Právní poradenství, organizace a administrace výběrových/zadávacích řízení v individuálním projektu Služby sociální prevence v Královéhradeckém kraji III
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10128
Název zakázky: Právní poradenství, organizace a administrace výběrových/zadávacích řízení v individuálním projektu Služby sociální prevence v Královéhradeckém kraji III
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 2. 10. 2014
Název/obchodní firma zadavatele: Královéhradecký kraj
Sídlo zadavatele: Pivovarské náměstí 1245/2, 500 03 Hradec Králové
- Jméno: Bc. Lubomír Franc, hejtman Královéhradeckého kraje, telefon: 495 817 222, e-mail: franc@kr-kralovehradecky.cz
IČ zadavatele: 70889546
DIČ zadavatele: CZ70889546
- Jméno: Mgr. Robert Černý
- Telefon: +420 495 817 432
- E-mail: rcerny@kr-kralovehradecky.cz
Lhůta pro podání nabídek: 20. 10. 2014 12:00
Místo pro podání nabídek: V podatelně Královéhradeckého kraje v úředních dnech (pondělí, středa) od 7 hod. do 17 hod., mimo úřední dny od 7 do 14.30 hod., nebo doporučeně poštou na adresu zadavatele (Královéhradecký kraj, Odbor sociálních věcí, k rukám Mgr. Roberta Černého, Pivovarské náměstí 1245/2, Hradec Králové, 500 03).
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Veřejná zakázka malého rozsahu na služby – právní poradenství, organizace a administrace výběrových/zadávacích řízení v individuálním projektu Královéhradeckého kraje v oblasti sociální.
Jedná se zejména o tyto činnosti:
- právní posouzení a rozhodnutí o příslušném druhu výběrových / zadávacích řízení na jednotlivé služby; přitom dodavatel vezme v úvahu dostupné dokumenty KHK, které mu zadavatel pro tento účel předloží, a zohlední všechny druhy zadávacích řízení aplikovatelné dle zákona pro zadání zakázek v oblasti sociálních služeb včetně jednacích řízení s uveřejněním a bez uveřejnění, aby současně nedošlo k nedovolenému rozdělení předmětu veřejné zakázky;
- zpracování zadávacích podmínek k jednotlivým veřejným zakázkám (zejm. výzev, zadávacích dokumentací, návrhů smluv, které jsou součástí realizace projektu, přičemž veškerá dokumentace musí splňovat požadavky ZVZ, Metodického pokynu, Směrnice KHK a ostatních metodických materiálů Královéhradeckého kraje; součástí služeb dodavatele při zpracování zadávacích podmínek bude i poradenství při kalkulaci a nastavení režimu platby zadavatele za jednotlivé služby v souladu s přímo aplikovatelnými předpisy Evropské unie o veřejné podpoře při financování služeb obecného hospodářského zájmu;
- zajištění organizace a administrace jednotlivých řízení.
Detailní popis činností - viz přiložená Výzva k předložení nabídky.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 780000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: říjen 2014 - leden 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Královéhradecký kraj Pivovarské náměstí 1245/2 500 03 Hradec Králové
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: - Čestné prohlášení uchazeče o splnění základních kvalifikačních předpokladů dle vzoru čestného prohlášení, které tvoří přílohu č.2 výzvy - Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán - Doklad vydaný profesní samosprávnou komorou či jinou profesní organizací prokazující jeho členství v této komoře či jiné organizaci, je-li takové členství nezbytné pro plnění veřejné zakázky na služby podle zvláštních právních předpisů; v tomto konkrétním případě se bude jednat o předložení výpisu ze seznamu Advokátů vedeného Českou Advokátní komorou - Seznam významných služeb (zakázek) poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich přesného popisu (obsahu), rozsahu a doby plnění dle přílohy č. 5 Výzvy. Přílohou tohoto seznamu musí být čestné prohlášení dodavatele o poskytovaných službách. - Seznam členů realizačního týmu (dle přílohy č. 3 Výzvy), kteří se budou podílet na plnění zakázky, s uvedením jejich životopisu s použitím závazného vzoru uvedeného v příloze č. 4.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Uchazeč předloží v nabídce návrh mandátní smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče s uvedením nabídkové ceny. Vítězný uchazeč bude povinen před uzavřením smlouvy předložit zadavateli doklad o uzavřeném pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou zadavateli poskytnutím škodlivé rady nebo pochybením při organizaci a administraci veřejných zakázek v rámci předmětu plnění na základě smlouvy, v důsledku čehož budou zadavateli kráceny nebo zcela neuznány výdaje na předmětné veřejné zakázky jako způsobilé k financování z SF EU.
Soubory ke stažení:
- dodatecna-informace-c-3.pdf (3. 5. 2016 08:44)
- dodatecna-informace-c.-1_7.pdf (3. 5. 2016 08:44)
- dodatecna-informace-c.-2_4.pdf (3. 5. 2016 08:44)
- priloha-c-4-zivotopis-upravena.doc (3. 5. 2016 08:44)
- priloha-c.1-kryci-list_5.doc (3. 5. 2016 08:44)
- priloha-c.2-cestne-prohlaseni_2.doc (3. 5. 2016 08:44)
- priloha-c.3-realizacni-tym.doc (3. 5. 2016 08:44)
- priloha-c.4-zivotopis.doc (3. 5. 2016 08:44)
- priloha-c.5-seznam-vyznamnych-zakazek.docx (3. 5. 2016 08:44)
- priloha-c.6-prehled-sluzeb.docx (3. 5. 2016 08:44)
- vyzva-prilohy.pdf (3. 5. 2016 08:44)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: ADVOKÁTNÍ KANCELÁŘ JELÍNEK s.r.o.
IČ: 28782917
DIČ: CZ28782917
Sídlo: Pardubice - Dražkovice 181, 533 33
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: JUDr. Tereza Jelínková - 2. uchazeč
Název: Kaplan & Nohejl, advokátní kancelář s.r.o.
IČ: 03235858
DIČ: CZ03235858
Sídlo: Římská 104/14, 120 00 Praha 2 - Vinohrady - 3. uchazeč
Název: PPS advokáti, s.r.o.
IČ: 27532640
DIČ: CZ27532640
Sídlo: Velké náměstí 135/19, 500 03 Hradec Králové
Datum ukončení: 5. 11. 2014