Zpět

Odborné vzdělávání zaměstnanců

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10144

Název zakázky: Odborné vzdělávání zaměstnanců

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 10. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: JANČA V.M. s.r.o.

Sídlo zadavatele: Valašské Meziříčí, Masarykova 843, 757 01

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Michal Janča, jednatel; +420 606 790 129; vaclavikova@jancaelektro.cz

IČ zadavatele: 259 07 069

DIČ zadavatele: CZ25907069

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Lenka Václavíková
  • Telefon: +420 606 790 129
  • E-mail: vaclavikova@jancaelektro.cz

Lhůta pro podání nabídek: 29. 10. 2014 13:00

Místo pro podání nabídek:
JANČA V.M. s.r.o. Masarykova č.p. 843 757 01 Valašské Meziříčí

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky na služby je odborné vzdělávání obchodních zástupců a odborné vzdělávání v oblasti skladového hospodářství a prodejních dovedností.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 686600,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Zadavatel stanovuje termín počátku plnění veřejné zakázky do 1 měsíce od uzavření smlouvy. Předpokládaný termín ukončení plnění veřejné zakázky (provedení veškerých školení) je nejpozději do 30.4.2015.

Místo dodání / převzetí plnění:
Valašské Meziříčí, Masarykova 843, PSČ 757 01

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním kritériem hodnocení je ekonomická výhodnost nabídky. Dílčí kritéria jsou: Celková nabídková cena 55%; Obsahová náplň kurzů 20%; Metodické vedení kurzů 15%; Návrh vyhodnocení a zpětná vazba realizace kurzů 10%

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
V rozsahu dle ustanovení § 53 odst. 1, písm. a), b), c), d), e), f), g), h), j) a k) ZVZ - do nabídky uchazeč doloží pouze čestné prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem splňuje - vzor v příloze ZD. (Uchazeč, se kterým by měla být uzavřena smlouva, je povinen před jejím uzavřením předložit zadavateli originály nebo úředně ověřené kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace: - výpis z evidence rejstříku trestů [odstavec 1 písm. a) a b)]; - potvrzení příslušného finančního úřadu [odstavec 1 písm. f)]; - potvrzení příslušného orgánu či instituce – správy soc. zabezpečení [odstavec 1 písm. h)].) V rozsahu dle ustanovení § 54 písm. a) a b) ZVZ - - do nabídky uchazeč doloží pouze čestné prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem splňuje - vzor v příloze ZD. (Uchazeč, se kterým by měla být uzavřena smlouva, je povinen před jejím uzavřením předložit zadavateli originály nebo úředně ověřené kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace: - výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán [písm. a)]; - doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci [písm. b)].) V rozsahu dle ustanovení § 56 odst. 2 písm. a) a e) ZVZ -minimálně 3 referenční služby poskytnuté dodavatelem v posledních 3 letech; za referenční službu se považuje poskytnutí vzdělávacích programů obdobného charakteru této veřejné zakázky o hodnotě každé z těchto služeb ve výši min. 220.000,- Kč bez DPH; - seznam osob, které se budou podílet na plnění veřejné zakázky; celkem minimálně 2 osoby, z nichž jedna bude vedoucím týmu odpovědným za poskytování příslušných služeb; u vedoucího týmu se požaduje vysokoškolské vzdělání a délka odborné praxe v oblasti rozvoje lidských zdrojů minimálně 5 let, u dalšího člena týmu se požaduje délka odborné praxe v oblasti rozvoje lidských zdrojů minimálně 3 roky. - do nabídky uchazeč doloží pouze čestné prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem splňuje – vzor v příloze ZD. (Uchazeč, se kterým by měla být uzavřena smlouva, je povinen před jejím uzavřením předložit zadavateli originály nebo úředně ověřené kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace: - Požadavky na významné (referenční) služby: seznam referenčních služeb; přílohou musí být 1. Osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo 2. Osvědčení vydané jinou osobou pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo 3. smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně; - Požadavky na osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci- nutné předložit seznam odborných pracovníků bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo o osoby v jiném vztahu k dodavateli, doložený osvědčeními o jejich vzdělání a stručnými strukturovanými CV, ze kterých bude vyplývat splnění požadavků zadavatele.)

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.

Další podmínky:
Veškeré další podmínky jsou stanoveny v zadávací dokumentaci.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Vítězný dodavatel
Název: CE-PA, spol. s r.o.
IČ: 02229919
DIČ: CZ02229919
Sídlo: Trojická 1910/7, Nové Město, 128 00 Praha 2
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: David Pavlištík, jednatel

 

2. uchazeč
Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.
IČ: 26813335
DIČ: CZ26813335
Sídlo: Ostrava - Svinov, Nad Porubkou 838, PSČ 72100

  

3. uchazeč
Název: PROFIMA EFFECTIVE, s.r.o.
IČ: 25568027
DIČ: CZ25568027
Sídlo: Zlín, Kudlov 500, PSČ 760 01

  

4. uchazeč
Název: Everesta, s.r.o.

IČ: 25014650

DIČ: CZ25014650
Sídlo:
Česká Lípa, Mimoňská 3223, PSČ 47001

5. uchazeč Název: Ideal education s.r.o.
IČ: 01758985

DIČ: CZ01758985
Sídlo:
Petřvaldská 99/200, Michálkovice, 715 00 Ostrava

 

 

 

6. uchazeč
Název: Qeduca Slovakia, a. s.

 

 

 

IČ: 43849865

Sídlo: V. Spanyola 1726/13, Žilina 010 01, Slovenská republika

 

Datum ukončení: 5. 1. 2015


 
Uveřejněno: 13. 10. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016