy na dodávku techniky pro realizační tým.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 410685,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaným termínem zahájení plnění veřejné zakázky je den podpisu rámcové smlouvy s vybraným uchazečem, přičemž předpokládané datum uzavření rámcové smlouvy je bez zbytečného odkladu po ukončení tohoto výběrového řízení. Předmět veřejné zakázky bude vykonáván na základě rámcové smlouvy uzavřené mezi zadavatelem a vybraným uchazečem na dobu určitou, a to na dobu do 31. 8. 2015, či na dobu, dokud úhrada odměn za plnění veřejné zakázky nedosáhne maximálně přípustné výše stanovené v návrhu smlouvy (předpokládaná hodnota veřejné zakázky) podle toho, který z těchto okamžiků nastane dříve.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění veřejné zakázky, resp. místem dodání je hlavní město Praha.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Prokázání splnění kvalifikace je předpokladem účasti dodavatele ve výběrovém řízení. Prokázáním kvalifikace se rozumí: - splnění základních kvalifikačních předpokladů, - splnění profesních kvalifikačních předpokladů, - splnění technických kvalifikačních předpokladů.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být podána prostřednictvím elektronického tržiště Gemin – viz www.gemin.cz.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Bližší požadavky jsou stanoveny v samotné zadávací dokumentaci, která je spolu se všemi přílohami zveřejněna na profilu zadavatele http://fdv.profilzadavatele.cz/ a na elektronickém tržišti zadavatele www.gemin.cz.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: C SYSTEM CZ a.s.
    IČ: 27675645
    DIČ: CZ27675645
    Sídlo: Otakara Ševčíka 840/10, 636 00 Brno
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Michal Kulík, místopředseda představenstva
    Poznámka k dodavateli:

Datum ukončení: 23. 7. 2014


 
Uveřejněno: 30. 6. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016