Zpět

Komplexním vzděláváním proti hospodářské krizi ve stavebnictví

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 8813

Název zakázky: Komplexním vzděláváním proti hospodářské krizi ve stavebnictví

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 7. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: SCASERV a.s.

Sídlo zadavatele: Lihovarská 663/38, 718 00 Ostrava - Kunčičky

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Miroslav Pros +420 596117046 pros@seller-moravia.eu Blíže v ZD.

IČ zadavatele: 29395895

DIČ zadavatele: CZ29395895

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Miroslav Pros
  • Telefon: +420 605423423
  • E-mail: pros@seller-moravia.eu

Lhůta pro podání nabídek: 6. 8. 2013 10:00

Místo pro podání nabídek:
Na adrese zadavatele v zasedací místnosti na adrese zadavatele. Blíže v ZD.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Zadavatel vybírá dodavatele, který provede kompletní zajištění průběhu níže uvedených školení:

 

Klíčová aktivita 1: Vzdělávací program obecných dovednosti - management a administrativa

 

Klíčová aktivita 2: Vzdělávací program odborných dovednosti - ekonomické oddělení    

 

Klíčová aktivita 3: Vzdělávací program odborných dovednosti - obchodní oddělení

 

Klíčová aktivita 4: Vzdělávací program odborných dovednosti - dělníci - skladníci, řidiči, montéři

 

Klíčová aktivita 5: Vzdělávací program rozvoje řidičských dovedností                                           

 

Klíčová aktivita 6: Uplatňování rovných příležitostí žen a mužů                                                       

 

Bližší informace v příloze č. 6 zadávací dokumentace.

Provedená školení jsou pro společnosti:

 

SCASERV a.s., Ostrava - Kunčičky, Lihovarská 663/38, PSČ 718 00

 

JANKOSTAV s.r.o., Ostrava - Kunčice, Štěpaňákova 31/714, PSČ 719 00

 

Votoplast, s.r.o., Hlučín, ul. Horní 383/2, PSČ 748 01

 

SMP - Služby, s.r.o., Hlučín, U vodárny 1855/9, PSČ 748 01

 

 

Blíže v ZD.  

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1982217,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín zahájení plnění: 08/2013 Termín ukončení plnění: 30/06/2015 Blíže v ZD.

Místo dodání / převzetí plnění:
Ostrava, Hlučín. Blíže v ZD.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním kritériem hodnocení je: Nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH. Způsob hodnocení nabídek: Nabídky budou seřazeny dle výše nabídkových cen od nejnižší po nejvyšší. Předmět výběrového řízení bude přidělen dodavateli s nejnižší nabídkovou cenou. Blíže v ZD

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
• Splnění základního kvalifikačního předpokladu dle § 53 odst. 1 podle § 53 odst. 3 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách ve znění pozdějších předpisů, (dále jen „zákon“) • výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm uchazeč zapsán • doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) • Čestné prohlášení dle ustanovení § 50 odst. 1 písm. c) zákona. Blíže v ZD.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Dle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů. Blíže v ZD.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. Blíže v ZD.

Požadovaný jazyk nabídky: Český či Slovenský jazyk. Blíže v ZD.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). Blíže v ZD.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákone č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisu a vyhlášek a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7 Přílohy OM OP LZZ: D9. Veřejná zakázka je zadaná jako zjednodušené podlimitní výběrové řízení na služby. Blíže v ZD.

Další podmínky:
Dle ZD (zadávací dokumentace), která je kompletně zveřejněna a volně ke stažení na profilu zadavatele: https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/scaserv-a-s a dle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů. Blíže v ZD

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Good Economic System, společnost s ručením omezeným Zkratka: GES spol. s r.o. OSTRAVA
    IČ: 13643924
    DIČ: CZ13643924
    Sídlo:
    Ostrava - Slezská Ostrava, Těšínská 54/120, PSČ 710 00
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: Everesta, s.r.o.
    IČ: 25014650
    DIČ: CZ25014650
    Sídlo: Česká Lípa, Mimoňská 3223, PSČ 470 01

  • 3. uchazeč
    Název: Vysoká škola podnikání, a.s.
    IČ: 25861271
    DIČ: CZ25861271
    Sídlo:Michálkovická 1810/181, Slezská Ostrava, 710 00 Ostrava

 

  • 4. uchazeč
    Název: Institut Rozvoje Podnikání, s.r.o.
    IČ: 44741341
    DIČ: CZ44741341
    Sídlo: Ostrava - Slezská Ostrava, Michálkovická 1859/226, PSČ 710 00

Datum ukončení: 17. 9. 2013


 
Uveřejněno: 10. 7. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016