Zpět

Cesta přes bariéry

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 8681

Název zakázky: Cesta přes bariéry

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 5. 2013

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Úřad práce ČR

Sídlo zadavatele: Karlovo náměstí 1359/1, Praha

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Marie Bílková, generální ředitelka Úřadu práce České republiky

IČ zadavatele: 72496991

DIČ zadavatele: CZ72496991

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Miroslava Patočková
  • Telefon: 950123324
  • E-mail: miroslava.patockova@ji.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 10. 7. 2013 09:30

Místo pro podání nabídek:
Česká republika - Úřad práce ČR, krajská pobočka v Jihlavě, Brtnická 21, 586 01 Jihlava

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je realizace projektu „Cesta přes bariéry“, který se skládá z těchto aktivit:

·         Přípravná fáze

·         Výběry klientů

·         Úvodní setkání účastníků projektu

·         Bilanční diagnostika

·         Sestavení individuálního plánu rozvoje

·         Trh práce

·         Soft Skills včetně počítačových dovedností

·         Rekvalifikace

·         Individuální poradenství           

·         Skupinové poradenství

·         Tvorba nových pracovních míst

·         Přímá podpora

·         Průběžná publicita a monitoring

 

Dodavatel ve spolupráci s kontaktními pracovišti ÚP ČR v Kraji Vysočina vytipuje vhodné klienty do projektu (viz 2. etapa – Výběr klientů do programu) a dle projeveného zájmu klientů bude realizovat výše uvedené aktivity v tom okrese, kde bude zájem min. 5 osob o vstup do programu. Dostupnost všech aktivit bude zajištěna zřízením středisek ve všech okresních městech.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 7362000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
22 měsíců nejpozději do 30.06.2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Kraj Vysočina

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky: Zadavatel stanovil tyto dílčí hodnotící kritéria: Nabídková cena včetně DPH 70% Práce s klientem, kvalita zpětné vazby a hodnocení 30%

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Kvalifikaci splní dodavatel/uchazeč, který prokáže splnění: - základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 zákona, - profesních kvalifikačních předpokladů dle § 54 zákona, - předložení čestného prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku, - technických kvalifikačních předpokladů dle § 56 zákona.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude předložena v jednom originále a v dvou kopiích v písemné formě v českém jazyce. Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl. Nabídka bude zajištěna proti neoprávněné manipulaci.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7..

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Republikové centrum vzdělávání, s.r.o.
    IČ: 25289667
    DIČ: CZ25289667
    Sídlo: Kubánské náměstí 1391/11, 101 00 Praha 10
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Pavel Široký
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: S-COMP Centre CZ s.r.o.
    IČ: 26170621
    DIČ: CZ26170621
    Sídlo: Ohradní 59, 140 00 Praha 4

  • 3. uchazeč
    Název: Sdružení H&S Euro
  • IČ: -
    DIČ: -  
    Sídlo: U Divadla 49, 530 02 Pardubice


    4. uchazeč
    Název: bit cz training, s.r.o.
    IČ: 27371891
    DIČ: CZ27371891
    Sídlo: Vinohradská 29/93, 120 00 Praha 2

Datum ukončení: 8. 11. 2013


 
Uveřejněno: 17. 5. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016