Optimalizace procesů MěÚ Vlašim
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 8654
Název zakázky: Optimalizace procesů MěÚ Vlašim
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 5. 2013
Název/obchodní firma zadavatele: Město Vlašim
Sídlo zadavatele: Jana Masaryka 302, 258 01 Vlašim
- Jméno: Mgr. Luděk Jeništa, starosta tel. +420 313 039 400 mail starosta@mesto-vlasim.cz
IČ zadavatele: 00232947
DIČ zadavatele: CZ00232947
- Jméno: Miroslava Holanová
- Telefon: 734 362 050
- E-mail: miroslava.holanova@mesto-vlasim.cz
Lhůta pro podání nabídek: 3. 6. 2013 11:00
Místo pro podání nabídek: Nabídky je možno podávat: - poštou na adresu: Městský úřad Vlašim, Jana Masaryka 302, 258 01 Vlašim - osobně na adresu: Městský úřad Vlašim, podatelna, Jana Masaryka 302, 258 01 Vlašim
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je optimalizace klíčových procesů MěÚ a související vzdělávání politiků a úředníků. Konkrétně se jedná o:
A. Optimalizaci klíčových procesů MěÚ skládající se z těchto položek:
a) Vytvoření mapy procesů
b) Zpracování analýzy elektronického oběhu dokumentů
c) Vytvoření jednotné metodiky pro ekonomické řízení
d) Návrh optimalizace procesů
e) Propojení agend stavebního úřadu a speciálních stavebních úřadů s GIS
f) Pořízení licence SW potřebného pro optimalizaci procesů MěÚ
B. Vzdělávání úředníků skládající se z těchto položek:
a) Vzdělávání v oblasti procesního řízení v rozsahu 14 dnů
b) Vzdělávání k optimalizovaným procesům v rozsahu 10 dnů
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1167700,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín realizace zakázky: Optimalizace klíčových procesů MěÚ - zahájení bezprostředně po podpisu Smlouvy, ukončení nejpozději říjen 2014 Vzdělávání úředníků - září 2013, ukončení nejpozději říjen 2014
Místo dodání / převzetí plnění: Městský úřad Vlašim, Jana Masaryka 302, 258 01 Vlašim
Pravidla pro hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek provede hodnotící komise jmenovaná zadavatelem podle základního hodnotícího kritéria, kterým je ekonomická výhodnost nabídky, přičemž zohlední jednotlivá dílčí kritéria a jejich váhu. Dílčím hodnotícím kritériím je přiřazena váha, která činí: Nabídková cena - váha 40 % Kvalita návrhu řešení zakázky - váha 60 % Specifikace a způsob hodnocení jednotlivých dílčích hodnotících kritérií: a) Výše nabídkové ceny (kvantitativní kritérium) Jednotlivým nabídkám přidělí hodnotící komise body (stupnice 1 – 100), přičemž nejvyšší počet bodů obdrží Nabídka s nejnižší nabídkovou cenou. Ostatním nabídkám budou přiřazeny body dle vzorce: nejnižší nabídková cena bez DPH v Kč počet bodů = --------------------------------------- x 100 hodnocená nabídková cena bez DPH v Kč Hodnotící komise bude hodnotit celkovou nabídkovou cenu bez DPH. b) Kvalita návrhu řešení Dodavatel v nabídce předloží návrh řešení veřejné zakázky, v němž podrobně popíše metodiku jejího plnění a metody realizace zakázky co do rozsahu, vhodnosti a kvality. Dodavatel podrobně popíše výše uvedené skutečnosti u každé z aktivit zakázky, které jsou popsány v rámci předmětu veřejné zakázky: A. Optimalizace klíčových procesů MěÚ skládající se z těchto položek: a) Vytvoření mapy procesů b) Zpracování analýzy elektronického oběhu dokumentů c) Vytvoření jednotné metodiky pro ekonomické řízení d) Návrh optimalizace procesů e) Propojení agend stavebního úřadu a speciálních stavebních úřadů s GIS f) Pořízení licence SW potřebného pro optimalizaci procesů MěÚ B. Vzdělávání úředníků skládající se z těchto položek: a) Vzdělávání v oblasti procesního řízení v rozsahu 14 dnů b) Vzdělávání k optimalizovaným procesům v rozsahu 10 dnů Dodavatelem předložený návrh řešení a návrh ověření přínosů realizace zakázky bude hodnocen na základě těchto skutečností: • komplexnost návrhu řešení zakázky (zda dodavatel v rámci metodiky řešení zakázky popisuje veškeré nutné postupy a procesy k naplnění účelu zakázky u každé z aktivit); váha subkritéria 20 %, • jednoznačnost a vypovídací hodnota návrhu řešení zakázky (zda jsou u každé z aktivit zakázky popisované postupy a procesy popsány výstižně a dostatečně detailně, aby nevznikaly nejasnosti o budoucím plnění zakázky); váha subkritéria 20%, • rozsah, vhodnost a kvalita navrhovaných metod realizace zakázky (zda navržené postupy a procesy jsou zvoleny adekvátně ve vztahu k předmětu zakázky, tedy zda navržené postupy na sebe logicky navazují a povedou k řádnému splnění zakázky u každé z aktivit zakázky); váha subkritéria 20%, • návrh řešení zakázky při zohlednění specifik zakázky s ohledem na dosažení účelu realizace veřejné zakázky (zda se nejedná o pouhý rutinní přepis požadavků zadavatele, ale dodavatel navrhuje např. určitá vylepšení, která povedou k efektivnějšímu plnění zakázky u každé z aktivit zakázky); váha subkritéria 20%, • kvalita osnov vzdělávání (míra relevance osnov nabízených vzdělávacích modulů k zaměření zakázky a požadovaným výstupům.); váha subkritéria 20%. Dílčí hodnotící kritérium „Kvalita návrhu řešení“ bude hodnoceno tak, že hodnotící komise sestaví v každém subkritériu pořadí nabídek od nejvhodnější k nejméně vhodné a přiřadí nejvhodnější nabídce maximum možných bodů (100) a každé následující nabídce přiřadí takové bodové ohodnocení, které vyjadřuje míru splnění subkritéria ve vztahu k nejvhodnější nabídce. Takto získané počty bodů budou následně vynásobeny vahou subkritéria v procentech a sečteny. Výsledný počet bodů bude udávat hodnotu dílčího kritéria.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč v rozsahu § 53 odst. 1 ZVZ způsobem stanoveným v § 62 odst. 3 ZVZ, tedy čestným prohlášením. 4.3. Profesní kvalifikační předpoklady (§ 54 ZVZ) Uchazeč nebo zájemce prokáže splnění profesních kvalifikačních předpokladů předložením těchto dokladů: a) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; výpis z obchodního rejstříku nesmí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů, přičemž listina bude doložena v prosté kopii (§ 54 písm. a) b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci, přičemž listina bude doložena v prosté kopii (§ 54, písm. b) 4.4 Kvalifikační předpoklad dle § 50, odst. 1, písm. c) ZVZ Kvalifikační předpoklad dle § 50, odst. 1, písm. c) ZVZ prokáže uchazeč předložením čestného prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. 4.5. Technické kvalifikační předpoklady (§ 56 ZVZ) Uchazeč prokáže splnění technických kvalifikačních předpokladů předložením těchto dokladů: a) seznam minimálně 3 služeb stejného nebo obdobného typu jako je předmět plnění veřejné zakázky realizovaných dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich finančního rozsahu a doby plnění s minimální hodnotou zakázky 300.000,- Kč za každou zakázku Přílohou seznamu musí být: a. osvědčení vydané či podepsané veřejným zadavatelem, pokud bylo smluvní plnění poskytnuto veřejnému zadavateli b. osvědčení vydané jinou osobou, pokud bylo smluvní plnění poskytnuto jiné osobě než veřejnému zadavateli c. čestné prohlášení dodavatele, pokud bylo smluvní plnění poskytnuto jiné osobě než veřejnému zadavateli a není- li současně možné osvědčení podle bodu b) od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně. b) seznam členů realizačního týmu Zadavatel požaduje, aby členy realizačního týmu byli minimálně: - specialista pro procesní řízení - specialista pro ekonomické řízení - 2 osoby se zkušeností s prací lektora pro oblast veřejné správy Způsobilost členů realizačního týmu prokáže uchazeč profesními životopisy s uvedením významných zakázek, na kterých se tyto osoby podílely, včetně pracovních pozic v těchto zakázkách. Zadavatel dále požaduje, aby uchazeč doložil formou čestného prohlášení, že dodávaný SW je plně kompatibilní se stávajícím IS využívaným městem.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka uchazeče musí být podána písemně a podepsána osobami oprávněnými zastupováním organizace podle výpisu z obchodního rejstříku.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyku.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7
Soubory ke stažení:
- 47527474-6263-130513111500.pdf (1. 5. 2016 01:08)