Dodávka školení soft skills, školení IT, školení technického, školení první pomoci, aktualizace HR nástrojů pro Chabařovické strojírny, a.s. a Magna Seating Chomutov s.r.o.
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 6186
Název zakázky: Dodávka školení soft skills, školení IT, školení technického, školení první pomoci, aktualizace HR nástrojů pro Chabařovické strojírny, a.s. a Magna Seating Chomutov s.r.o.
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 1. 2011
Název/obchodní firma zadavatele: Chabařovické strojírny, a.s.
Sídlo zadavatele: Chabařovice 682, Ústí nad Labem, 403 17
- Jméno: Łukasz Ernst Kokotek, 605 704 964, lukas.ernst.kokotek@seznam.cz
IČ zadavatele: 46708669
DIČ zadavatele: CZ46708669
- Jméno: Łukasz Ernst Kokotek
- Telefon: +420605704964
- E-mail: lukas.ernst.kokotek@seznam.cz
Lhůta pro podání nabídek: 4. 2. 2011 12:00
Místo pro podání nabídek: Chabařovice 682, Ústí nad Labem, 403 17
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Nákup vzdělávacích aktivit připravených na míru pro zaměstnance společnosti Chabařovické strojírny, a.s. a Magna Seating Chomutov s.r.o.
Půjde o 5 základních skupin vzdělávacích aktivit (5 částí výběrového řízení, kde uchazeč může předložit nabídku na jednu, dvě, tři, čtyři nebo všech pět částí):
A. AKTUALIZACE HR NÁSTROJŮ
B. ŠKOLENÍ MĚKKÝCH DOVEDNOSTÍ (SOFT SKILLS)
C. ŠKOLENÍ VÝROBNÍCH DOVEDNOSTÍ
D. ŠKOLENÍ IT
E. ŠKOLENÍ TECHNICKÉ
F. ŠKOLENÍ PRVNÍ POMOCI
Školení v částech budou probíhat v prostorách Chabařovické strojírny, a.s. a Magna Seating Chomutov s.r.o.
nebo jinak po dohodě obou stran.
Ceny za školení jsou konečné a budou zahrnovat vše tj. přípravu školení, jeho realizaci, jeho vyhodnocení, školicí materiály, cestovné lektorů.
Každé školení bude dokumentováno prezenční listinou a vyhodnoceným dotazníkem se zpětnou vazbou od účastníků.
A. AKTUALIZACE HR NÁSTROJŮ
- aktualizace a zavedení nových metod v HR firmy žadatele s cílem vytvořit efektivní
systém udržitelnosti projektu po jeho skončení
- nastavení nových HR procesů
- ve spolupráci s projektovým manažerem definice a následná implementace těchto nových HR procesů do praxe
- optimalizace a vyhodnocování nově zavedených HR procesů v praxi
- výstupem je aktualizovaný systém řízení lidských zdrojů ve firmě žadatele, aktualizovaný systém personálního
reportingu, změny v hodnocení a odměňování zaměstnanců
A1 – tvorba systému personálního reportingu
- dní: 5
- upřesnění zadání: zpřehlednění a aktualizace stávajícího systému reportingu
A2 – tvorba systému hodnocení zaměstnanců
- dní: 15
- systém obsahuje: model hodnotících pohovorů na konci roku, motivační nástroj, příručku pro realizaci pohovoru, vazbu na výkon zaměstnanců
B. ŠKOLENÍ MĚKKÝCH DOVEDNOSTÍ (SOFT SKILLS)
- školení prezenčně; výstupem vždy prezenční listiny
- materiály musí být v tištěné i elektronické podobě využitelné pro další školení po ukončení dodávky služeb
- 1 školicí den = 8 hod vč. pauzy na oběd
- informace o počtu dní u kurzů (např. 1x1den) vyjadřuje předpokládaný počet skupin x počet školících dní, není-li počet
předpokládaných skupin uveden, musí dodavatel dodržet počet školících dní a počet skupin je ponechán na jeho uvážení
v závislosti na navržené formě a způsobu realizace tak, aby došlo k proškolení požadovaného množství osob a nebyla
omezena výroba společností
- je-li uvedena informace o počtu skupin, nesmí mít skupina školených více jak maximálně 30 osob.
B1 - Workshop - jak využít potenciál společnosti k jejímu dalšímu rozvoji
- dní: 1x 1 den
- pro počet osob: 9
- pro typ pozice: TOP management
B2 - Workshop - příprava strategie společnosti, cílů, priorit a dosažení jejich naplnění
- dní: 1x 1 den
- pro počet osob: 9
- pro typ pozice: TOP management
B3 - Trénink - jak efektivně řídit firemní procesy - kompletní řízení firmy
- dní: 1x 1 den
- pro počet osob: 9
- pro typ pozice: TOP management
B4 - Typologie podřízených a klientů - jednání s obchodními partnery a zaměstnanci společnosti
- dní: 1x 1 den
- pro počet osob: 9
- pro typ pozice: TOP management
B5 - Jak zvyšovat výkon a motivaci zaměstnanců společnosti
- dní: 1x 1 den
- pro počet osob: 9
- pro typ pozice: TOP management
B6 - Stress management, práce pod tlakem
- dní: 1x 1 den
- pro počet osob: 9
- pro typ pozice: TOP management
B7 - Zpětná vazby, řešení konflikt.situací na pracovišti a s obchodními partnery - conflict management
- dní: 1x 1 den
- pro počet osob: 9
- pro typ pozice: TOP management
B8 - Projektový management - řízení projektů, projektových týmů
- dní: 1x 1 den
- pro počet osob: 9
- pro typ pozice: TOP management
B9 - Vedení lidí - jak řídit vlastní tým
- dní: 1x 1 den
- pro počet osob: 8
- pro typ pozice: střední management
B10 - Jak zvyšovat výkon vlastního týmu a jeho motivaci
- dní: 1x 1 den
- pro počet osob: 8
- pro typ pozice: střední management
B11 - Hodnocení výkonu svých podřízených, motivace a zpětná vazba
- dní: 1x 1 den
- pro počet osob: 8
- pro typ pozice: střední management
B12 - Jak si vybrat lidi do svého týmu, adaptace, typologie osobnosti
- dní: 1x 1 den
- pro počet osob: 8
- pro typ pozice: střední management
B13 - Projektový management - zadání, příprava, realizace, hodnocení projektu - praktické zkušenosti
- dní: 1x 1 den
- pro počet osob: 8
- pro typ pozice: střední management
B14 - Řízení změny - příprava a realizace změny ve společnosti, příčiny a jejich zvládnutí, případ.studie
- dní: 1x 1 den
- pro počet osob: 8
- pro typ pozice: střední management
B15 - Konfliktní situace na pracovišti - předcházení a řešení konfliktů
- dní: 1x 1 den
- pro počet osob: 8
- pro typ pozice: střední management
B16 - Konfliktní situace - řešení obtížných situací, komunikace a asertivita
- dní: 4x 1 den
- pro počet osob: 29 + 35
- pro typ pozice: nižší management, technici
B17 - Mistrovské dovednosti
- dní: 1x 2 dny
- pro počet osob: 7
- pro typ pozice: nižší management
B18 - Procesní řízení - procesy, nastavení, administrace, majitelé procesů, vstupy a výstupy, využití v praxi
- dní: 3 x 2 dny
- pro počet osob: 29 + 35
- pro typ pozice: nižší management, technici
B19 - Práce se stresem - zaměstnání v obtížné době - stress management
- dní: 2x 2 dny
- pro počet osob: 35
- pro typ pozice: technici
C. ŠKOLENÍ VÝROBNÍCH DOVEDNOSTÍ
- školení prezenčně; výstupem vždy prezenční listiny
- materiály musí být v tištěné i elektronické podobě využitelné pro další školení po ukončení dodávky služeb
- 1 den = 8 hod vč. pauzy na oběd
- v rámci 1 dne školení výrobních dovedností se předpokládá kombinace výuky s lektorem a samostatné práce dle obsahu skolení např. na zlepšovacích návrzích ve výrobě apod., dodavatel musí dodržet minimální počet uvedených školících dní a počet skupin je ponechána na jeho uvážení v závislosti na navržené formě a způsobu realizace tak, aby došlo k proškolení požadovaného množství osob a nebyla omezena výroba společnosti,
C1 - Organizace práce na pracovišti
- dní: 3 dny
- pro počet osob: 222
- pro typ pozice:dělníci
C2 - Trénink interní komunikace - spolupráce s ostatními odděleními ve společnosti
- dní: 3 dny
- pro počet osob: 222
- pro typ pozice:dělníci
C3 - Koncept štíhlé výroby - lean ve výrobě a praktické využití
- dní: 3 dny
- pro počet osob: 222
- pro typ pozice:dělníci
C4 - Zlepšování ve výrobě
- dní: 3 dny
- pro počet osob: 222
- pro typ pozice:dělníci
C5 - Práce se stresem - zaměstnání v obtížné době - stress management
- dní: 3 dny
- pro počet osob: 222
- pro typ pozice:dělníci
D. ŠKOLENÍ IT
- prezenčně; výstupem vždy prezenční listiny
- 1 školicí den = 8 hod vč. pauzy na oběd
D1 - PC – Autocad
- dní: 1x 2 dny
- pro počet osob: 8
- pro typ pozice: střední management
D2 - PC – XPPS
- dní: 1x 1 den
- pro počet osob: 10 + 5
- pro typ pozice: nižší management, technici
D3 - PC – SAP
- dní: 1x 1 den
- pro počet osob: 10 + 8
- pro typ pozice: nižší management, technici
D4 - PC – Word
- dní: 2x 1 den
- pro počet osob: 10 + 25
- pro typ pozice: nižší management, technici
D5 - PC – Excel
- dní: 2x 1 den
- pro počet osob: 10 + 25
- pro typ pozice: nižší management, technici
D6 - PC – Lotus
- dní: 2x 1 den
- pro počet osob: 10 + 25
- pro typ pozice: nižší management, technici
D7 - PC - Catia
- dní: 1x 3 dny
- pro počet osob: 2
- pro typ pozice: technici
E. ŠKOLENÍ TECHNICKÉ
- prezenčně; výstupem vždy prezenční listiny
- 1 školicí den = 8 hod vč. pauzy na oběd
E1 - Technik kvality
- dní: 1x 14 dní
- pro počet osob: 6
- pro typ pozice: nižší management
E2 - Kontrolor kvality
- dní: 1x 7 dní
- pro počet osob: 15
- pro typ pozice: nižší management
E3 - Technik metrologie
- dní: 1x 14 dní
- pro počet osob: 4
- pro typ pozice: nižší management
E4 - Interní auditor procesu
- dní: 1x 14 dní
- pro počet osob: 4
- pro typ pozice: nižší management
E5 - Odpovědnost za výrobek, výrobní pracovní postupy
- dní: 1x 1 den
- pro počet osob: 4
- pro typ pozice: nižší management
F. ŠKOLENÍ PRVNÍ POMOCI
- prezenčně; výstupem vždy prezenční listiny
- 1 školicí den = 8 hod vč. pauzy na oběd
F1 – školení první pomoci – zásah na pracovišti
- dní: 1x 1 den
- pro počet osob: 222
- pro typ pozice: dělníci
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3868380,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Část zakázky A: v období leden 2011 – srpen 2012 Část zakázky B, C, D, E, F: v období leden 2011 – září 2012 - přesná doba realizace dodávky začíná nejdříve dnem podpisu smlouvy - doba realizace dodávky je maximálně 21 měsíců, kde si zadavatel vyhrazuje právo zkrátit dobu plnění v souvislosti s dokončením tohoto zadávacího řízení - rozložení jednotlivých kurzů do konkrétních měsíců bude upřesněno ve smlouvě s vybraným dodavatelem
Místo dodání / převzetí plnění: Chabařovice 682, Ústí nad Labem, 403 17 Lipovka 130, Lipovka, 516 01
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídky úplné a doručené v dané lhůtě budou hodnoceny ve všech kategoriích A – E podle těchto kritérií: 1. Nabídková cena 30% 2. Kvalita nabízených služeb 70% --------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hodnocení bude probíhat dle těchto parametrů: Ad 1) Číselné kritérium. Nejvíce bodů obdrží nabídka s nejnižší uvedenou cenou bez DPH, a to vždy v konkrétní dané kategorii A, B, C, D, E. Cena musí být uvedena jak celková v dané kategorii (s i bez DPH), tak členěná dle výše uvedeného členění v Popisu předmětu zakázky tj. členěna dále dle subkategorií: A1 s i bez DPH B1 – B19 s i bez DPH C1 – C5 s i bez DPH D1 – D7 s i bez DPH E1 – E5 s i bez DPH F1 s i bez DPH Z členění cen musí být jasné jednotkové ceny za jednotlivé kurzy resp. případně za jednotlivé HR nástroje. Za mimořádně nízkou nabídkovou cenu budou považovány nabídky nižší než 70 % poptávané ceny dle zákona 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách - uchazeči s nabídkovou cenou pod 70% budou vyzváni k podrobnému vysvětlení konstrukce této ceny. Kritérium je hodnoceno tak, že cena dané nabídky dělí nejnižší cenu. Výsledek je vážen váhou daného kritéria. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Ad 2) Nečíselné kritérium (subjektivní). Nejvíce bodů obdrží nabídka, která bude mít jasně, přehledně zpracovanou strukturu poptávaných služeb; nejlépe bude mít zpracovaný obsah školení, metodiku a organizační zajištění zakázky. Ve všech kategoriích A – E budou hodnoceny v rámci posuzování kvality nabízených služeb tato subkritéria, a to s touto váhou v rámci hodnocení kvality: Ad 2a – obsah 40% (z hodnocené kvality) Ad 2b – metodika 40% (z hodnocené kvality) Ad 2c – organizační zajištění 20% (z hodnocené kvality) Kritérium bude hodnoceno tak, že se v rámci daného kritéria seřadí nabídky od nejlepší k nejhorší a obodují se 1 až N, kde N je počet hodnocených nabídek. Body se váží, výsledek vážení se sečte a nabídka s nejnižším počtem bodů je hodnocena jako nejlepší. PODMÍNKY PRO HODNOCENÍ KVALITY V JEDNOTLIVÝCH ČÁSTECH A – E: A. AKTUALIZACE HR NÁSTROJŮ OBSAH (40 % Z KVALITY) -podrobný popis celkového pojetí zakázky: důraz je kladen na respektování specifik výrobní společnosti -popis práce se školenými osobami -popis pojetí práce se studijními materiály METODIKY (40% Z KVALITY) -popis hlavních rysů jednotlivých systémů -popis plánovaných použitých metod při aktualizaci a tvorbě HR nástrojů ORGANIZAČNÍ ZAJIŠTĚNÍ ZAKÁZKY (20% Z KVALITY) -popis organizačního zajištění celé zakázky B. ŠKOLENÍ MĚKKÝCH DOVEDNSTÍ (SOFT SKILLS) OBSAH (40 % Z KVALITY) -podrobný popis celkového pojetí zakázky: důraz je kladen na respektování specifik výrobní společnosti -podrobný popis školení -popis pojetí práce se studijními materiály (v tištěné a elektronické podobě) METODIKY (40% Z KVALITY) -návrh obsahu jednotlivých modulů s respektováním specifik jednotlivých typů cílové skupiny (jednotlivých pozic ve firmě) -podrobný popis metod použitých u workshopů a školení -1 tištěná ukázka školicího materiálu na 1 den (dle vl. výběru pro jakoukoli pozici ve společnosti zadavatele) -1 video ukázku školení v oblasti požadovaných soft skills ORGANIZAČNÍ ZAJIŠTĚNÍ ZAKÁZKY (20% Z KVALITY) -podrobný popis organizačního zajištění celé zakázky -popis organizace a podoby výstupů a reportů či jiných způsobů pro průběžnou evaluaci za jednotlivé etapy -logicky zpracovaný návrh harmonogramu podrobně členěný dle aktivit a skupin (viz. členění v zadávací dokumentaci) -podrobný popis způsobu průběžného reportování o stavu zakázky zadavateli C. ŠKOLENÍ VÝROBNÍCH DOVEDNSTÍ OBSAH (40 % Z KVALITY) -podrobný popis celkového pojetí zakázky: důraz je kladen na respektování specifik výrobní společnost -podrobný popis školení -popis pojetí práce se studijními materiály (v tištěné a elektronické podobě) METODIKY (40% Z KVALITY) -návrh obsahu jednotlivých modulů s respektováním specifik jednotlivých typů cílové skupiny (jednotlivých pozic ve firmě) -podrobný popis metod použitých u workshopů a školení -1 tištěná ukázka školicího materiálu na 1 den (dle vl. výběru pro jakoukoli pozici ve společnosti zadavatele) -1 video ukázku školení v oblasti požadovaných soft skills ORGANIZAČNÍ ZAJIŠTĚNÍ ZAKÁZKY (20% Z KVALITY) -podrobný popis organizačního zajištěn celé zakázky -popis organizace a podoby výstupů a reportů či jiných způsobů pro průběžnou evaluaci za jednotlivé etapy -logicky zpracovaný návrh harmonogramu podrobně členěný dle aktivit a skupin (viz. členění v zadávací dokumentaci) -podrobný popis způsobu průběžného reportování o stavu zakázky zadavateli D. ŠKOLENÍ IT OBSAH (40 % Z KVALITY) -podrobný popis celkového pojetí zakázky -popis práce se školenými osobami -popis pojetí práce se studijními materiály METODIKY (40% Z KVALITY) -popis obsahu jednotlivých modulů -1 tištěná ukázka školicího materiálu na 1 den ORGANIZAČNÍ ZAJIŠTĚNÍ ZAKÁZKY (20% Z KVALITY) -popis organizačního zajištění celé zakázky E. ŠKOLENÍ TECHNICKÉ OBSAH (40 % Z KVALITY) -po robný popis celkového pojetí zakázky -popis práce se školenými osobami -popis pojetí práce se studijními materiály METODIKY (40% Z KVALITY) -popis obsahu jednotlivých modulů -1 tištěná ukázka školicího materiálu na 1 den ORGANIZAČNÍ ZAJIŠTĚNÍ ZAKÁZKY (20% Z KVALITY) -popis organizačního zajištění celé zakázky F. ŠKOLENÍ PRVNÍ POMOCI OBSAH (40 % Z KVALITY) -podrobný popis celkového pojetí zakázky: důraz je kladen na respektování specifik výrobní společnosti -popis práce se školenými osobami - popis pojetí práce se studijními materiály METODIKY (40% Z KVALITY) -popis obsahu jednotlivých modulů -1 tištěná ukázka školicího materiálu na 1 den ORGANIZAČNÍ ZAJIŠTĚNÍ ZAKÁZKY (20% Z KVALITY) -popis organizačního zajištění celé zakázky ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Na základě součtu bodů přidělených v rámci daných kritérií jednotlivým nabídkám hodnotící komise stanoví pořadí úspěšnosti jednotlivých nabídek tak, že jako nejúspěšnější bude stanovena nabídka, která dosáhla nejvyšší bodové hodnoty. Nabídky neúplné či doručené po uplynutí lhůty budou vyřazeny a nebudou hodnoceny. Ze zadávacího řízení budou dále vyloučeny ty nabídky, které nebudou splňovat zadavatelem stanovené požadavky.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.4 na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Uchazeč o zakázku může předložit nabídku na jednu, dvě, tři, čtyři nebo všech pět částí (A, B, C, D, E), a to samostatně pro každou část. Pokud bude uchazeč podávat nabídku pro více částí, předloží nabídku pro každou část samostatně v uzavřené obálce. Nabídka bude podána v řádně uzavřené obálce opatřené zpáteční adresou uchazeče a označené nápisem „Neotvírat – výběrové řízení“. Všechny listy nabídky musí být spojeny tak, aby je nebylo možné vyjmout bez poškození spojení. Nabídka musí být předložena 1x v tištěné podobě (originál). Doklady na prokázání kvalifikace musí být originály nebo úředně ověřené kopie. Nabídka musí být podepsána statutárním zástupcem. Nabídka zpracovaná uchazečem bude obsahovat: - identifikaci dodavatele (název a sídlo firmy, IČ, DIČ, telefon, kontaktní osobu vč. emailu a telefonu) - doklady k prokázání kvalifikace - popis a specifikaci nabízeného plnění (řízení zakázky) vč. návrhu metodiky, obsahu školení, kurzů, návrh podpůrných materiálů a způsob vyhodnocení vzdělávání (evaluace) - profesní životopisy lektorů, kteří se budou na zakázce podílet - cenu bez DPH (celkovou i členěnou viz. výše uvedené zadání) - prohlášení, že uchazeč umožní, v případě realizace dodávky, provést kontrolu dokladů související s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty) - prohlášení, že uchazeč, v případě realizace dodávky, bude respektovat informační povinnost dle aktuální verze Manuálu pro publicitu OP LZZ (tj. loga ESF, EU, OP LZZ a prohlášení „Podporujeme vaši budoucnost“ zveřejněné na www.esfcr.cz Nabídka zpracovaná uchazečem bude obsahovat reference dle těchto požadavků: A. AKTUALIZACE HR NÁSTROJŮ REFERENCE celkový roční obrat minimálně 20 miliónů Kč bez DPH v průměru za účetní období v letech 2009 - 2010 (doloženo originálem čestného prohlášení podepsaného statutárním zástupcem) min. 3 zakázky realizované v letech 2007 - 2010 zaměřené na poradenskou práci v oblasti HR (návrhy a implementace systému řízení lidí) - z těchto doložených referenčních zakázek musí být min. 2 zakázky velikostí nad 150 000 Kč bez DPH - z těchto doložených referenčních zakázek musí být min. 1 zakázka realizovaná jako neinvestiční projekt financovaný z ESF (Evropský sociální fond) min. 1 zakázka realizovaná v letech 2007 - 2010 zaměřené na rozvoj lidských zdrojů pro výrobní společnost KVALITA LEKTORSKÉHO TÝMU Každý člen v realizačním týmu musí prokázat v CV praxi v oblasti rozvoje LZ minimálně 4 roky CV lektorů a metodiků budou obsahovat informace o jejich formálním i neformálním dalším vzdělávání a o zakázkách které realizoval 2007 - 2010 vč. uvedení roku realizace zakázky, klienta, obsahu a případně také počtu školených či hodnocených osob B. ŠKOLENÍ MĚKKÝCH DOVEDNOSTÍ (SOFT SKILLS) REFERENCE celkový roční obrat minimálně 50 miliónů Kč bez DPH v průměru za účetní období v letech 2009 - 2010 (doloženo originálem čestného prohlášení podepsaného statutárním zástupcem) min. 3 zakázky realizované v letech 2007 - 2010 zaměřené na rozvoj lidských zdrojů pro výrobní společnosti - z těchto doložených referenčních zakázek musí být všechny zaměřené na systémový rozvoj zaměstnanců (NE jednorázová školení) - z těchto doložených referenčních zakázek musí být min. 2 zakázky velikostí nad 1 000 000 Kč bez DPH - z těchto doložených referenčních zakázek musí být min. 1 zakázka realizovaná minimálně pro 100 osob - z těchto doložených referenčních zakázek musí být min. 1 zakázka realizovaná jako neinvestiční projekt financovaný z ESF (Evropský sociální fond) - z těchto doložených zakázek musí být alespoň 1 podložena referenčním dopisem odběratele - min. 1 zakázka realizovaná v letech 2007 - 2010 zaměřené na rozvoj lidských zdrojů pro výrobní společnosti seznam všech referenčních zakázek musí vždy obsahovat jméno odběratele, obor podnikání, a počet školených, či hodnocených osob a finanční rozsah (v Kč bez DPH) KVALITA LEKTORSKÉHO TÝMU garant realizačního týmu musí prokázat v CV praxi v oblasti rozvoje LZ minimálně 5 let každý lektor v realizačním týmu musí prokázat v CV účast na minimálně 1 z doložených referenčních zakázek každý lektor v realizačním týmu musí prokázat v CV praxi v oblasti rozvoje LZ minimálně 2 roky CV lektorů a metodiků budou obsahovat informace o jejich formálním i neformálním dalším vzdělávání a o zakázkách které realizoval 2007 - 2010 vč. uvedení roku realizace zakázky, klienta, obsahu a případně také počtu školených či hodnocených osob C. ŠKOLENÍ VÝROBNÍCH DOVEDNOSTÍ (SOFT SKILLS) REFERENCE celkový roční obrat minimálně 5 miliónů Kč bez DPH v průměru za účetní období v letech 2009 - 2010 (doloženo originálem čestného prohlášení podepsaného statutárním zástupcem) min. 3 zakázky realizované v letech 2007 - 2010 zaměřené na rozvoj lidských zdrojů pro výrobní společnosti - z těchto doložených referenčních zakázek musí být min. 1 zakázka velikostí nad 500 000 Kč bez DPH - z těchto doložených referenčních zakázek musí být min. 1 zakázka realizovaná minimálně pro 100 osob - z těchto doložených referenčních zakázek musí být min. 1 zakázka realizovaná jako neinvestiční projekt financovaný z ESF (Evropský sociální fond) - min. 1 zakázka realizovaná v letech 2007 - 2010 zaměřené na rozvoj lidských zdrojů pro výrobní společnosti seznam všech referenčních zakázek musí vždy obsahovat jméno odběratele, obor podnikání, a počet školených, či hodnocených osob a finanční rozsah (v Kč bez DPH) KVALITA LEKTORSKÉHO TÝMU garant realizačního týmu musí prokázat v CV praxi v oblasti rozvoje LZ minimálně 5 let každý lektor v realizačním týmu musí prokázat v CV účast na minimálně 1 z doložených referenčních zakázek každý lektor v realizačním týmu musí prokázat v CV praxi v oblasti rozvoje LZ minimálně 2 roky CV lektorů a metodiků budou obsahovat informace o jejich formálním i neformálním dalším vzdělávání a o zakázkách které realizoval 2007 - 2010 vč. uvedení roku realizace zakázky, klienta, obsahu a případně také počtu školených či hodnocených osob D. ŠKOLENÍ IT REFERENCE celkový roční obrat minimálně 2 milióny Kč bez DPH v průměru za 2009 – 2010 (doloženo originálem čestného prohlášení podepsaného statutárním zástupcem) min. 3 zakázky v letech 2007 - 2010 zaměřené na IT vzdělávání zaměstnanců - z doložených referenčních zakázek musí být min. 1 zakázka velikostí nad 200.000 Kč bez DPH - z doložených referenčních zakázek musí být min. 1 zakázka realizovaná minimálně pro 10 osob seznam všech referenčních zakázek musí vždy obsahovat jméno odběratele vč. kontaktní osoby a kontaktu na ní, rok realizace zakázky, stručný popis obsahu a počet školených osob a finanční rozsah (v Kč bez DPH) KVALITA LEKTORSKÉHO TÝMU každý lektor v realizačním týmu musí prokázat v CV účast na minimálně 1 z doložených referenčních zakázek každý lektor v realizačním týmu musí prokázat v CV praxi v oblasti rozvoje LZ minimálně 2 roky CV lektorů a metodiků budou obsahovat informace o jejich formálním i neformálním dalším vzdělávání a o zakázkách které realizoval 2007 - 2010 vč. uvedení roku realizace zakázky, klienta, obsahu a případně také počtu školených osob E. ŠKOLENÍ TECHNICKÉ REFERENCE celkový roční obrat minimálně 2 milióny Kč bez DPH v průměru za 2009 – 2010 (doloženo originálem čestného prohlášení podepsaného statutárním zástupcem) min. 3 zakázky v letech 2007 - 2010 zaměřené na technická školení - z doložených referenčních zakázek musí být min. 1 zakázka velikostí nad 200 000 Kč bez DPH - z doložených referenčních zakázek musí být min. 1 zakázka realizovaná minimálně pro 12 osob seznam všech referenčních zakázek musí vždy obsahovat jméno odběratele vč. kontaktní osoby a kontaktu na ní, rok realizace zakázky, stručný popis obsahu a počet školených osob a finanční rozsah (v Kč bez DPH) KVALITA LEKTORSKÉHO TÝMU každý lektor v realizačním týmu musí prokázat v CV účast na minimálně 1 z doložených referenčních zakázek každý lektor v realizačním týmu musí prokázat v CV praxi v oblasti rozvoje LZ minimálně 2 roky CV lektorů a metodiků budou obsahovat informace o jejich formálním i neformálním dalším vzdělávání a o zakázkách které realizoval 2007 - 2010 vč. uvedení roku realizace zakázky, klienta, obsahu a případně také počtu školených osob F. ŠKOLENÍ PRVNÍ POMOCI REFERENCE celkový roční obrat minimálně 0,3 miliónu Kč bez DPH v průměru za 2009 – 2010 (doloženo originálem čestného prohlášení podepsaného statutárním zástupcem) min. 3 zakázky v letech 2007 - 2010 zaměřené na školení první pomoci na pracovišti ve výrobních firmách - z doložených referenčních zakázek musí být min. 1 zakázka velikostí nad 30 000 Kč bez DPH - z doložených referenčních zakázek musí být min. 1 zakázka realizovaná minimálně pro 100 osob CV lektorů a metodiků budou obsahovat informace o jejich formálním i neformálním dalším vzdělávání a o zakázkách které realizoval 2007 - 2010 vč. uvedení roku realizace zakázky, klienta, obsahu a případně také počtu školených osob KVALITA LEKTORSKÉHO TÝMU každý lektor v realizačním týmu musí prokázat v CV účast na minimálně 1 z doložených referenčních zakázek každý lektor v realizačním týmu musí prokázat v CV praxi v oblasti rozvoje LZ minimálně 2 roky CV lektorů a metodiků budou obsahovat informace o jejich formálním i neformálním dalším vzdělávání a o zakázkách které realizoval 2007 - 2010 vč. uvedení roku realizace zakázky, klienta, obsahu a případně také počtu školených či hodnocených osob Zadavatel nepožaduje jistotu. Další ujednání: Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit, příp. vyjasnit informace deklarované uchazečem. Zadavatel si vyhrazuje právo změnit podmínky zadání a právo veškeré nabídky zamítnout, pokud nebudou odpovídat požadavkům tohoto výběrového řízení. V případě, že se během lhůty k podání nabídek změní podmínky výzvy, zadavatel sdělí tuto změnu všem osloveným dodavatelům a zveřejní změnu na www.esfcr.cz. Každý účastník výběrového řízení může zaslat pouze jednu nabídku. Nepřipouští se variantní nabídky od jednoho účastníka. Podané nabídky se nevrací. Uchazeči nemají právo na úhradu nákladů spojených s účastí v zadávacím řízení. Dotazy k zadávací dokumentaci je možné podat prostřednictvím elektronické pošty na adresu kontaktní osoby, a to do 3 dnů před uplynutím lhůty pro podávání nabídek. Při podávání odpovědi na dotaz potenciálního dodavatele ohledně podmínek zadávané zakázky sdělí zadavatel odpověď i se zněním dotazu všem osloveným dodavatelům a uveřejní odpověď spolu se zněním dotazu na www.esfcr.cz. Uchazeč resp. dodavatel je oprávněn vystavit fakturu – daňový doklad po realizaci jednotlivých kurzů, a to na základě předání podpisových archů účastníků kurzu. Fakturu za realizované kurzy lze vystavovat vždy maximálně 1 za měsíc. Splatnost faktury je 21 pracovních dní od jejího doručení. Termínem úhrady se rozumí den odpisu platby z účtu zadavatele resp. objednatele.
Soubory ke stažení:
- magna-formular-zadavani-zakazek-final.pdf (29. 4. 2016 00:09)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: M.C.TRITON, s.r.o.
IČ: 49622005
DIČ: CZ49622005
Sídlo: Praha 6, Vokovice, Evropská 423/178
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Luděk Pfeifer
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: FACILITY, s.r.o.
IČ: 26513960
DIČ: CZ26513960
Sídlo: Praha 1, Josefov, Žatecká 55/14 - 3. uchazeč - nebyla doručena další nabídka
Název:
IČ:
DIČ:
Sídlo:
Část B
- Vítězný dodavatel
Název: M.C.TRITON, s.r.o.
IČ: 49622005
DIČ: CZ49622005
Sídlo: Praha 6, Vokovice, Evropská 423/178
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Luděk Pfeifer
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.
IČ: 26813335
DIČ: CZ26813335
Sídlo: Ostrava, Svinov, Nad Porubkou 838/29 - 3. uchazeč
Název: DYNARGIE, s.r.o.
IČ: 27253996
DIČ: CZ27253996
Sídlo: Praha 2, Vinohrady, Šumavská 1239/5
Část C
- Vítězný dodavatel
Název: DMC management consulting s.r.o.
IČ: 27113671
DIČ: CZ27113671
Sídlo: Praha 3, Žižkov, Tovačovského 1166/4
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Jitka Tejnorová
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč - nebyla doručena žádná další nabídka
Část D
- Vítězný dodavatel
Název: DATRON, a.s.
IČ: 43227520
DIČ: CZ43227520
Sídlo: Česká Lípa, Vachkova 3008
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Vladimír Žižka, Ing. Zdeněk Jiráček
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: Contrast Consulting Praha, spol. s r.o.
IČ: 62912348
DIČ: CZ62912348
Sídlo: Vladimírova 233/12, Praha 4 - 3. uchazeč - nebyla doručena žádná další nabídka
Část E
- Vítězný dodavatel - nebyla doručena žádná nabídka
Část F
- Vítězný dodavatel - nebyla doručena žádná nabídka
Datum ukončení: 17. 2. 2011