Zpět

Profesní rozvoj zaměstnanců oncomed manufacturing a.s.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9088

Název zakázky: Profesní rozvoj zaměstnanců oncomed manufacturing a.s.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 9. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: oncomed manufacturing a.s.

Sídlo zadavatele: Karásek 2229/1b, 62100 Brno-Řečkovice a Mokrá Hora

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Renata Horáková horakova@oncomed.cz + 420 724 432 500 + 420 515 919 900

IČ zadavatele: 24711667

DIČ zadavatele: CZ24711667

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Renata Horáková
  • Telefon: + 420 724 432 500
  • E-mail: horakova@oncomed.cz

Lhůta pro podání nabídek: 1. 10. 2013 09:00

Místo pro podání nabídek:
Karásek 2229/1b, 62100 Brno-Řečkovice a Mokrá Hora

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem této veřejné zakázky je zajištění odborných a doplňkově obecných vzdělávacích aktivit, které povedou k odbornému rozvoji zaměstnanců firmy oncomed manufacturing a.s.

Vzdělávací aktivity, jež jsou poptávány:

Část A:

1)    Školení na kapalinových chromatografech – obecná část

Část B:

1)    Statistické metody

2)    Chemické látky a opiáty

3)    Supply Chain management

4)    Aspekty ve vyjednávání při nákupu složek léků

5)    Project management

6)    Motivace a odměňování zaměstnanců v závislosti na kvalitě produktu

7)    Práce s lidskými zdroji v souladu s pracovním právem

8)    AutoCAD

9)    Programování PLC a správa sítě

10)  Excel pro středně pokročilé

11)  Excel pro pokročilé

12)  Angličitna pro mírně pokročilé

13)  Angličtina pro středně pokročilé

14)  Anlgičina pro pokročilé

15)  Anglická konverzace s rodilým mluvčím

16)  Aktivnější uplatňování gender principů a opatření ve firemní praxi

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 880710,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
19 měsíců

Místo dodání / převzetí plnění:
Školící prostory v sídle zadavatele, případně školící prostory zajištěné zadavatelem v Jihomoravském kraji.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Dílčí hodnotící kritéria: • Nabídková cena – 60 % • Realizace zakázky, kvalita nabízených služeb – 40 % Blíže v Zadávací dokumentaci.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč musí prokázat tyto kvalifikační předpoklady: a) Základní kvalifikační předpoklady b) Profesní kvalifikační předpoklady c) Technické kvalifikační předpoklady Bližší specifikace kvalifikačních předpokladů: Ad a) Základní kvalifikační předpoklady prokazuje uchazeč v rozsahu stanoveném ustanovením § 53 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění k datu vyhlášení výběrového řízení. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokazuje uchazeč předložením čestného prohlášení, které musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Vzor čestného prohlášení viz příloha č. 3 Zadávací dokumentace. Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů, tzn. čestné prohlášení, nesmí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky. Ad b) Profesní kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč, který předloží - Výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. Forma doložení: prostá kopie, výpis z obchodního rejstříku nesmí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky. - Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky. Forma doložení: prostá kopie. Ad c) Technické kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč, který předloží seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich popisu (rozsah a předmět významné služby), hodnoty, doby plnění, kontaktní osoby objednatele pro danou významnou službu. Minimální úroveň pro splnění kvalifikace je zadavatelem stanovena následovně: Pro část A veřejné zakázky Alespoň 2 obdobné služby (či soubor služeb) jako je předmět veřejné zakázky, tzn. školení na kapalinových chromatografech, s finančním plněním min. 10.000,- Kč bez DPH za každou službu. Pro část B veřejné zakázky: Alespoň 2 obdobné služby (či soubor služeb) jako je předmět veřejné zakázky, tzn. odborné vzdělávání dospělých, s finančním plněním min. 250.000,- Kč bez DPH za každou službu. Přílohou tohoto seznamu musí být: • osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo • osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo • smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle předchozího bodu od této osoby získat z důvodu spočívajících na její straně Forma doložení: prostá kopie. Subdodavatel Pokud není dodavatel schopen prokázat splnění určité části kvalifikace požadované zadavatelem v plném rozsahu, je oprávněn splnění kvalifikace v chybějícím rozsahu prokázat prostřednictvím subdodavatele. V takovém případě je však dodavatel povinen předložit: a) doklady prokazující splnění základního kvalifikačního předpokladu podle § 53 odst. 1 písm. j) zákona a profesního kvalifikačního předpokladu podle § 54 písm. a) zákona subdodavatelem a b) smlouvu uzavřenou se subdodavatelem, z níž vyplývá závazek subdodavatele k poskytnutí plnění určeného k plnění veřejné zakázky dodavatelem či k poskytnutí věcí či práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém subdodavatel prokázal splnění kvalifikace podle § 50 odst. 1 písm. b) a d) zákona. Dodavatel není oprávněn prostřednictvím subdodavatele prokázat splnění kvalifikace podle § 54 písm. a) zákona.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné listinné formě. Požadavek na písemnou listinnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude vypracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: -

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
-

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

ČÁST A

  • Vítězný dodavatel
    Název: AMEDIS, spol. s r.o.
    IČ: 48586366
    DIČ: CZ48586366
    Sídlo: Bobkova 786, 787, 198 00 Praha 9
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Petr Krňák
    Poznámka k dodavateli:
  • ČÁST B

    • Vítězný dodavatel
    • Název: PRISCO s.r.o.
      IČ: 28641949
      DIČ: CZ28641949
      Sídlo: Jaroslava Seiferta 1158/26, 725 25 Ostrava
      Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Vladimír Trilec
      Poznámka k dodavateli:

Datum ukončení: 30. 10. 2013


 
Uveřejněno: 11. 9. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016