Jde to i s dětmi
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 8678
Název zakázky: Jde to i s dětmi
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 5. 2013
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Úřad práce ČR
Sídlo zadavatele: Karlovo náměstí 1359/1, Praha
- Jméno: Ing. Marie Bílková, generální ředitelka Úřadu práce České republiky
IČ zadavatele: 72496991
DIČ zadavatele: CZ72496991
- Jméno: Mgr. Miroslava Patočková
- Telefon: 950123324
- E-mail: miroslava.patockova@ji.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 10. 7. 2013 09:00
Místo pro podání nabídek: Úřad práce v Jihlavě, Brtnická 21, podatelna
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je realizace projektu „Jde to i s dětmi“, který se skládá ze 4 modulů:
· Motivační kurzy
· Rekvalifikační kurzy
· Vyhledávání a tvorba nových pracovních míst
· Přímá podpora
1. Minimálně 550 osob vstoupí do projektu a bude zařazeno do motivačního kurzu
Klienti budou nabíráni do jednotlivých modulů operativně.
2. Minimálně 500 osob bude zařazeno do rekvalifikačních kurzů obecných i odborných, dle aktuálního požadavku trhu práce v regionu a min. 400 osob získá osvědčení o absolvování rekvalifikace (za celý průběh projektu), tj. 80% úspěšnost
Klienti budou nabíráni do jednotlivých kurzů operativně a budou vybíráni výlučně z absolventů motivačního kurzu, přičemž někteří klienti mohou absolvovat i dva rekvalifikační kurzy.
3. Vytvoření 48 nových podpořených pracovních míst
Vyhledání nových pracovních míst pro minimálně 48 osob. Na naplnění tohoto indikátoru bude zadavatel aktivně spolupracovat s dodavatelem. Úspěšnost bude doložena uzavřenou pracovní smlouvou.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 10595041,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Termín plnění do 22 měsíců od podpisu smlouvy nejpozději však do 30/06/2015.
Místo dodání / převzetí plnění: Kraj Vysočina
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky. Dílčí kritéria 1. Nabídková cena včetně DPH 2. Úroveň obsahové stránky motivačního kurzu 3. Práce s klientem, kvalita zpětné vazby a hodnocení 1.Nabídková cena včetně DPH : nabídce s nejnižší nabídkovou cenou v Kč s DPH je přiřazeno 100 bodů. Ostatní hodnocené nabídky získají bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnotě hodnocené nabídky. Získané body budou vynásobeny stupněm významu (váhou, 70%). 2. Úroveň obsahové stránky motivačního kurzu . Zadavatel bude posuzovat úroveň motivačního kurz, znamená to, že bude posuzovat metodiky a způsob práce s účastníky projektu. Popis aktivit nesmí být delší jak 4 normostrany tj. cca 7200 znaků. Hodnotící komise sestaví pořadí nabídek od nejvhodnější k nejméně vhodné a přiřadí nejvhodnější nabídce 100 bodů a každé následující nabídce přiřadí takové bodové ohodnocení, které vyjadřuje míru splnění dílčího kritéria ve vztahu k nejvhodnější nabídce. Získané body budou vynásobeny stupněm významu (váhou, 15%) 3. Práce s klientem, kvalita zpětné vazby a hodnocení Uchazeč ve své nabídce popíše, jakým způsobem bude pracovat s jednotlivými klienty po celou dobu projektu, jakým způsobem jim bude navrhovat účast na jednotlivých aktivitách, tak, aby tyto měly co největší přínos pro klienty, a povedou k naplnění cílů projektu. Popis aktivit a. a b. nesmí být delší jak 2 normostrany.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Zadavatel požaduje splnění profesních kvalifikačních předpokladů podle § 54 zákona.Dodavatel jako doklad prokazující jeho oprávnění k podnikání předloží výpis z živnostenského rejstříku (§ 10 odst. 3 zák. č. 455/1991 Sb., v aktuálním znění), nebo živnostenský list v rozsahu odpovídajícím předmětu plnění jednotlivých částí veřejné zakázky, tedy na předmět podnikání Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona, obor č. 72 Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti. Zadavatel požaduje v souladu s ust. § 50 odst. 1, aby uchazeč předložil čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Zadavatel požaduje v souladu s podmínkami definovanými v oznámení o zahájení zadávacího řízení prokázání pro část 1) splnění technických kvalifikačních předpokladů dle § 56 odst. 2
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka a veškeré ostatní doklady a údaje budou uvedeny v českém jazyce (listiny v jiném než českém jazyce budou doplněny úředním překladem do českého jazyka; povinnost připojit k dokladům úředně ověřený překlad do českého jazyka se nevztahuje na doklady prokazující kvalifikaci ve slovenském jazyce) v písemné formě a nabídka bude podepsána osobou oprávněnou za uchazeče jednat a podepisovat podle výpisu z Obchodního rejstříku popřípadě statutárním orgánem zmocněnou osobou, jejíž plná moc musí být součástí nabídky.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7..
Soubory ke stažení:
- 01-zd-jde-to-i-s-detmi-2-5.pdf (1. 5. 2016 01:17)
- 02-zd-jde-to-i-s-detmi-podrobny-popis-plneni-10-4-kopie.pdf (1. 5. 2016 01:17)
- prilohy-jde-to-i-s-detmi-2.5.2013.zip (1. 5. 2016 01:17)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Vítězný dodavatel
Název: Jde to i s dětmi, zastoupeno Republikovým centrev vzdělávání, s.r.o.
IČ: 25289667
DIČ: CZ 25289667
Sídlo: Kubánské náměstí 1391/11, 101 Praha 10
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Pavel Široký
Poznámka k dodavateli: Smlouva o sdružení
- 2. uchazeč
Název: bit cz training, s.r.o.
IČ: 27371891
DIČ: CZ27371891
Sídlo: Vinohradská 29/93, 120 00 Praha
- 3. uchazeč
Název: JHS EURO, sdružení zastoupené EUROCOM 2000, s.r.o.
IČ:25940341
Sídlo: U divadla 49. 530 02 Pardubice
- 4. uchazeč
Název: S COMP CENTRE:
IČ: 26170621
DIČ: CZ 26170621
Sídlo: Ohradní 59, 140 00 Praha 4
- 5. uchazeč
Název: Sdružení Jde to i s dětmi, zastoupené VIA ALTA a.s.
IČ:26906741
DIČ: CZ26906741
Sídlo: Okružní 963, Třebíč
Datum ukončení: 23. 9. 2013