Zpět

Externí lektoři na výuku v Rozvojových programech

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9749

Název zakázky: Externí lektoři na výuku v Rozvojových programech

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 3. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Česká agentura na podporu obchodu

Sídlo zadavatele: Dittrichova 21, 128 01 Praha 2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Milan Ráž Milan.raz@czechtrade.cz 224 907 541

IČ zadavatele: 00001171

DIČ zadavatele: CZ00001171

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Kateřina Koláčková
  • Telefon: 240 200 127
  • E-mail: zakazky@otidea.cz

Lhůta pro podání nabídek: 19. 5. 2014 14:00

Místo pro podání nabídek:
Fyzicky je nabídky možné podat na: Česká agentura na podporu obchodu Dittrichova 21, 128 01 Praha 2 recepce zadavatele ve 2. patře budovy (podání je možné v pracovní den od 7.30 do 16.30, přičemž poslední den lhůty do 14:00 hodin) Poštou je nabídky možné zaslat na: Česká agentura na podporu obchodu Dittrichova 21, 128 01 Praha 2

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Pro účely vzdělávání zaměstnanců poptáváme lektory, kteří zajistí vzdělávání konkrétních seminářů specifikovaných v příloze č. 3 této zadávací dokumentace.

 

Hodina každého semináře čítá 60 minut bez přestávky.  Uchazeč bude zadavateli fakturovat jen za skutečně poskytnutá plnění, tj. za každý uskutečněný seminář a dle počtu hodin každého semináře.

 

Předpokládaná realizace vzdělávání: květen – prosinec 2014

 

Zadavatel určí výběr účastníků seminářů z řad cílové skupiny.

 

Cílová skupina: Pracovníci veřejné správy působící v oblasti mezinárodního obchodu, kteří pomáhají české podnikatelské veřejnosti se zahraničním obchodem a pracují v zahraničí, nebo se připravují se na výjezd do zahraničí, nebo pracují v České republice. Jedná se zejména o pracovníky těchto institucí: CzechTrade, Ministerstvo průmyslu a obchodu, CzechInvest, Ministerstvo zahraničních věcí, České exportní banky, a.s., Exportní garanční a pojišťovací společnosti, a.s. Cílová skupina je určena v souladu s projektem a pravidly OP LZZ.

 

Cílem je zajistit vzdělávání těchto pracovníků vedoucí k jejich profesnímu rozvoji a mnohdy i kariérnímu postupu. Toto zajištění je klíčové pro realizaci projektu OP LZZ se zkráceným názvem Zefektivňování exportních služeb.

 

Předpokládaná realizace vzdělávání (Externí lektoři na výuku v Rozvojových programech):

 

květen 2014 – Kurz obchodní diplomacie

 

květen - prosinec 2014 - Prohlubující kurzy

září – listopad 2014 – Kurz ekonomicko – komunikačních dovedností

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1150000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Od podpisu smlouvy do 31. 12. 2014

Místo dodání / převzetí plnění:
V sídle zadavatele, nebude-li určeno zadavatelem jinak.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1) Výše celkové nabídkové ceny (v Kč bez DPH)60% 2) Kvalita nabízeného plnění 40% V rámci kvality nabízeného plnění bude hodnoceno: Písemně zpracovaný model (koncept) fungování poskytované služby, ve kterém bude popsán způsob organizace výuky, způsob práce s klienty, použité techniky, metody výuky, návrh komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem a ukázky osmi výukových materiálů v podobě powerpointových prezentací v délce 15 – 30 slidů. Ukázky budou obsahově rozpracovávat tato témata: - Analýza exportních možností ČR, - DPH+clo+INCOTERMS 2010, - Finanční analýza podniku v praxi, - Jak psát ekonomické zprávy rychle a efektivně, - Diplomatický protokol, - Zvládání své role, - Změny na světových trzích, - Základy financování obchodu.). Další informace viz přiložená zadávací dokumentace

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Informace viz přiložená zadávací dokumentace

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Další informace viz přiložená zadávací dokumentace

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. Další informace viz přiložená zadávací dokumentace

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). Další informace viz přiložená zadávací dokumentace

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9

Další podmínky:
více informací viz. přiložená ZD

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Vysoká škola finanční a správní o.p.s.
    IČ: 26138077
    Sídlo: Estonská 500, 101 00 Praha 10
     
  • 2. uchazeč
    Název: Everesta, s.r.o.
    IČ: 25014650
    Sídlo: Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa



Datum ukončení: 24. 7. 2014


 
Uveřejněno: 28. 3. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016