Odborné vzdělávání II.
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10421
Název zakázky: Odborné vzdělávání II.
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 2. 2015
Název/obchodní firma zadavatele: D A M Ústí n.L. s.r.o.
Sídlo zadavatele: Říční 1774 Varnsdorf 407 47
- Jméno: Daniel Smolař - jednatel smolard@dam-ul.cz 725 415 782
IČ zadavatele: 48292265
DIČ zadavatele: CZ48292265
- Jméno: Olga Sekulová
- Telefon: 725 415 782
- E-mail: sekulovao@dam-ul.cz
Lhůta pro podání nabídek: 17. 2. 2015 08:00
Místo pro podání nabídek: D A M Ústí n.L. s.r.o., Říční 1774 Varnsdorf 407 47
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je vzdělávání zaměstnanců firmy D A M Ústí n.L s.r.o. v odborných znalostech. Jedná se o vzdělávání zaměstnanců v oblasti rozvoje lidských zdrojů, v oblasti posílení kvality výroby, efektivity procesů výroby, controllingu.
Kurzy: bližší popis kurzů je uveden v zadávací dokumentaci.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 420000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: únor 2015 - květen 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Ústecký kraj, Školící prostory v sídle zadavatele
Pravidla pro hodnocení nabídek: Dílčí hodnotící kritéria: 1/ Kvalita nabízených služeb = váha hodnocení 35% 2/ Nabídková cena = váha hodnocení 65% Podrobně viz Zadávací dokumentace.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: ·- splnění základních kvalifikačních předpokladů v rozsahu dle §53 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách formou čestného prohlášení podepsaného osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. - splnění profesních kvalifikačních předpokladů formou výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán či výpis z jiné obdobné evidence, v originále nebo prosté kopii ne starší než 90 dní a originále nebo prosté kopii dokladu o oprávněnosti k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejm. živnostenské oprávnění či licence, v kopii. - splnění technických kvalifikačních předpokladů dodavatel předloží: - seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí. Minimální rozsah pro splnění kvalifikace je zadavatelem stanovena na alespoň 2 referenční zakázky (služba či soubor služeb) dokládající zkušenosti s realizací obdobných zakázek z oblasti vzdělávání dospělých s finančním plněním min. 300 000,- Kč bez DPH za každou službu, přílohou tohoto seznamu musí být: • osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo • osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo • smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle předchozího bodu od této osoby získat z důvodu spočívajících na její straně - osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci dodavatele nebo vedoucích zaměstnanců dodavatele nebo osob v obdobném postavení a osob odpovědných za poskytování příslušných služeb. Minimální rozsah pro splnění kvalifikace je zadavatelem stanovena následovně – Lektorský tým se musí skládat minimálně ze 3 členů se zkušenostmi s lektorskou činností u dospělých po dobu minimálně 5-ti let. Splnění kvalifikace bude doloženo formou životopisů jednotlivých členů lektorského týmu.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Součástí nabídky bude písemný návrh smlouvy (viz příloha č. 1 zadávací dokumentace). Návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče či za uchazeče. Toto výběrové řízení se neřídí zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, a to i přesto že se v některých částech této zadávací dokumentace na jednotlivá ustanovení zákona odkazuje. Zadavatel uvádí odkazy na zákon z důvodu používání některých jeho právních institutů či termínů.
Soubory ke stažení:
- dotazy-k-vr-ii.pdf (3. 5. 2016 12:13)
- priloha-c.1-smlouva-dam-aktual.doc (3. 5. 2016 12:13)
- vyzva_64.pdf (3. 5. 2016 12:13)
- zd_9.pdf (3. 5. 2016 12:13)