Komplexním vzděláváním proti hospodářské krizi ve stavebnictví
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 8813
Název zakázky: Komplexním vzděláváním proti hospodářské krizi ve stavebnictví
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 7. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.02/94.01110 Komplexním vzděláváním proti hospodářské krizi ve stavebnictví příjemce: SCASERV a.s.
Název/obchodní firma zadavatele: SCASERV a.s.
Sídlo zadavatele: Lihovarská 663/38, 718 00 Ostrava - Kunčičky
- Jméno: Miroslav Pros +420 596117046 pros@seller-moravia.eu Blíže v ZD.
IČ zadavatele: 29395895
DIČ zadavatele: CZ29395895
- Jméno: Miroslav Pros
- Telefon: +420 605423423
- E-mail: pros@seller-moravia.eu
Lhůta pro podání nabídek: 6. 8. 2013 10:00
Místo pro podání nabídek: Na adrese zadavatele v zasedací místnosti na adrese zadavatele. Blíže v ZD.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Zadavatel vybírá dodavatele, který provede kompletní zajištění průběhu níže uvedených školení:
Klíčová aktivita 1: Vzdělávací program obecných dovednosti - management a administrativa
Klíčová aktivita 2: Vzdělávací program odborných dovednosti - ekonomické oddělení
Klíčová aktivita 3: Vzdělávací program odborných dovednosti - obchodní oddělení
Klíčová aktivita 4: Vzdělávací program odborných dovednosti - dělníci - skladníci, řidiči, montéři
Klíčová aktivita 5: Vzdělávací program rozvoje řidičských dovedností
Klíčová aktivita 6: Uplatňování rovných příležitostí žen a mužů
Bližší informace v příloze č. 6 zadávací dokumentace.
Provedená školení jsou pro společnosti:
SCASERV a.s., Ostrava - Kunčičky, Lihovarská 663/38, PSČ 718 00
JANKOSTAV s.r.o., Ostrava - Kunčice, Štěpaňákova 31/714, PSČ 719 00
Votoplast, s.r.o., Hlučín, ul. Horní 383/2, PSČ 748 01
SMP - Služby, s.r.o., Hlučín, U vodárny 1855/9, PSČ 748 01
Blíže v ZD.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1982217,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín zahájení plnění: 08/2013 Termín ukončení plnění: 30/06/2015 Blíže v ZD.
Místo dodání / převzetí plnění: Ostrava, Hlučín. Blíže v ZD.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním kritériem hodnocení je: Nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH. Způsob hodnocení nabídek: Nabídky budou seřazeny dle výše nabídkových cen od nejnižší po nejvyšší. Předmět výběrového řízení bude přidělen dodavateli s nejnižší nabídkovou cenou. Blíže v ZD
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: • Splnění základního kvalifikačního předpokladu dle § 53 odst. 1 podle § 53 odst. 3 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách ve znění pozdějších předpisů, (dále jen „zákon“) • výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm uchazeč zapsán • doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) • Čestné prohlášení dle ustanovení § 50 odst. 1 písm. c) zákona. Blíže v ZD.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Dle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů. Blíže v ZD.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. Blíže v ZD.
Požadovaný jazyk nabídky: Český či Slovenský jazyk. Blíže v ZD.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). Blíže v ZD.
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákone č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisu a vyhlášek a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7 Přílohy OM OP LZZ: D9. Veřejná zakázka je zadaná jako zjednodušené podlimitní výběrové řízení na služby. Blíže v ZD.
Další podmínky: Dle ZD (zadávací dokumentace), která je kompletně zveřejněna a volně ke stažení na profilu zadavatele: https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/scaserv-a-s a dle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů. Blíže v ZD
Soubory ke stažení:
- 000-zakladni-udaje-zd.pdf (1. 5. 2016 01:57)
- 001-kvalifikacni-dokumentace.pdf (1. 5. 2016 01:57)
- 002-obsah-nabidky_2.doc (1. 5. 2016 01:57)
- 003-kryci-list-nabidky.xls (1. 5. 2016 01:58)
- 004-obchodni-podminky.doc (1. 5. 2016 01:58)
- 005-navrh-smlouvy-uprava-dod2.doc (1. 5. 2016 01:58)
- 005-navrh-smlouvy.doc (1. 5. 2016 01:58)
- 007-cestne-prohlaseni-zakladnich-kvalifikacnich-predpokladu.docx (1. 5. 2016 01:58)
- 0071-cestne-prohlaseni-68-odst.-3.docx (1. 5. 2016 01:58)
- dodatecne-informace-k-zadavacim-podminkam-1_1.pdf (1. 5. 2016 01:58)
- dodatecne-informace-k-zadavacim-podminkam-2_1.pdf (1. 5. 2016 01:58)
- dodatecne-informace-k-zadavacim-podminkam-3_1.pdf (1. 5. 2016 01:58)
- dodatecne-informace-k-zadavacim-podminkam_1.pdf (1. 5. 2016 01:58)
- priloha-c.-6-polozkovy-rozpocet.xlsx (1. 5. 2016 01:58)
- prilohu-c.-8-zadavaci-dokumentace-subdodavatelske-schema-vzor-.xls (1. 5. 2016 01:58)
- vyzva-k-podani-nabidek-d9-verze-1.6-a-1.7_1.doc (1. 5. 2016 01:58)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Good Economic System, společnost s ručením omezeným Zkratka: GES spol. s r.o. OSTRAVA
IČ: 13643924
DIČ: CZ13643924
Sídlo: Ostrava - Slezská Ostrava, Těšínská 54/120, PSČ 710 00
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: Everesta, s.r.o.
IČ: 25014650
DIČ: CZ25014650
Sídlo: Česká Lípa, Mimoňská 3223, PSČ 470 01 - 3. uchazeč
Název: Vysoká škola podnikání, a.s.
IČ: 25861271
DIČ: CZ25861271
Sídlo:Michálkovická 1810/181, Slezská Ostrava, 710 00 Ostrava
- 4. uchazeč
Název: Institut Rozvoje Podnikání, s.r.o.
IČ: 44741341
DIČ: CZ44741341
Sídlo: Ostrava - Slezská Ostrava, Michálkovická 1859/226, PSČ 710 00
Datum ukončení: 17. 9. 2013