Zpět

Analýza rizik a zavedení systému bezpečnosti informací a ICT

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 8923

Název zakázky: Analýza rizik a zavedení systému bezpečnosti informací a ICT

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 7. 2013

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Státní fond životního prostředí

Sídlo zadavatele: Kaplanova 1931, Praha 11 – Chodov, PSČ: 148 00

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Radka Bučilová, ředitelka SFŽP ČR

IČ zadavatele: 00020729

DIČ zadavatele: není plátcem

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jan Šubrt
  • Telefon: +420 267 994 352
  • E-mail: jan.subrt@sfzp.cz

Lhůta pro podání nabídek: 27. 8. 2013 12:30

Místo pro podání nabídek:
Olbrachtova 2006/9, 140 21 Praha 4 - Michle.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zadávacího řízení je uzavření a plnění smlouvy podle § 10 zákona mezi zadavatelem a dodavatelem, jejímž předmětem je:

  • zajištění služeb v oblasti bezpečnosti informací a ICT, tj. provedení analýzy rizik, implementace opatření a nového systému bezpečnosti informací a ICT, včetně zpracování bezpečnostní dokumentace,
  • zpracování návrhu závazného časového a věcného harmonogramu realizace zakázky,
  • zpracování návrhu požadavků na rozsah a kvalitu spolupráce ze strany zadavatele,
  • zpracování návrhu garance záruky na zhotovení díla, podmínek a způsobů jejího poskytování a plnění
  • zpracování návrhu cenových a platebních podmínek

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 14900000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
od uzavření smlouvy do 08/2014

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem předání plnění (resp. dílčích plnění) zakázky je pracoviště zadavatele na adrese Olbrachtova 2006/9, 140 21 Praha 4 - Michle.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena.......70% Technická úroveň nabízeného řešení jednotlivých částí plnění...30%

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje prokázání splnění: - základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 odst. 3 zákona - profesních kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 54 písm. a) a b) zákona - čestného prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku - Zadavatel požaduje prokázání splnění technických kvalifikačních předpokladů uchazeče. Dle ustanovení § 56, odst. 2 zákona. Uchazeč v prokázání splnění technických kvalifikačních předpokladů předloží podle ustanovení § 56 odst. 2 písm. a) zákona seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí. Podle ustanovení § 56 odst. 2 písm. e) zákona osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci dodavatele nebo vedoucích zaměstnanců dodavatele nebo osob v obdobném postavení a osob odpovědných za poskytování příslušných služeb. Podle ustanovení § 56 odst. 2 písm. b) seznam techniků či technických útvarů, jež se budou podílet na plnění veřejné zakázky, a to zejména techniků či technických útvarů zajišťujících kontrolu jakosti, bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7 s platností od 1. 11. 2012.

Další podmínky:
Kompletní zadávací podmínky lze nalézt na internetových stránkách zadavatele: https://www.sfzp.cz/sekce/549/verejne-zakazky-vyhlasene-sfzp/

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: BDO IT a. s.
    IČ: 
    25056646
    DIČ:
    CZ25056646
    Sídlo: Olbrachtova 1980/5, 140 00 Praha 4
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:
    Poznámka k dodavateli: Ing. Miloslav Rut, místopředseda představenstva

  • 2. uchazeč
    Název: S.ICZ a. s.
    IČ: 26482444
    DIČ: CZ26482444
    Sídlo: Na hřebenech II 1718/10, 147 00  Praha 4

  • 3. uchazeč
    Název: Deloitte Advisory s. r. o.
    IČ: 27582167
    DIČ: CZ27582167
    Sídlo: Karolinská 654/2, 186 00 Praha 8

Datum ukončení: 23. 12. 2013


 
Uveřejněno: 11. 7. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016