„Zabezpečení dotazníkového šetření pro účely projektu „Koordinace profesního vzdělávání jako nástroje služeb zaměstnanosti“
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9920
Název zakázky: „Zabezpečení dotazníkového šetření pro účely projektu „Koordinace profesního vzdělávání jako nástroje služeb zaměstnanosti“
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 6. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/2.2.00/11.00017 Koordinace profesního vzdělávání jako nástroje služeb zaměstnanosti příjemce: Fond dalšího vzdělávání
Název/obchodní firma zadavatele: Fond dalšího vzdělávání
Sídlo zadavatele: Na Maninách 20, 170 00 Praha 7
- Jméno: Mgr. Lenka Kaucká pověřena řízením FDV
IČ zadavatele: 00405698
DIČ zadavatele: Zadavatel není plátc
- Jméno: Mgr. Jan Vodička
- Telefon: 775 779 683
- E-mail: jan.vodicka@fdv.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 14. 7. 2014 13:00
Místo pro podání nabídek: Sídlo zadavatele
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je realizace dotazníkového šetření, jehož cílem bude zmapovat problémy, bariéry, informovanost a motivaci skupin na trhu práce v oblasti dalšího profesního vzdělávání (DPV). Tematicky se šetření bude orientovat na:
· Identifikaci problémů v oblasti dalšího profesního vzdělávání pro danou skupinu na trhu práce (finančního, informačního, vzdělávacího a geografického rázu, apod.)
· Zjišťování subjektivního zhodnocení kvalifikačních potřeb trhu práce a využitelnosti existujících forem a obsahu DPV na trhu práce v regionu
· Zmapování zájmu se dále profesně vzdělávat a ochoty využívat různé nástroje a způsoby
v oblasti dalšího profesního vzdělávání
Úkolem uchazeče bude zajistit technické zabezpečení fokusních skupin, on-line sběru dat, face-to-face dotazování prostřednictvím respondentů, databázi respondentů, čištění dat a základní analýzy.
Za účelem zajištění reprezentativnosti se dotazníkového šetření zúčastní celkem cca 4 500 respondentů. Jednotlivé skupiny na trhu práce budou ve vzorku zastoupeny proporcionálně dle jejich velikosti a současně v množství zabezpečující co největší spolehlivost výběrového vzorku (orientačně cca 1000 zaměstnanců, 600 OSVČ, 500 zaměstnavatelů, u dalších skupin na trhu práce budou dotazovány jen nezaměstnané, popř. ekonomicky neaktivní osoby – 400 OZP, 400 osob s nízkou kvalifikací, 400 osob ve skupině: osoby na mateřské nebo rodičovské dovolené a osoby pečující
o osobu blízkou, 400 osob do 25 let, 400 osob 55–65 let a 400 osob ohrožených sociálním vyloučením). U skupin na trhu práce, které disponují dostatečnými e-skills a přístupem
k PC (zaměstnanci, zaměstnavatelé, osoby na mateřské nebo rodičovské dovolené a osoby pečující
o osobu blízkou; osoby do 25 let, tj. celkem cca 2 900 osob) bude dotazování realizováno úsporným způsobem on-line. U skupin na trhu práce, u kterých však díky nedostatečným e-skills nelze on-line dotazováním zajistit reprezentativní data (OZP, osoby s nízkou kvalifikací, osoby 55–65 let a osoby ohrožené sociálním vyloučením, tj. celkem cca 1 600 osob), bude provedeno face-to-face šetření. Rozsah dotazníků by neměl překročit 30 otázek (větveného charakteru s přesměrováním bez socio-demografických otázek), cca 30 min na osobu.
Uchazeč bude postupovat podle závazných metodik pro sběr a analýzu primárních dat, které mu poskytne Zadavatel.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1961000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaným termínem zahájení plnění veřejné zakázky je den podpisu rámcové smlouvy (dále také jen „smlouva“) s vybraným uchazečem, přičemž předpokládané datum uzavření smlouvy je bez zbytečného odkladu po ukončení tohoto zadávacího řízení. Předmět veřejné zakázky bude vykonáván na základě smlouvy uzavřené mezi zadavatelem a vybraným uchazečem na dobu určitou, tak jak je vymezeno v příloze č. 3 návrhu smlouvy. Nejdéle však do dvanácti týdnů od podpisu smlouvy.
Místo dodání / převzetí plnění: Česká republika, Hlavní město Praha, sídlo zadavatele, sídlo poskytovatele
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním kritériem hodnocení stanovil zadavatel v souladu s § 78 odst. 1 písm. a) zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů, ekonomickou výhodnost nabídky.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Prokázání splnění kvalifikace je předpokladem účasti dodavatele v zadávacím řízení. Prokázáním kvalifikace se rozumí: - splnění základních kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 53 odst. 1 zákona, - splnění profesních kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 54 zákona, - splnění technických kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 56 zákona. Zadavatel dále požaduje čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat za uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10
Další podmínky: Bližší požadavky jsou stanoveny v samotné zadávací dokumentaci, která je spolu se všemi přílohami zveřejněna na profilu zadavatele http://fdv.profilzadavatele.cz/.
Soubory ke stažení:
- dodatecna-informace-c.-1-signed_1_2_3_4_5.pdf (2. 5. 2016 14:14)
- dodatecna-informace-c.-3-signed_1_2.pdf (2. 5. 2016 14:14)
- kd-priloha-1-prohlaseni-o-splneni-kvalifikace-a-ek-a-fin-zpusobilosti-v....docx (2. 5. 2016 14:14)
- navrh-smlouvy-dle-di-c.-3.docx (2. 5. 2016 14:14)
- priloha-c1-navrhu-smlouvy-dle-di-c.-1.docx (2. 5. 2016 14:14)
- priloha-c1-navrhu-smlouvy-dle-di-c.-3.docx (2. 5. 2016 14:14)
- priloha-c1-navrhu-smlouvy.docx (2. 5. 2016 14:14)
- priloha-c2-navrhu-smlouvy-dle-di-c.-1.docx (2. 5. 2016 14:14)
- priloha-c2-navrhu-smlouvy-dle-di-c.-3.docx (2. 5. 2016 14:14)
- priloha-c2-navrhu-smlouvy.docx (2. 5. 2016 14:14)
- priloha-c3-navrhu-smlouvy-dle-di-c.-1.docx (2. 5. 2016 14:15)
- priloha-c3-navrhu-smlouvy-dle-di-c.-3.docx (2. 5. 2016 14:15)
- priloha-c3-navrhu-smlouvy.docx (2. 5. 2016 14:15)
- vyzva-k-podani-nabidky-dotaznikove-setreni-signed.pdf (2. 5. 2016 14:15)
- zd-dotazniky-signed.pdf (2. 5. 2016 14:15)
- zd-priloha-c.-1-navrh-smlouvy-dle-di-c.-1.docx (2. 5. 2016 14:15)
- zd-priloha-c.-1-navrh-smlouvy_1.docx (2. 5. 2016 14:15)
- zd-priloha-c.-2-kryci-list-nabidky.doc (2. 5. 2016 14:15)
- zd-priloha-c.-3-vzor-seznamu-a-prohlaseni-dle-68-odst-3-zakona.docx (2. 5. 2016 14:15)
- zd-priloha-c.-4-kvalifikacni-dokumentace.docx (2. 5. 2016 14:15)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Ipsos, s. r. o.
IČ: 26738902
DIČ: CZ 26738902
Sídlo: Topolská 1591, Černošice
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Radek Jalůvka
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: STEM/MARK, a. s.
IČ: 61859591
DIČ: CZ 61859591
Sídlo: Clumčanského 497/5, Praha 8 - 3. uchazeč
Název: TNS AISA, s. r. o.
IČ: 45801851
DIČ: CZ 45801851
Sídlo: Českomoravská 2420/15, Praha 9
Datum ukončení: 12. 9. 2014