Pilotní ověřování sítě služeb v Pardubickém kraji - rámcová smlouva II.
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10193
Název zakázky: Pilotní ověřování sítě služeb v Pardubickém kraji - rámcová smlouva II.
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 10. 2014
Název/obchodní firma zadavatele: Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR
Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 1/376, 128 00 Praha 2
- Jméno: Robin Povšík, tel. +420221921111, e-mail: robin.povsik@mpsv.cz
IČ zadavatele: 00551023
DIČ zadavatele: -
- Jméno: Bc. Jan Beránek
- Telefon: +420 950 194 085
- E-mail: jan.beranek@mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 11. 12. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR (podatelna), Na Poříčním právu 1/376, 128 00 Praha 2
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je pilotní ověření sítě služeb v Pardubickém kraji.
Výstupem veřejné zakázky bude v praxi ověřený systém fungování sítě služeb pro ohrožené děti a rodiny. Zakázka je realizována V rámci projektu Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny, reg. č. projektu: CZ.1.04 / 3.7.00/04.00008 v návaznosti na předchozí aktivity projektu.
Předmětem tohoto zadávacího řízení je tedy výběr poskytovatelů dále specifikovaných služeb v rámci Pardubického kraje' S ohledem na charakter a zaměření služeb se zadavatel rozhodl rozdělit veřejnou zakázku na části (blíže bod 3. zadávací dokumentace). V každé části veřejné zakázky bude uzavřena jedna rámcová smlouva ve smyslu ust. § 11 a § 89 zákona, a
to na dobu určitou, do 31.10.2015, mezi zadavatelem a 10 uchazeči v první a druhé části a zadavatelem a 15 uchazeči ve třetí části, kteří podají nabídku na danou část veřejné zakázky a kteří se na základě provedeného hodnocení nabídek umístí na 1 -10. místě, respektive 1.-15. místě. Každý z uchazečů může podat nabídku na jednu, ale i na více nebo všechny části
veřejné zakázky.
Konkrétní rozsah poskytovaných služeb bude vycházet z vyhodnocení situace dětí a rodin v jednotlivých správních obvodech obcí s rozšířenou působností v Pardubickém kraji, případně z vyhodnocení situace dětí umístěných ve vybraných pobytových službách. Služby pro konkrétní dítě/rodinu budou vycházet z individuálního plánu ochrany dítěte, zpracovaného příslušným orgánem sociálně-právní ochrany. Služby poskytované dodavatelem jsou součástí opatření, která umožní setrvání dítěte v péči rodičů nebo jiných osob odpovědných za výchovu dítěte, případně zajištění péče v náhradním rodinném prostředí.
Zadavatel není povinen vyčerpat celý předmět plnění veřejné zakázky.
Podrobnější specifikace předmětu plnění je uvedena v zadávací dokumentaci.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 12000000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládané zahájení plnění: ihned po podpisu rámcové smlouvy. Rámcová smlouva na tu kterou část veřejné zakázky bude uzavřena na dobu určitou ode dne účinnosti rámcové smlouvy do 31.10.2015. Požadované ukončení plnění: 31.10.2015.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plněnípředmětu rámcové smlouvy je Pardubický kraj, Česká republika.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání · Další požadavky jsou specifikovány v zadávací dokumentaci
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.
Další podmínky: Specifikovány v zadávací dokumentaci.
Soubory ke stažení:
- p1a-kl.docx (3. 5. 2016 09:28)
- p1b-kl_1.docx (3. 5. 2016 09:29)
- p1c-kl_1.docx (3. 5. 2016 09:29)
- p3a-subdod_1.docx (3. 5. 2016 09:29)
- p3b-subdod.docx (3. 5. 2016 09:29)
- p3c-subdod_1.docx (3. 5. 2016 09:29)
- p4-cp-efz.docx (3. 5. 2016 09:29)
- p5-cp-zkp_1.docx (3. 5. 2016 09:30)
- p6-cp-68-3-zvz.doc (3. 5. 2016 09:30)
- zadavaci-dokumentace_103.pdf (3. 5. 2016 09:30)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Rámcová smlouva I.
Dodavatel I.
Název: Oblastní Charita Ústí nad Orlicí
IČ: 44468920
Sídlo: Na Kopečku 356, 561 51 Letohrad
Dodavatel II.
Název: Dětská centra Pardubického kraje
IČ: 00190543
Sídlo: Veská 21, 533 04 Sezemice
Dodavatel III.
Název: Domov na zámku Bystré
IČ: 75007932
Sídlo: Zámecká 1, 569 92 Bystré
Dodavatel IV.
Název: Centrum J. J. Pestaloziiho, o.p.s.
IČ: 25918974
Sídlo: Štěpánkova 108, 537 01 Chrudim
Dodavatel V.
Název: Dětský domov Holice
IČ: 48159638
Sídlo: Husova 623, 534 11 Holice
Rámcová smlouva II.
Dodavatel I.
Název: Laxus, o.s.
IČ: 62695487
Sídlo: Bedřicha Smetany 55, 288 02 Nymburk
Dodavatel II.
Název: Pedagogicko-psychologická poradna
IČ: 70847142
Sídlo: Královéhradecká 513, 562 01 Ústí nad Orlicí
Dodavatel III.
Název: Amalthea, o.s.
IČ: 26647214
Sídlo: Husova 199, 530 03 Pardubice
Dodavatel IV.
Název: Občanské sdružení Bonanza
IČ: 26673703
Sídlo: Vendolí 308, 569 14 Vendolí
Dodavatel V.
Název: Dětská centra Pardubického kraje
IČ: 00190543
Sídlo: Veská 21, 533 04 Sezemice
Dodavatel VI.
Název: Farní charita Litomyšl
IČ: 47489839
Sídlo: Bělidla 392, 570 01 Litomyšl
Dodavatel VII.
Název: Centrum J. J. Pestaloziiho, o.p.s.
IČ: 25918974
Sídlo: Štěpánkova 108, 537 01 Chrudim
Dodavatel VIII.
Název: Dětský domov Holice
IČ: 48159638
Sídlo: Husova 623, 534 11 Holice
Rámcová smlouva III.
Dodavatel I.
Název: Oblastní charita Nové Hrady u Skutče
IČ: 60102411
Sídlo: Chotovice 31, 570 01 Litomyšl
Dodavatel II.
Název: Šance pro Tebe, o.s.
IČ: 68246277
Sídlo: Štěpánkova 92, 53701 Chrudim
Dodavatel III.
Název: Občanské sdružení Bonanza
IČ: 26673703
Sídlo: Vendolí 308, 569 14 Vendolí
Dodavatel IV.
Název: Dětská centra Pardubického kraje
IČ: 00190543
Sídlo: Veská 21, 533 04 Sezemice
Dodavatel V.
Název: Farní charita Litomyšl
IČ: 47489839
Sídlo: Bělidla 392, 570 01 Litomyšl
Dodavatel VI.
Název: Centrum J. J. Pestaloziiho, o.p.s.
IČ: 25918974
Sídlo: Štěpánkova 108, 537 01 Chrudim
Dodavatel VII.
Název: Dětský domov Holice
IČ: 48159638
Sídlo: Husova 623, 534 11 Holice
Dodavatel VIII.
Název: Amalthea, o.s.
IČ: 26647214
Sídlo: Husova 199, 530 03 Pardubice
Datum ukončení: 26. 3. 2015