Zpět

Odborné vzdělávání v MPK

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9208

Název zakázky: Odborné vzdělávání v MPK

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 10. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: MP Krásno, a.s.

Sídlo zadavatele: Valašské Meziříčí, Hranická 430, PSČ 757 61

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mauric & Partner s.r.o. advokátní kancelář, Mgr. Jaroslava Blažková, tel.: +420 230 234 526, e-mail: jaroslava.blazkova@mauric.cz

IČ zadavatele: 25572890

DIČ zadavatele: CZ25572890

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Mgr. Petr Ptáček, MBA
  • Telefon: +420 571 855 267; +420 737 234 342
  • E-mail: petr.ptacek@krasno.cz

Lhůta pro podání nabídek: 30. 10. 2013 14:00

Místo pro podání nabídek:
MP Krásno, a.s., Valašské Meziříčí, Hranická 430, PSČ 757 61

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky na služby je v rámci realizace projektu „Komplexní rozvoj lidských zdrojů ve společnosti MP Krásno, a.s.“ (registrační číslo CZ.1.04/1.1.02/94.01501) zajištění kurzů odborného vzdělávání pro zaměstnance zadavatele s cílem posílit jejich dovednosti a adaptabilitu a zvýšit konkurenceschopnost zadavatele, dále je předmětem veřejné zakázky vytvoření strategie práce s lidskými zdroji ve společnosti zadavatele a její následné zavedení do praxe a konečně prohloubení uplatňování rovných příležitostí ve společnosti zadavatele.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1711000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Zadavatel stanovuje termín počátku plnění veřejné zakázky do jednoho měsíce od uzavření smlouvy o realizaci veřejné zakázky. Předpokládaný termín ukončení plnění celé veřejné zakázky je nejpozději do 30.6.2015.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění veřejné zakázky je sídlo zadavatele na adrese Valašské Meziříčí, Hranická 430, PSČ 757 61, či školicí prostory zajištěné zadavatelem ve Zlínském kraji.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Ekonomická výhodnost nabídky Dílčí hodnotící kritéria: 1) Celková nabídková cena 60% 2) Kvalita kurzů 40% – subkritéria: a) Obsahová náplň kurzů b) Metodické vedení kurzů c) Návrh vyhodnocení a zpětná vazba realizace kurzů

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje splnění základních, profesních a technických kvalifikačních předpokladů dodavatele. Zadavatel dále požaduje předložení čestného prohlášení dodavatele o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Zadavatel požaduje prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 53 odst. 1 písm. a), b), c), d), e), f), g), h), j) a k) ZVZ, profesních kvalifikačních předpokladů v rozsahu dle ustanovení § 54 písm. a) a b) ZVZ a prokázání splnění technických kvalifikačních předpokladů v rozsahu dle ustanovení § 56 odst. 2 písm. a), b) a e) ZVZ. Uchazeč prokáže splnění kvalifikace v plném rozsahu předložením čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem splňuje (v souladu s § 62 odst. 3 ZVZ). Uchazeč, se kterým by měla být uzavřena smlouva, je povinen před jejím uzavřením předložit zadavateli originály nebo úředně ověřené kopie dokladů prokazujících splnění základních kvalifikačních předpokladů způsobem dle § 53 odst. 3 ZVZ, splnění profesních kvalifikačních předpokladů způsobem dle ustanovení § 54 písm. a) a b) ZVZ a dokladů prokazujících splnění technických kvalifikačních předpokladů: 1) seznam významných služeb, jehož přílohou musí být 1. osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo 2. osvědčení vydané jinou osobou pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo 3. smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně; 2) seznam odborných pracovníků bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo o osoby v jiném vztahu k dodavateli, doložený osvědčeními o jejich vzdělání a stručnými strukturovanými CV, ze kterých bude vyplývat splnění požadavků zadavatele. Bližší specifikace včetně minimální úrovně technických kvalifikačních předpokladů je obsažena v zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7.

Další podmínky:
Dodavatel předloží v rámci nabídky návrh smlouvy o realizaci veřejné zakázky včetně dodavatelem vyplněných příloh smlouvy. Smlouva bude opatřena podpisem osoby oprávněné jednat jménem dodavatele dle výpisu z obchodního rejstříku. Bude-li smlouva opatřena podpisem osoby oprávněné zastupovat dodavatele na základě plné moci, bude nedílnou přílohou smlouvy i plná moc. Podrobná specifikace veřejné zakázky a další podmínky pro plnění veřejné zakázky jsou uvedeny v samostatné zadávací dokumentaci, která je nedílnou přílohou této výzvy.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: PROFIMA EFFECTIVE, s.r.o.
    IČ: 255 68 027
    DIČ: CZ25568027
    Sídlo: Zlín, Kudlov 500, PSČ 760 01
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jana Márová, jednatelka
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: MEK-IN, s.r.o.
    IČ: 267 97 747
    DIČ: CZ26797747
    Sídlo: Ostrava - Mariánské Hory, Korunní 595/76, PSČ 709 00

  • 3. uchazeč
    Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.
    IČ: 268 13 335
    DIČ: CZ26813335
    Sídlo: Ostrava - Svinov, Nad Porubkou 838, PSČ 721 00

  • 4. uchazeč
    Název: OneWorld, s.r.o.
    IČ: 274 35 768
    DIČ: CZ27435768
    Sídlo: Zvole, Březovská 494, okres Praha-západ, PSČ 252 45
  • 5. uchazeč
    Název: Everesta, s.r.o.
    IČ: 250 14 650
    DIČ: CZ25014650
    Sídlo: Česká Lípa, Mimoňská 3223, PSČ 470 01
  • 6. uchazeč
    Název: Petr Otáhal, a.s.
    IČ: 268 20 927
    DIČ: CZ26820927
    Sídlo: Frýdek-Místek, Jiráskova 490, PSČ 738 01
  • 7. uchazeč
    Název: top vision s.r.o.
    IČ: 264 68 727
    DIČ: CZ26468727
    Sídlo: Praha 1 - Nové Město, U Půjčovny 952/2, PSČ 110 00
  • 8. uchazeč
    Název: TLC – Top Language Centre, s.r.o.
    IČ: 272 52 973
    DIČ: CZ27252973
    Sídlo: Pražákova 1008/69, Brno-město, 639 00 Brno
  • 9. uchazeč
    Název: CONEO, s.r.o.
    IČ: 255 74 990
    DIČ: CZ25574990
    Sídlo: Brno, Durďákova 38, PSČ 613 00
  • 10. uchazeč
    Název: Element Consulting s.r.o.
    IČ: 286 06 141
    DIČ: CZ28606141
    Sídlo: Frýdek-Místek - Místek, J.V.Sládka 35, PSČ 738 01
  • 11. uchazeč
    Název: M.C. TRITON, spol. s.r.o.
    IČ: 496 22 005
    DIČ: CZ49622005
    Sídlo: Praha 6, Evropská 846/176a, PSČ 160 00

Datum ukončení: 18. 12. 2013


 
Uveřejněno: 14. 10. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016