Zpět

Dotazníkové šetření v rámci projektu "Evaluace poskytování sociálních služeb v Moravskoslezském kraji"

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9742

Název zakázky: Dotazníkové šetření v rámci projektu "Evaluace poskytování sociálních služeb v Moravskoslezském kraji"

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 3. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Krajský úřad Moravskoslezského kraje

Sídlo zadavatele: 28. října 117, 702 18 Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Tomáš Kotyza, ředitel krajského úřadu kontakt viz kontaktní osoba zadavatele

IČ zadavatele: 70890692

DIČ zadavatele: CZ70890692

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Eva Cholevová
  • Telefon: 595 622 484
  • E-mail: eva.cholevova@kr-moravskoslezsky.cz

Lhůta pro podání nabídek: 14. 4. 2014 12:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídka musí být doručena poštou na adresu: Krajský úřad Moravskoslezského kraje, odbor kancelář ředitele krajského úřadu, oddělení veřejných zakázek, 28. října 117, 702 18 Ostrava, nebo osobně na podatelnu krajského úřadu, číslo dveří A115.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je zabezpečení podkladů, které povedou k optimalizaci základní sítě sociálních služeb v Moravskoslezském kraji, a to v rámci projektu „Evaluace poskytovaní sociálních služeb v Moravskoslezském kraji“, reg. č. CZ.1.04/3.1.00/A9.00019, který byl podpořen z Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost. Projekt je financován z Evropského sociálního fondu a ze státního rozpočtu České republiky.

Poskytovatel se zavazuje zajistit na svůj náklad a nebezpečí pro objednatele následující služby:

• část A) Sběr dat dotazníkovým šetřením

• část B) Zpracování dotazníků

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1404956,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
část A) Sběr dat dotazníkovým šetřením u registrovaných sociálních služeb: do 15. 9. 2014 část B) Zpracování dotazníků: do 30. 9. 2014

Místo dodání / převzetí plnění:
Dle obchodních podmínek.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem pro hodnocení nabídek k veřejné zakázce je nabídková cena. Bližší informace jsou uvedeny v Písemné výzvě.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč v nabídce předloží: a. Prostou kopii dokladu o oprávnění k podnikání vztahujícího se k předmětu této veřejné zakázky (např. výpis z živnostenského rejstříku). Nevztahuje-li se oprávnění k podnikání na celý rozsah zakázky, musí prokázat oprávnění k podnikání i subdodavatelé. b. Prostou kopii aktuálního výpisu z obchodního rejstříku (je-li do tohoto rejstříku uchazeč zapsán) nebo výpis z jiného rejstříku či evidence, v nichž je uchazeč zapsán (např. evidence Ministerstva vnitra ČR, Ministerstva kultury ČR). c. Čestné prohlášení o bezdlužnosti vůči příslušnému finančnímu úřadu a příslušnému úřadu sociálního zabezpečení (čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele, a čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele). Vzor tohoto čestného prohlášení je uveden v zadávací dokumentaci. d. Čestné prohlášení o splnění požadavků zadavatele. Vzor tohoto čestného prohlášení je součástí zadávací dokumentace. e. Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem v bodech b, c je uchazeč oprávněn prokázat svou kvalifikaci prostou kopii výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 127 zákona 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách ve znění pozdějších předpisů, dále jen „zákon“) nebo prostou kopii certifikátu vydaného v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 134 zákona). f. Uchazeč ve své nabídce dále doloží seznam dvou realizovaných (ukončených) zakázek obdobného charakteru (dotazníkové šetření vč. zpracování dotazníku) ve finančním objemu min 500.000,- Kč vč. DPH za každou z nich, za poslední 3 roky (s uvedením názvu akce, finančního objemu, termínu realizace včetně doložení kontaktu pro ověření referencí). Seznam realizovaných zakázek bude doložen kopiemi referenčních listů nebo prohlášením, které bude obsahovat výše uvedené náležitosti. Další požadavky na povinné součástí nabídky jsou uvedeny v Písemné výzvě.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč uvede v nabídce kontaktní osobu ve věci zakázky včetně kontaktní adresy, e-mailové adresy a telefonu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: AUGUR Consulting s.r.o.
    IČ: 25358014
    DIČ: CZ25358014
    Sídlo: Hlučín, Rovniny 102 okres Opava, PSČ 748 01
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Marián Svoboda
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: RealCoaching s.r.o.
    IČ: 29314569
    DIČ: CZ29314569
    Sídlo: Brno-Slatina

  • 3. uchazeč
    Název: FOCUS-Centrum pro sociální a marketingovou analýzu, spol. s r.o.
    IČ: 49967185
    DIČ: CZ49967185
    Sídlo: Brno, Vrchlického sad 4, PSČ 602 00

Datum ukončení: 26. 5. 2014


 
Uveřejněno: 27. 3. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016