Zpět

Podpora sociální integrace v Bruntále

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10523

Název zakázky: Podpora sociální integrace v Bruntále

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 4. 2015

Název/obchodní firma zadavatele: Město Bruntál

Sídlo zadavatele: Nádražní 994/20, 792 01 Bruntál

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Milan Rabiňák, tel.: 554 706 120, email: milan.rabinak@mubruntal.cz

IČ zadavatele: 00295892

DIČ zadavatele: CZ00295892

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Rozálie Zlámalová
  • Telefon: 554 706 137, 608 460 390
  • E-mail: rozalie.zlamalova@mubruntal.cz

Lhůta pro podání nabídek: 29. 4. 2015 09:00

Místo pro podání nabídek:
1. osobně - v pracovních dnech Po-Pá v době od 8.00 - 15.00 (poslední den do 9.00 hod) pouze na hlavní podatelnu zadavatele, budova B, číslo dveří: 009, do sídla zadavatele Město Bruntál, Nádražní 994/20, 792 01 Bruntál 2. zaslat poštou na adresu zadavatele tak, aby byla doručena do skončení lhůty pro podání nabídek, tzn. do 29.4.2015 do 9.00 hodin. Nabídku, která bude podána po uplynutí lhůty pro podání nabídek, komise neotevře. Zadavatel si takovou nabídku ponechá a uchazeče vyrozumí o tom, že nabídka byla podána po uplynutí lhůty pro podání nabídek. Lhůta pro podání nabídek začíná běžet dne 13. dubna 2015 a skončí dne 29. dubna 2015 v 09:00 hodin.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zadavícího řízení je poskytování vybraných sociálních služeb a poskytování fakultativních činností ve městě Bruntál. Předmětem zadavacího řízení jsou sociální služby poskytované na základě zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů a fakultativní činnosti (dále jen "Zákon o sociálních službách).

Zakázka je rozdělena na uvedených pět částí:

1. Část 1 - Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež - Západní lokalita,

2. Část 2 - Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež - Centrum města,

3. Část 3 - Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi včetně fakultativních činností,

4. Část 4 - Terénní program pro mládež ohroženou návykovým chováním,

5. Část 5 - Azylové domy pro rodiče s dětmi

Bližší specifikace předmětu zadavacího řízení je uvedena v příloze č. 3 - Popis cílové skupiny, sociálních služeb a fakultativních činností, jenž jsou plnění veřejné zakázky.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1425266,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Termín zahájení plnění: 1.7.2015 Termín ukončení plnění: 30.9.2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění zadávacího řízení je katastrální území Bruntál.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem je: Nejnižší nabídková cena veřejné zakázky v Kč včetně DPH, kdy DPH je rovno 0,- Kč. Předmětem hodnocení je cena veřejné zakázky celkem, tzn. za celou dobu realizace veřejné zakázky, tzn. za 3 měsíce. Nabídky budou hodnoceny tak, že nabídka s nejnižší nabídkovou cenou včetně DPH, kde DPH je rovno 0,- Kč bude hodnocena 100 body. Ostatní nabídky budou podle tohoto dílčího hodnotícího kritéria hodnoceny bodovou hodnotou stanovenou výpočtem podle vzorce: Hodnocení když nejvýhodnější nabídka má minimální hodnotu = hodnota nejvýhodnější nabídky/hodnota nabídky * 100 * váha (1,0) Váha hodnotícího kritéria byla stanovena ve výši 100%. Hodnocení nabídek bude provedeno za každou část veřejné zakázky zvlášť.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisem z jiné obdobné evidence. Výpis nesmí být k poslednímu dny, kdy má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 dnů. - dokladem o oprávnění k podnikaní podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky - doklad deklarující odbornou způsobilost dodavatele, nebo osoby, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost dodavatel zabezpečuje a) uchazeč prokáže svou Registraci dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách předložením uvedeného osvědčení, tzn. rozhodnutí o registraci sociální služby u všech 5-ti částí VZ. b) uchazeč prokáže Výpisem z registru poskytovatelů sociálních služeb, že má povoleno poskytování služby v MSK. Kvalifikační předpoklad je nutné prokázat u všech 5-ti částí VZ. c) uchazeč prokáže Pověření k výkonu sociálně právní ochrany dětí dle zákona č. 359/1999 Sb. o sociálně právní ochraně dětí, ve znění pozdějších předpisů, vyjma organizací zřizovaných krajem a obcemi. Kvalifikační předpoklad je nutné doložit u těchto částí VZ: Část 1 - Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež - Západní lokalita Část 2 - Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež - centrum města Část 3 - Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi, včetně FČ. - seznam kvalifikovaných dodavatelů - seznam certifikovaných dodavatelů - prokazovaní splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele - základní kvalifikační předpoklady ( možnost využití přílohy č. 9 ZD) - ekonomická a finanční způsobilost - technické a kvalifikační předpoklady - dodavatel předloží významné služby realizované dodavatelem v posledních třech letech. - povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu "A"

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka včetně veškerých dokumentů a příloh, prospektů a obdobných materiálů bude zpracována v českém jazyce. Dokumenty vyhotovené v jiném než českém jazyce musí být opatřeny úředním překladem.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ v souladu s příručkou D9 ve verzi 2.0, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Předpokládané hodnoty jednotlivých částí veřejné zakázky: Část 1 - Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež - Západní lokalita - 366.053,00 Kč včetně DPH, které je rovno 0,00 Kč. Část 2 - Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež - Centrum města - 341.735,00 Kč, včetně DPH, které je rovno 0,00 Kč. Část 3 - Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi včetně fakultativních činností - 377.999,00 Kč včetně DPH, které je rovno 0,00 Kč. Část 4 - Terénní program pro mládež ohroženou návykovým chováním - 134.473,00 Kč včetně DPH, které je rovno 0,00 Kč. Část 5 - Azylové domy pro rodiče s dětmi - 205.006,00 Kč včetně DPH, které je rovno 0,00 Kč.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Část 1 - Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež - Západní lokalita

  • 1. uchazeč

          Název: LIGA o.p.s.
          IČ: 00202380
          DIČ: CZ00202380
          Sídlo:Jezdecká 1915/21, 79201 Bruntál

         Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Bc. Jana Juřenová, Msc.

        

Část 2 - Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež - Centrum města

  • 1. uchazeč
    Název: OPEN HOUSE o.p.s.
    IČ: 70645671
    DIČ: CZ70645671
    Sídlo: Dr. E. Beneše 47, 79201 Bruntál

    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Bc. Romana Daněčková

Část 3 - Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi

  • 1. uchazečNázev: LIGA o.p.s.
    IČ: 00202380
    DIČ: CZ00202380
    Sídlo: Jezdecká 1915/21, 79201 Bruntál

    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Bc. Jana Juřenová Msc.

Část 4 - Terénní programy pro osoby ohrožené návykovým chováním

          Název: OPEN HOUSE o.p.s.
          IČ: 70645671
          DIČ: CZ70645671
          Sídlo: Dr. E. Beneše 47, 79201 Bruntál

          Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Bc. Romana Daněčková

Část 5 - Azylové domy

          Název: Slezská diakonie
          IČ: 65468562
          DIČ: CZ65468562
          Sídlo: Na Nivách 7, 73701 Český Těšín

          Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:Mgr.et Ing.Romana        Bélová

Datum ukončení: 15. 6. 2015


 
Uveřejněno: 13. 4. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016