Zpět

Dovolte mi pracovat

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 8835

Název zakázky: Dovolte mi pracovat

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 7. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Úřad práce České republiky

Sídlo zadavatele: Karlovo náměstí 1, 128 01 Praha 2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Zadavatelský institut s.r.o., Moravanů 2175/59, 169 00 Praha 6

IČ zadavatele: 724 96 991

DIČ zadavatele: CZ0072496991

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Martin Horák, ředitel ÚP ČR, krajské pobočky v Hradci Králové
  • Telefon: +420 950 116 450
  • E-mail: martin.horak@hk.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 24. 10. 2013 10:00

Místo pro podání nabídek:
Úřad práce ČR, krajská pobočka v Hradci Králové, Wonkova 1142, Hradec Králové

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky Dovolte mi pracovat je dodávka a realizace služeb, které jsou rozděleny na související vzájemně svázané a na sebe navazující dílčí aktivity. Dodavatel je povinen zajišťovat mj. přípravné práce pro zajištění realizace samostatných školících a podpůrných aktivit (prostory, vybavení, příprava materiálů a osnov, zajištění praktické přípravy na pracovišti) a průběžně spolupracovat s odbornými pracovníky úřadu práce a vytvářet databázi vhodných pracovních pozic pro úspěšné absolventy projektu. Dodavatel bude pro klienty projektu zajišťovat tyto aktivity: motivačně-poradenský kurz, dignostický blok-příprava na praxi, rekvalifikace, zprostředkování praktické přípravy na pracovišti a zaměstnání.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 5305785,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Lhůta pro podání nabídek byla prodloužena z důvodu změny zadávacích podmínek. Smlouva bude uzavřena do splnění závazů dodavatele, nejpozději do 30. 4. 2015.

Místo dodání / převzetí plnění:
Královéhradecký kraj

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Celková nabídková cena váha 60 % Metodika 40 %

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7.

Další podmínky:
Zadávací dokumentace, přílohy a další dokumenty k veřejné zakázce jsou ke stažení na profilu zadavatele www.e-zakazky.cz.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: MARLIN, s.r.o.
    IČ: 60733306
    DIČ: CZ60733306
    Sídlo: Města Mayen 1536, Mařatice, 686 01 Uherské Hradiště
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Dušan Bellovič
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: Sdružení SCC Euro (členové sdružení: S-COMP Centre CZ s.r.o., EUROCOM 2000, s.r.o., JHS-CENTRE, o.p.s.)
    IČ: 26170621
    DIČ: CZ26170621
    Sídlo: Ohradní 59, 140 00 Praha 4-Michle

  • 3. uchazeč
    Název: Společně pro vzdělávání - účastníky sdružení jsou: MOST KE VZDĚLÁNÍ - BRIDGE TO EDUCATION, o.s. (vedoucí účastník) a ATTEST, s.r.o.
    IČ: 26998262
    DIČ: CZ26998262
    Sídlo: Dělnická 243, 513 01 Semily


  • 4. uchazeč
    Název: Sdružení CEPAC - Morava
    IČ: 60800909
    DIČ: CZ60800909
    Sídlo: Jeremenkova 1142/42, 772 00 Olomouc

Datum ukončení: 30. 1. 2014


 
Uveřejněno: 11. 7. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016