Zpět

Podpora projektového řízení a oponentura projektu „Příprava digitalizace územních, stavebních a dalších vybraných řízení a postupů dle Stavebního zákona”

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 7738

Název zakázky: Podpora projektového řízení a oponentura projektu „Příprava digitalizace územních, stavebních a dalších vybraných řízení a postupů dle Stavebního zákona”

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 3. 2012

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Ministerstvo pro místní rozvoj ČR

Sídlo zadavatele: Staroměstké náměstí 6, 110 15 Praha 1

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Marcela Pavlová, ředitelka odboru stavebního řádu. Tel.: +420 224 862 283, e-mail: marcela.pavlova@mmr.cz

IČ zadavatele: 66002222

DIČ zadavatele: neplátce DPH

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Mgr. Radek Vršecký, Ph.D.
  • Telefon: +420 234 154 300
  • E-mail: vrsrad@mmr.cz

Lhůta pro podání nabídek: 6. 4. 2012 09:30

Místo pro podání nabídek:
Sídlo zadavatele.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zadávacího řízení je uzavření smlouvy mezi Zadavatelem a jedním vybraným uchazečem, která bude upravovat podmínky pro poskytování služeb podpory projektového řízení a oponentury projektu pro projekt „Příprava digitalizace územních, stavebních a dalších vybraných řízení a postupů dle Stavebního zákona“. Registrační číslo projektu je CZ.1.04/4.1.00/59.00013.
Činnost podpory projektového řízení a oponentury projektu bude spočívat v poskytování níže uvedených aktivit a služeb:

A.    Oponentura projektu
Oponentura
Za účelem dosažení co nejlépe využitelných výstupů projektu, jejich objektivity a optimální kvality bude průběžně prováděn oponentní dohled nad realizací klíčových aktivit projektu prostřednictvím Oponenta projektu, který zajistí:
-    odborný dohled nad zpracováním návrhů a oponenturu předkládaných návrhů, s cílem zajistit bezproblémový průběh akceptačního řízení
-    připomínkování a konzultace předkládaných materiálů dílčích výstupů projektu, včetně studie proveditelnosti, analýzy nákladů a výnosů a žádosti o financování projektu
-    účast na tvorbě preferenčních a omezujících kritérií projektu
Oponentura projektu se bude týkat zejména dokumentů, které zpracuje sdružení dodavatelů realizující nadlimitní veřejnou zakázku „Příprava digitalizace územního řízení, stavebního řízení a dalších vybraných řízení a postupů podle zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon)“, evidenční číslo veřejné zakázky 60054739. Zadávací podmínky této veřejné zakázky jsou uveřejněny na profilu zadavatele na webové adrese https://ezak.mmr.cz/contract_display_218.html a na webu www.esfcr.cz.

B.     Podpora projektového řízení a dohled nad projektem
Kontrolní dohled při řízení projektu
V rámci tohoto bodu bude poskytováno následující plnění:
-    sledování a kontrola dodržování projektových cílů a metrik,
-    sledování a kontrola dodržování metodik řízení projektu a metodik změnového a akceptačního řízení,
-    sledování a kontrola dodržování stanovených harmonogramů a milníků,
-    identifikování problémů a rizik a zhotovení odborných doporučení pro jejich řešení,
-    revize projektových výstupů a připomínkování pro jejich doplnění,
-    poskytování průběžných konzultací,
-    vedení projektové dokumentace.

Dotační management
V rámci tohoto bodu bude Zadavatelem požadováno, aby uchazeč poskytoval následující poradenské a konzultační služby v oblasti administrace projektu financovaného ze strukturálních fondů EU:

-    Tvorbu obligatorní dokumentace k projektu (monitorovací zprávy a žádosti o platbu), tím se rozumí zejména:
•    tvorba zpráv z projektu (úvodní, závěrečné, monitorovací včetně zprávy o udržitelnosti projektu),
•    vytváření změnových žádostí v rámci realizace projektu,
•    zpracování žádostí o platbu,
•    zajištění souladu akcí prováděných v rámci publicity projektu s pravidly a požadavky na povinnou publicitu dle pravidel příslušného operačního programu,

-    Zajištění komplexního poradenství v souvislosti s realizací projektu, tím se rozumí zejména:
•    monitoring a vyhodnocování dodržování věcných pravidel administrace projektu dle metodik příslušného operačního programu,
•    právní podpora při komunikaci s odborem strukturálních fondů (kontrola veškeré projektové dokumentace v souladu se zákonem o veřejných zakázkách a pravidel odboru strukturálních fondů),
•    účast na kontrolách prováděných ze strany zprostředkujících a řídících orgánů strukturálních fondů,
•    metodická podpora v souvislosti s uznatelností nákladů projektu (dle aktuální schválené metodiky příslušným orgánem strukturálních fondů).

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1950000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaná doba zahájení plnění je den následující po datu uzavření smlouvy. Termín pro poskytování služeb podle čl. 4.1. je stanoven do 30.11.2012, podrobnosti určuje závazný návrh smlouvy. Výjimkou je příprava zpráv o udržitelnosti projektu. Tyto zprávy bude dodavatel připravovat dle podmínek projektu „Příprava digitalizace územních, stavebních a dalších vybraných řízení a postupů dle Stavebního zákona“.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění je sídlo Zadavatele.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky. Zadavatel stanovil dílčí hodnotící kritéria „Nabídková cena v Kč bez DPH“ s váhou 60 % a „Kvalita nabízeného řešení“ s váhou 40 %. Podrobnosti uvádí zadávací dokumentace v příloze této výzvy.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Kvalifikaci splní dodavatel, který prokáže splnění a) základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 ZVZ (specifikováno v bodě 6.4. ZD), b) profesních kvalifikačních předpokladů podle § 54 ZVZ (specifikováno v bodě 6.5. ZD) c) ekonomických a finančních kvalifikačních předpokladů podle § 55 ZVZ (specifikováno v bodě 6.6. ZD) a d) technických kvalifikačních předpokladů podle § 56 ZVZ (specifikováno v bodě 6.7. ZD)

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč uvede v krycím listě nabídky kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Dodavatel je podle ustanovení § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly prováděné v souvislosti s úhradou zboží nebo služeb z veřejných výdajů. Dodavatel je dále povinen umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejména se jedná o poskytovatele, MPSV, MV, MMR, MF, NKÚ, Evropský účetní dvůr, Evropskou komisi, příslušný finanční úřad a další oprávněné orgány státní správy), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu těchto dokladů, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty), nejméně však 10 let od ukončení projektu (minimálně do konce r. 2022). Dodavatel se zavazuje rozšířit na základě smluvního dodatku povinnost spolupůsobit při výkonu kontroly, pokud to bude objednateli stanoveno jako podmínka pro přidělení národních či evropských finančních prostředků. Závazkem uzavřít dodatek je dodavatel vázán po dobu jednoho roku od chvíle, kdy se objednatel dozví o podmínce.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi ´´číslo revize 4, číslo vydání 1.4´´.

Další podmínky:
Jsou určeny v zadávací dokumentaci a v závazném návrhu smlouvy, oba dokumeny jsou přílohou této výzvy.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Zadávací řízení nebylo zahájeno, neboť zadavatel dosud neodeslal výzvy k podání nabídek konkrétním 5 dodavatelům. Zadavatel provede ještě formulační úpravy v zadávacích podmínkách a poté teprve vyzve dodavatele k podání nabídek a odešle zadávací podmínky k uveřejnění.

Datum ukončení: 20. 3. 2012


 
Uveřejněno: 20. 3. 2012
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016