Zpět

Realizace rekvalifikačních kurzů a Bilanční diagnostiky pro Úřad práce Praha – východ

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 5758

Název zakázky: Realizace rekvalifikačních kurzů a Bilanční diagnostiky pro Úřad práce Praha – východ

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 12. 2010

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Úřad práce Praha - východ

Sídlo zadavatele: náměstí Republiky 3, 110 00 Praha 1

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Bc.Šárka Martínková, telefon: 950151319, sarka.martinkova@py.mpsv.cz

IČ zadavatele: 00663875

DIČ zadavatele: xxxx

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Marta Jakerlová DiS
  • Telefon: 950151316
  • E-mail: marta.jakerlova@py.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 21. 12. 2010 00:00

Místo pro podání nabídek:
Uchazeči podají písemnou nabídku v řádně uzavřené obálce, zabezpečené na přelepu proti otevření, a to buď doporučeně poštou na adresu: Český a moravský účetní dvůr Masarykovo nám. 1484; 530 02 PARDUBICE nebo osobně na stejnou adresu do kanceláře společnosti Český a moravský účetní dvůr, s.r.o., 6. patro, kancelář č. 603 nebo 601.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Poskytování poradenské činnosti a rekvalifikací podporující zvýšení zaměstnanosti. 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1200000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
do 31.12.2011

Místo dodání / převzetí plnění:
Praha

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: ČJ

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi MAD 99.

Další podmínky:
V souladu s normativní instrukcí č. 19/2009 jsou odborná zařízení povinna předkládat nabídku provedení poradenské činnosti na formuláři "Nabídka provedení poradenské činnosti", a "Kalkulace nákladů poradenské činnosti". Tiskopisy jsou umístěny na internetové adrese: http://portal.mpsv.cz/sz/zamest/kestazeni.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Část 1:

  • Vítězný dodavatel
    Název: MAVO s.r.o.
    IČ: 62579461 
    DIČ: CZ 62579461
    Sídlo: Černošická 20, 252 28 Vonoklasy
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Václav Mašek
    Poznámka k dodavateli:

    Část 2:

    • Vítězný dodavatel
      Název: EURO EDUCA
      IČ: 26678543 
      DIČ: CZ 26678543
      Sídlo: Národní třída 101, 695 01 Hodonín
      Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Lenka Řačáková
      Poznámka k dodavateli: předsedkyně rady

    Část 3:

    • Vítězný dodavatel
      Název: MAVO s.r.o.
      IČ: 62579461 
      DIČ: CZ 62579461
      Sídlo: Černošická 20, 252 28 Vonoklasy
      Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Václav Mašek
      Poznámka k dodavateli: 

    Část 4:

    • Vítězný dodavatel
      Název: Dívčí katolická střední škola
      IČ: 47611162 
      DIČ: 
      Sídlo: Platnéřská 4, 110 00 Praha 1
      Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Luboš Hošek
      Poznámka k dodavateli:

      

    Část 5:

    • Vítězný dodavatel
      Název: TRANSTECHNIK CS, spol. s.r.o.
      IČ: 45275718
      DIČ: CZ 45275718
      Sídlo: Průběžná 80b, 100 00 Praha 10- Strašnice
      Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Zdeněk Nový
      Poznámka k dodavateli: jednatel

    Část 6:

    • Vítězný dodavatel
      Název: PERSONA GRATA v.o.s.
      IČ: 48269298 
      DIČ: CZ 48269298
      Sídlo: Vodičkova 33, 110 00 Praha 1
      Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: PhDr. Helena Zemánková
      Poznámka k dodavateli:

     



     

     

     

     

Datum ukončení: 21. 1. 2011


 
Uveřejněno: 3. 12. 2010
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016