Audit regionálních individuálních projektů ÚP - KrP Plzeň
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9174
Název zakázky: Audit regionálních individuálních projektů ÚP - KrP Plzeň
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 10. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/2.1.00/70.00055 Alternativní práce v Plzeňském kraji příjemce: Úřad práce České republiky, pobočka Plzeň
- CZ.1.04/1.1.00/B1.00001 Vzdělávejte se pro růst v Plzeňském kraji II. příjemce: Úřad práce České republiky, pobočka Plzeň
Název/obchodní firma zadavatele: Ćeská republika - Úřad práce ČR
Sídlo zadavatele: Karlovo nám. 1359/1, 128 01 Praha 2
- Jméno: Ing. Zdeněk Novotný, ředitel Krajské pobočky v Plzni,ÚP ČR,tel: 950 148 300, zdenek.novotny@pm.mpsv.cz
IČ zadavatele: 72496991
DIČ zadavatele: CZ72496991
- Jméno: Dana Žákovcová
- Telefon: 950 148 413
- E-mail: dana.zakovcova@pm.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 21. 10. 2013 11:00
Místo pro podání nabídek: Úřad práce České republiky, krajská pobočka v Plzni, Kaplířova 7, Plzeň, 3. patro, číslo dveří 324
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Provedení auditu a vydání zprávy auditora k níže uvedeným regionálním individuálním projektům spolufinancovaným z prostředků Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu ČR, které realizuje Úřad práce ČR – krajská pobočka v Plzni (dále také „ÚP-KrP Plzeň“)
Cílem těchto projektů je realizace aktivit pro cílové skupiny projektů, které přispějí k jejich lepší situaci na trhu práce. Aktivitami pro klienty projektu jsou především poradenství, motivační kurzy, různé druhy rekvalifikací, zprostředkování zaměstnání, vytváření pracovních míst, poskytování odborných praxí. Část těchto aktivit je prováděna vlastními prostředky ÚP, další část žadateli o podporu a část je nakupována formou služeb prostřednictvím vyhlášených veřejných zakázek. V projektech se také poskytuje tzv. přímá podpora pro klienty projektu mimo jiné formou proplácení jízdného na aktivity projektu, hlídání dětí, stravné, zdravotní prohlídky, mzdové příspěvky na nově vytvořená pracovní místa a společensky účelná pracovní místa, příspěvky na zabezpečení jiných výdajů spojených s projektem.
Na všechny tyto projekty se vztahují podmínky uznatelnosti Evropského sociálního fondu. Dokumentace projektů je zčásti archivována v prostorách ÚP-KrP Plzeň a zčásti u dodavatelů či žadatelů o podporu. Zahrnuje výstupy jednotlivých aktivit projektů – např. prezenční listiny, osvědčení, faktury, vyúčtování přímé podpory (stravenky, jízdenky, doklady ke zdravotním prohlídkám, hlídání dětí), doklady k vytvořeným pracovním místům (dohody, potvrzení bezdlužnosti, výplatní pásky…), žádosti o podporu včetně všech náležitostí, apod.
S vybraným dodavatelem bude uzavřena rámcová smlouva (viz příloha č. 4). Dílčí plnění služeb bude realizováno na základě dílčích smluv k auditům v rámci jednotlivých regionálních individuálních projektů. Tyto dílčí smlouvy budou uzavřeny nejpozději 7 měsíců před plánovaným ukončením projektu a budou zcela v souladu s rámcovou smlouvou a těmito zadávacími podmínkami.
Audity budou provedeny podle zákona č. 93/2009 Sb., o auditorech a o změně některých zákonů (zákon o auditorech), ve znění pozdějších předpisů (dále také jen „zákon o auditorech“), případně podle právního předpisu, který nahradí uvedený zákon o auditorech. Audit bude dále proveden v souladu se všemi relevantními předpisy a rovněž také v souladu s požadavky uvedenými v „Příručce pro příjemce finanční podpory z OP LZZ“ v aktuální platné verzi vztažené k termínu provádění auditu (dostupné na www.esfcr.cz).
Audity musí být provedeny výhradně auditorem nebo auditorskou společností zapsanými v seznamu auditorů vedeném Komorou auditorů ČR podle zákona o auditorech.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 280000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 21. říjen 2013 11:00
Místo dodání / převzetí plnění: Plzeň
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Splnění kvalifikace je podmínkou pro zařazení nabídky do hodnocení. Kvalifikaci splní uchazeč, který prokáže splnění: základních a finančních kvalifikačních předpokladů profesních kvalifikačních předpokladů technických kvalifikačních předpokladů Základní a finanční kvalifikační předpoklady uchazeč doloží: Předložením „prohlášení o splnění základních a finančních kvalifikačních předpokladů“ podepsané oprávněnou osobou – viz příloha č. 2. Profesní kvalifikační předpoklady uchazeč doloží: Předložením výpisu z obchodního rejstříku pokud je v něm zapsán, či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. Předložením dokladu o oprávnění k podnikání, který odpovídá vymezenému předmětu zakázky. Předložením osvědčení o členství v Komoře auditorů ČR Doklady prokazující profesní kvalifikační předpoklady lze předložit v prosté kopii. Technické kvalifikační předpoklady uchazeč doloží: Předložením seznamu minimálně tří služeb – auditů projektů financovaných z veřejných zdrojů (např. Evropského sociálního fondu, státního rozpočtu apod.) poskytnutých uchazečem v posledních pěti letech. Tento seznam bude doložen originály referencí na tyto služby, které budou obsahovat minimálně označení auditovaného subjektu, předmět auditu, termín provedeného auditu, jméno oprávněné osoby a její podpis. Kvalifikace se nepovažuje za splněnou také v případě, kdy uchazeč předloží neúplné nebo nepravdivé údaje, či doklady.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce (do krycího listu)uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Podrobné informace viz zadávací podmínky k této veřejné zakázce.
Soubory ke stažení:
- pr01-kryci-list_1.doc (1. 5. 2016 04:12)
- pr02-zakladni-a-financni-kvalifikace_1.doc (1. 5. 2016 04:12)
- pr03-nabidkova-cena_1.doc (1. 5. 2016 04:12)
- pr04-ramcova-smlouva-finalni.doc (1. 5. 2016 04:12)
- vyzva-k-podani-nabidek-audit_1.doc (1. 5. 2016 04:12)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: VYMA, spol. s r.o.
IČ: 61457353
DIČ: CZ61457353
Sídlo: Říčanova 3/620, 169 00 Praha 6
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Blanka Machová
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: BDO Audit s.r.o.
IČ: 45314381
DIČ: CZ45314381
Sídlo: Olbrachtova 1980/5, 140 00 Praha 4 - 3. uchazeč
Název: MGI HÁJEK, KOČOVÁ & spol. s r.o.
IČ: 61855120
DIČ: CZ61855120
Sídlo: Jaselská 160 00 Praha 6 - 4. uchazeč
Název: AUDIT & CONSULTING, SPOL. s r.o.
IČ: 45149241
DIČ: CZ45149241
Sídlo: Klatovská 371, 261 02 Příbram - 5. uchazeč
Název: AUDIT DANĚ CZ, s.r.o.
IČ: 28416821
DIČ: CZ28416821
Sídlo: Velké Kunratické 1318/37, 148 00 Praha 4 - 6. uchazeč
Název: VGD - AUDIT, s.r.o.
IČ: 63145871
DIČ: CZ63145871
Sídlo: Bělehradská 18, 140 00 Praha 4 - 7. uchazeč
Název: FIZA, a.s.
IČ: 26252325
DIČ: CZ26252325
Sídlo: Hrozňatova 3, 615 00 Brno - 8 uchazeč
Název: TOP AUDITING, s.r.o.
IČ: 45477639
DIČ: CZ45477639
Sídlo: Koliště 1965/13a, 602 00 Brno - 9. uchazeč
Název: AUDIT Brno, spol. s r.o.
IČ: 26243709
DIČ: CZ26243709
Sídlo: Příkop 6, 602 00 Brno - 10. uchazeč
Název: HZ PLZEŃ spol. s r.o.
IČ: 45353417
DIČ: CZ45353417
Sídlo: Nepomucká 10, 326 00 Plzeň - 11. uchazeč
Název: Sdružení POMOC, k.s. a AQE advisor, a.s.
IČ: 61538469 (POMOC, k.s.)
DIČ: CZ61538469
Sídlo: náměstí Bedřicha Smetany 25, 463 43 Český Dub
IČ: 26954770 (AQE advisor, a.s..)
DIČ: CZ26954770
Sídlo: třída Kpt. Jaroše 1944/31, 602 00 Brno
Datum ukončení: 31. 10. 2013