Zpět

Inovace vzdělávacího systému ve společnosti INTEREXPO BRNO, spol.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 5444

Název zakázky: Inovace vzdělávacího systému ve společnosti INTEREXPO BRNO, spol.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 10. 2010

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: INTEREXPO BRNO, spol. s r.o.

Sídlo zadavatele: Brno, Výstaviště 1

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Petr Jindřichovský, advokát se sídlem Krakovská 25, 110 00 Praha 1, pobočka Skalecká 17, 170 00 Praha 7, tel.: 222 211 388, e-mail: vr.interexpo@akj.cz

IČ zadavatele: 188 28 744

DIČ zadavatele: CZ188 28 744

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Petr Jindřichovský
  • Telefon: 222211388
  • E-mail: vr.interexpo@akj.cz

Lhůta pro podání nabídek: 1. 11. 2010 12:00

Místo pro podání nabídek:
AK Petr Jindřichovský, na adresu Skalecká 17, 170 00 Praha 7 osobně nebo prostřednictvím držitele poštovní licence. Osobní doručení nabídky je možné v pracovních dnech vždy od 9.30 hodin do 12.00 hodin.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem této zakázky jsou služby spočívající v zajištění školení zaměstnanců zadavatele v následujících oblastech:

1)                  Školení v oblasti měkkých dovedností

2)                  Zákonná školení

3)                  Školení na zvýšení odborných dovedností v oblasti daní a účetnictví

4)                  Počítačové a IT kurzy

5)                  Jazykové kurzy

 

Zakázka není rozdělena na části a uchazeč je povinen podat nabídku na poskytnutí služeb v rozsahu odpovídajícím celému předmětu plnění tak jak je uveden ve výzvě

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1915000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
24 měsíců ode dne účinnosti smlouvy o poskytování služeb

Místo dodání / převzetí plnění:
Sídlo zadavatele: Brno, Výstaviště 1

Pravidla pro hodnocení nabídek:
a) Výše nabídkové ceny 20 % b) Kvalita návrhu řešení 80 %

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
1. Základní kvalifikační předpoklady Zadavatel požaduje po dodavateli prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů analogicky dle ustanovení § 53 odst. 1 písm. a) až j) zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách (dále jako „ZVZ“). Dodavatel prokáže splnění uvedených základních kvalifikačních předpokladů předložením: - výpis z evidence Rejstříku trestů prokazující splnění základního kvalifikačního předpokladu analogicky dle § 53 odst.1 písm. a) a b) ZVZ; - potvrzení příslušného finančního úřadu a ve vztahu ke spotřební dani čestné prohlášení prokazující splnění základního kvalifikačního předpokladu analogicky dle § 53 odst.1 písm. f) ZVZ; - potvrzení příslušného orgánu či instituce (příslušné správy sociálního zabezpečení) prokazující splnění základního kvalifikačního předpokladu analogicky dle § 53 odst.1 písm. h) ZVZ; - čestné prohlášení prokazující splnění základního kvalifikačního předpokladu analogicky dle § 53 odst. 1 písm. c) až e) a g), i) a j) ZVZ. 2. Profesní kvalifikační předpoklady Zadavatel požaduje po dodavateli prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů analogicky dle § 54 ZVZ. Tyto předpoklady splňuje dodavatel, který předloží: - výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán prokazující splnění základního kvalifikačního předpokladu analogicky dle § 54 písm. a) ZVZ; - ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky. 3. Ekonomické a finanční kvalifikační předpoklady Zadavatel požaduje po dodavateli prokázání splnění ekonomických a finančních kvalifikačních předpokladů analogicky dle § 55 ZVZ. Tyto předpoklady splňuje dodavatel, který předloží: - pojistnou smlouvu, jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou uchazečem třetí osobě na pojistnou částku minimálně 1.000.000,- Kč. Uchazeč splní tento kvalifikační předpoklad také předložením dokladu o sjednání pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou třetí osobě. Doklad musí obsahovat potvrzení pojišťovny o sjednání pojištění minimálně v požadovaném rozsahu. - údaj o obratu dosaženém uchazečem s ohledem na předmět zakázky zjištěný podle zvláštních právních předpisů za poslední 3 účetní období, který činí v součtu minimálně 5.000.000,- Kč bez DPH. Uchazeč prokáže splnění tohoto předpokladu čestným prohlášením. 4. Technické kvalifikační předpoklady Zadavatel požaduje po dodavateli prokázání splnění ekonomických a finančních kvalifikačních předpokladů analogicky dle § 56 ZVZ. Tyto předpoklady splňuje dodavatel, který předloží: - Seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí. Ze seznamu významných služeb musí jednoznačně vyplývat, že dodavatel v posledních 3 letech realizoval nejméně 10 vzdělávacích programů z oblastí, jež jsou předmětem této zakázky, přičemž rozsah každého z nich byl minimálně 20 školících dnů za rok (přičemž školící den čítá minimálně 8 vyučovacích hodin po 45 minutách). - Seznam techniků - osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci dodavatele nebo vedoucích zaměstnanců dodavatele nebo osob v obdobném postavení a osob odpovědných za poskytování příslušných služeb ve formě životopisů a prostých kopií vysokoškolských diplomů, a to v rozsahu prokazujícím, že se na plnění zakázky bude podílet lektorský tým, který je složen minimálně z 5 členů, z nichž každý člen má vysokoškolské vzdělání (vyjma člena týmu, který se bude podílet na části zakázky - zákonné školení), disponuje lektorskou praxí minimálně 5 let a podílel se alespoň na jednom vzdělávacím programu, který je uveden v seznamu významných služeb předkládaných dodavatelem.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce (Krycím listu nabídky) uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.3, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Dodavatel se zavazuje, že bude dodržovat pravidla pro publicitu Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost 2007 – 2013 uvedená v platném Manuálu pro publicitu OP LZZ a plnění této smlouvy bude realizovat v souladu s těmito pravidly. Jedná se zejména o následující pravidla: - Veškeré materiály vztahující se k Projektu musí být označeny v souladu s pravidly vizuální identity ESF v ČR a OP LZZ. - Materiály informačního a propagačního charakteru (např. publikace, tiskoviny a propagační předměty, certifikáty, pozvánky, program akcí) musí být označeny v souladu s body a) až f) „Povinného minima publicity OP LZZ“. Smlouvy uzavřené v rámci Projektu, prezenční listiny, veškerá písemná korespondence spojená s Projektem, např. dopisní/hlavičkový papír apod. musí být označeny všemi prvky povinného minima publicity OP LZZ. Loga musí být umístěna na přední straně tištěných materiálů. - Všechny školící místnosti (tedy místnosti, které navštěvují účastníci Projektu) musí být označeny v souladu s body a) až f) „Povinného minima publicity OP LZZ“. Zároveň všechny věci spolufinancované z ESF musí být označeny samolepkou v souladu s body a) až f) „Povinného minima publicity OP LZZ“ , nebo musí být v místnostech alespoň jasně viditelná a čitelná cedule s informací, že výpočetní technika či zařízení v dané místnosti jsou zakoupeny z příslušného fondu a programu. Cedule rovněž musí splňovat všechny body povinného minima. Dodavatel je povinen uchovávat veškerou dokumentaci související s realizací Projektu, včetně účetních dokladů v souladu s článkem 90 Nařízení Rady (ES) č. 1083/2006 minimálně do konce roku 2021, a pokud je v českých právních předpisech stanovena lhůta delší než v evropských předpisech, musí být pro úschovu použita delší lhůta. Každý originální účetní doklad musí obsahovat informaci, že se jedná o Projekt OP LZZ a musí být označen reg. číslem projektu. Dodavatel je povinen do konce roku 2021 za účelem ověřování plnění povinností vyplývajících z podmínek programu OP LZZ poskytovat požadované informace a dokumentaci zaměstnancům nebo zmocněncům pověřených orgánů a je povinen vytvořit výše uvedeným osobám podmínky k provedení kontroly, vztahující se k realizaci Projektu a poskytnout jim při provádění kontroly součinnost. Dodavatel je povinen zajistit, aby povinnosti uvedené výše dodržovali i případní subdodavatelé Školení.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Santia, spol. s r.o.
    IČ: 255 16 558
    DIČ: CZ 255 16 558
    Sídlo: Újezdy 590/11, 614 00 Brno
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: PaeDr. Květoslava Santlerová
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

  • 3. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

Datum ukončení: 16. 11. 2010


 
Uveřejněno: 13. 10. 2010
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016