Profesní rozvoj zaměstnanců oncomed manufacturing a.s.
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9088
Název zakázky: Profesní rozvoj zaměstnanců oncomed manufacturing a.s.
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 9. 2013
Název/obchodní firma zadavatele: oncomed manufacturing a.s.
Sídlo zadavatele: Karásek 2229/1b, 62100 Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
- Jméno: Renata Horáková horakova@oncomed.cz + 420 724 432 500 + 420 515 919 900
IČ zadavatele: 24711667
DIČ zadavatele: CZ24711667
- Jméno: Renata Horáková
- Telefon: + 420 724 432 500
- E-mail: horakova@oncomed.cz
Lhůta pro podání nabídek: 1. 10. 2013 09:00
Místo pro podání nabídek: Karásek 2229/1b, 62100 Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem této veřejné zakázky je zajištění odborných a doplňkově obecných vzdělávacích aktivit, které povedou k odbornému rozvoji zaměstnanců firmy oncomed manufacturing a.s.
Vzdělávací aktivity, jež jsou poptávány:
Část A:
1) Školení na kapalinových chromatografech – obecná část
Část B:
1) Statistické metody
2) Chemické látky a opiáty
3) Supply Chain management
4) Aspekty ve vyjednávání při nákupu složek léků
5) Project management
6) Motivace a odměňování zaměstnanců v závislosti na kvalitě produktu
7) Práce s lidskými zdroji v souladu s pracovním právem
8) AutoCAD
9) Programování PLC a správa sítě
10) Excel pro středně pokročilé
11) Excel pro pokročilé
12) Angličitna pro mírně pokročilé
13) Angličtina pro středně pokročilé
14) Anlgičina pro pokročilé
15) Anglická konverzace s rodilým mluvčím
16) Aktivnější uplatňování gender principů a opatření ve firemní praxi
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 880710,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 19 měsíců
Místo dodání / převzetí plnění: Školící prostory v sídle zadavatele, případně školící prostory zajištěné zadavatelem v Jihomoravském kraji.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Dílčí hodnotící kritéria: • Nabídková cena – 60 % • Realizace zakázky, kvalita nabízených služeb – 40 % Blíže v Zadávací dokumentaci.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Uchazeč musí prokázat tyto kvalifikační předpoklady: a) Základní kvalifikační předpoklady b) Profesní kvalifikační předpoklady c) Technické kvalifikační předpoklady Bližší specifikace kvalifikačních předpokladů: Ad a) Základní kvalifikační předpoklady prokazuje uchazeč v rozsahu stanoveném ustanovením § 53 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění k datu vyhlášení výběrového řízení. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokazuje uchazeč předložením čestného prohlášení, které musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Vzor čestného prohlášení viz příloha č. 3 Zadávací dokumentace. Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů, tzn. čestné prohlášení, nesmí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky. Ad b) Profesní kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč, který předloží - Výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. Forma doložení: prostá kopie, výpis z obchodního rejstříku nesmí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky. - Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky. Forma doložení: prostá kopie. Ad c) Technické kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč, který předloží seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich popisu (rozsah a předmět významné služby), hodnoty, doby plnění, kontaktní osoby objednatele pro danou významnou službu. Minimální úroveň pro splnění kvalifikace je zadavatelem stanovena následovně: Pro část A veřejné zakázky Alespoň 2 obdobné služby (či soubor služeb) jako je předmět veřejné zakázky, tzn. školení na kapalinových chromatografech, s finančním plněním min. 10.000,- Kč bez DPH za každou službu. Pro část B veřejné zakázky: Alespoň 2 obdobné služby (či soubor služeb) jako je předmět veřejné zakázky, tzn. odborné vzdělávání dospělých, s finančním plněním min. 250.000,- Kč bez DPH za každou službu. Přílohou tohoto seznamu musí být: • osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo • osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo • smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle předchozího bodu od této osoby získat z důvodu spočívajících na její straně Forma doložení: prostá kopie. Subdodavatel Pokud není dodavatel schopen prokázat splnění určité části kvalifikace požadované zadavatelem v plném rozsahu, je oprávněn splnění kvalifikace v chybějícím rozsahu prokázat prostřednictvím subdodavatele. V takovém případě je však dodavatel povinen předložit: a) doklady prokazující splnění základního kvalifikačního předpokladu podle § 53 odst. 1 písm. j) zákona a profesního kvalifikačního předpokladu podle § 54 písm. a) zákona subdodavatelem a b) smlouvu uzavřenou se subdodavatelem, z níž vyplývá závazek subdodavatele k poskytnutí plnění určeného k plnění veřejné zakázky dodavatelem či k poskytnutí věcí či práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém subdodavatel prokázal splnění kvalifikace podle § 50 odst. 1 písm. b) a d) zákona. Dodavatel není oprávněn prostřednictvím subdodavatele prokázat splnění kvalifikace podle § 54 písm. a) zákona.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné listinné formě. Požadavek na písemnou listinnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude vypracována v českém jazyce.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: -
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: -
Soubory ke stažení:
- dodatecne-informace-k-ver.-zakazce-200913-1.pdf (1. 5. 2016 03:36)
- dotaz-k-vr-1.pdf (1. 5. 2016 03:36)
- priloha-c.-1-k-zd-navrh-smlouvy-1.doc (1. 5. 2016 03:36)
- priloha-c.-1-k-zd-navrh-smlouvy_1.doc (1. 5. 2016 03:36)
- priloha-c.-2-k-zd-nabidkova-cena_1.docx (1. 5. 2016 03:36)
- priloha-c.-3-k-zd-cestne-prohlaseni_1.docx (1. 5. 2016 03:36)
- vyzva-k-podani-nabidek-200913.pdf (1. 5. 2016 03:36)
- vyzva-k-podani-nabidek-signed_1.pdf (1. 5. 2016 03:36)
- zadavaci-dokumentace-200913.pdf (1. 5. 2016 03:36)
- zadavaci-dokumentace-signed_1.pdf (1. 5. 2016 03:37)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
ČÁST A
- Vítězný dodavatel
Název: AMEDIS, spol. s r.o.
IČ: 48586366
DIČ: CZ48586366
Sídlo: Bobkova 786, 787, 198 00 Praha 9
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Petr Krňák
Poznámka k dodavateli:
-
ČÁST B
-
- Vítězný dodavatel
-
- Název: PRISCO s.r.o.
IČ: 28641949
DIČ: CZ28641949
Sídlo: Jaroslava Seiferta 1158/26, 725 25 Ostrava
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Vladimír Trilec
Poznámka k dodavateli:
- Název: PRISCO s.r.o.
Datum ukončení: 30. 10. 2013