Inovace vzdělávacího systému ve společnosti INTEREXPO BRNO, spol.
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 5444
Název zakázky: Inovace vzdělávacího systému ve společnosti INTEREXPO BRNO, spol.
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 10. 2010
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.02/35.01099 Inovace vzdělávacího systému ve společnosti INTEREXPO BRNO příjemce: INTEREXPO BRNO, spol. s r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: INTEREXPO BRNO, spol. s r.o.
Sídlo zadavatele: Brno, Výstaviště 1
- Jméno: Mgr. Petr Jindřichovský, advokát se sídlem Krakovská 25, 110 00 Praha 1, pobočka Skalecká 17, 170 00 Praha 7, tel.: 222 211 388, e-mail: vr.interexpo@akj.cz
IČ zadavatele: 188 28 744
DIČ zadavatele: CZ188 28 744
- Jméno: Mgr. Petr Jindřichovský
- Telefon: 222211388
- E-mail: vr.interexpo@akj.cz
Lhůta pro podání nabídek: 1. 11. 2010 12:00
Místo pro podání nabídek: AK Petr Jindřichovský, na adresu Skalecká 17, 170 00 Praha 7 osobně nebo prostřednictvím držitele poštovní licence. Osobní doručení nabídky je možné v pracovních dnech vždy od 9.30 hodin do 12.00 hodin.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem této zakázky jsou služby spočívající v zajištění školení zaměstnanců zadavatele v následujících oblastech:
1) Školení v oblasti měkkých dovedností
2) Zákonná školení
3) Školení na zvýšení odborných dovedností v oblasti daní a účetnictví
4) Počítačové a IT kurzy
5) Jazykové kurzy
Zakázka není rozdělena na části a uchazeč je povinen podat nabídku na poskytnutí služeb v rozsahu odpovídajícím celému předmětu plnění tak jak je uveden ve výzvě
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1915000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 24 měsíců ode dne účinnosti smlouvy o poskytování služeb
Místo dodání / převzetí plnění: Sídlo zadavatele: Brno, Výstaviště 1
Pravidla pro hodnocení nabídek: a) Výše nabídkové ceny 20 % b) Kvalita návrhu řešení 80 %
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: 1. Základní kvalifikační předpoklady Zadavatel požaduje po dodavateli prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů analogicky dle ustanovení § 53 odst. 1 písm. a) až j) zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách (dále jako „ZVZ“). Dodavatel prokáže splnění uvedených základních kvalifikačních předpokladů předložením: - výpis z evidence Rejstříku trestů prokazující splnění základního kvalifikačního předpokladu analogicky dle § 53 odst.1 písm. a) a b) ZVZ; - potvrzení příslušného finančního úřadu a ve vztahu ke spotřební dani čestné prohlášení prokazující splnění základního kvalifikačního předpokladu analogicky dle § 53 odst.1 písm. f) ZVZ; - potvrzení příslušného orgánu či instituce (příslušné správy sociálního zabezpečení) prokazující splnění základního kvalifikačního předpokladu analogicky dle § 53 odst.1 písm. h) ZVZ; - čestné prohlášení prokazující splnění základního kvalifikačního předpokladu analogicky dle § 53 odst. 1 písm. c) až e) a g), i) a j) ZVZ. 2. Profesní kvalifikační předpoklady Zadavatel požaduje po dodavateli prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů analogicky dle § 54 ZVZ. Tyto předpoklady splňuje dodavatel, který předloží: - výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán prokazující splnění základního kvalifikačního předpokladu analogicky dle § 54 písm. a) ZVZ; - ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky. 3. Ekonomické a finanční kvalifikační předpoklady Zadavatel požaduje po dodavateli prokázání splnění ekonomických a finančních kvalifikačních předpokladů analogicky dle § 55 ZVZ. Tyto předpoklady splňuje dodavatel, který předloží: - pojistnou smlouvu, jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou uchazečem třetí osobě na pojistnou částku minimálně 1.000.000,- Kč. Uchazeč splní tento kvalifikační předpoklad také předložením dokladu o sjednání pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou třetí osobě. Doklad musí obsahovat potvrzení pojišťovny o sjednání pojištění minimálně v požadovaném rozsahu. - údaj o obratu dosaženém uchazečem s ohledem na předmět zakázky zjištěný podle zvláštních právních předpisů za poslední 3 účetní období, který činí v součtu minimálně 5.000.000,- Kč bez DPH. Uchazeč prokáže splnění tohoto předpokladu čestným prohlášením. 4. Technické kvalifikační předpoklady Zadavatel požaduje po dodavateli prokázání splnění ekonomických a finančních kvalifikačních předpokladů analogicky dle § 56 ZVZ. Tyto předpoklady splňuje dodavatel, který předloží: - Seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí. Ze seznamu významných služeb musí jednoznačně vyplývat, že dodavatel v posledních 3 letech realizoval nejméně 10 vzdělávacích programů z oblastí, jež jsou předmětem této zakázky, přičemž rozsah každého z nich byl minimálně 20 školících dnů za rok (přičemž školící den čítá minimálně 8 vyučovacích hodin po 45 minutách). - Seznam techniků - osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci dodavatele nebo vedoucích zaměstnanců dodavatele nebo osob v obdobném postavení a osob odpovědných za poskytování příslušných služeb ve formě životopisů a prostých kopií vysokoškolských diplomů, a to v rozsahu prokazujícím, že se na plnění zakázky bude podílet lektorský tým, který je složen minimálně z 5 členů, z nichž každý člen má vysokoškolské vzdělání (vyjma člena týmu, který se bude podílet na části zakázky - zákonné školení), disponuje lektorskou praxí minimálně 5 let a podílel se alespoň na jednom vzdělávacím programu, který je uveden v seznamu významných služeb předkládaných dodavatelem.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce (Krycím listu nabídky) uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.3, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Dodavatel se zavazuje, že bude dodržovat pravidla pro publicitu Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost 2007 – 2013 uvedená v platném Manuálu pro publicitu OP LZZ a plnění této smlouvy bude realizovat v souladu s těmito pravidly. Jedná se zejména o následující pravidla: - Veškeré materiály vztahující se k Projektu musí být označeny v souladu s pravidly vizuální identity ESF v ČR a OP LZZ. - Materiály informačního a propagačního charakteru (např. publikace, tiskoviny a propagační předměty, certifikáty, pozvánky, program akcí) musí být označeny v souladu s body a) až f) „Povinného minima publicity OP LZZ“. Smlouvy uzavřené v rámci Projektu, prezenční listiny, veškerá písemná korespondence spojená s Projektem, např. dopisní/hlavičkový papír apod. musí být označeny všemi prvky povinného minima publicity OP LZZ. Loga musí být umístěna na přední straně tištěných materiálů. - Všechny školící místnosti (tedy místnosti, které navštěvují účastníci Projektu) musí být označeny v souladu s body a) až f) „Povinného minima publicity OP LZZ“. Zároveň všechny věci spolufinancované z ESF musí být označeny samolepkou v souladu s body a) až f) „Povinného minima publicity OP LZZ“ , nebo musí být v místnostech alespoň jasně viditelná a čitelná cedule s informací, že výpočetní technika či zařízení v dané místnosti jsou zakoupeny z příslušného fondu a programu. Cedule rovněž musí splňovat všechny body povinného minima. Dodavatel je povinen uchovávat veškerou dokumentaci související s realizací Projektu, včetně účetních dokladů v souladu s článkem 90 Nařízení Rady (ES) č. 1083/2006 minimálně do konce roku 2021, a pokud je v českých právních předpisech stanovena lhůta delší než v evropských předpisech, musí být pro úschovu použita delší lhůta. Každý originální účetní doklad musí obsahovat informaci, že se jedná o Projekt OP LZZ a musí být označen reg. číslem projektu. Dodavatel je povinen do konce roku 2021 za účelem ověřování plnění povinností vyplývajících z podmínek programu OP LZZ poskytovat požadované informace a dokumentaci zaměstnancům nebo zmocněncům pověřených orgánů a je povinen vytvořit výše uvedeným osobám podmínky k provedení kontroly, vztahující se k realizaci Projektu a poskytnout jim při provádění kontroly součinnost. Dodavatel je povinen zajistit, aby povinnosti uvedené výše dodržovali i případní subdodavatelé Školení.
Soubory ke stažení:
- 10-09-27-smlova-o-poskytovani-sluzeb-f.doc (28. 4. 2016 22:19)
- 10-09-27-vyzva-k-podani-nabidky-interexpo-brno-f.doc (28. 4. 2016 22:19)
- 10-10-06-kryci-list-nabidky-interexpo-brno-f.doc (28. 4. 2016 22:19)
- 10-10-22-zmena-vyzvy-k-podani-nabidky-interexpo-brno-c.1.doc (28. 4. 2016 22:19)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Santia, spol. s r.o.
IČ: 255 16 558
DIČ: CZ 255 16 558
Sídlo: Újezdy 590/11, 614 00 Brno
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: PaeDr. Květoslava Santlerová
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název:
IČ:
DIČ:
Sídlo: - 3. uchazeč
Název:
IČ:
DIČ:
Sídlo:
Datum ukončení: 16. 11. 2010