Realizace rekvalifikačních kurzů a Bilanční diagnostiky pro Úřad práce Praha – východ
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 5758
Název zakázky: Realizace rekvalifikačních kurzů a Bilanční diagnostiky pro Úřad práce Praha – východ
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 12. 2010
Související projekt/y:
- CZ.1.04/2.1.00/03.00003 Poradenské činnosti a rekvalifikace podporující zvýšení zaměstnatelnosti příjemce: Ministerstvo práce a sociálních věcí
Název/obchodní firma zadavatele: Úřad práce Praha - východ
Sídlo zadavatele: náměstí Republiky 3, 110 00 Praha 1
- Jméno: Bc.Šárka Martínková, telefon: 950151319, sarka.martinkova@py.mpsv.cz
IČ zadavatele: 00663875
DIČ zadavatele: xxxx
- Jméno: Marta Jakerlová DiS
- Telefon: 950151316
- E-mail: marta.jakerlova@py.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 21. 12. 2010 00:00
Místo pro podání nabídek: Uchazeči podají písemnou nabídku v řádně uzavřené obálce, zabezpečené na přelepu proti otevření, a to buď doporučeně poštou na adresu: Český a moravský účetní dvůr Masarykovo nám. 1484; 530 02 PARDUBICE nebo osobně na stejnou adresu do kanceláře společnosti Český a moravský účetní dvůr, s.r.o., 6. patro, kancelář č. 603 nebo 601.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Poskytování poradenské činnosti a rekvalifikací podporující zvýšení zaměstnanosti.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1200000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: do 31.12.2011
Místo dodání / převzetí plnění: Praha
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: ČJ
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi MAD 99.
Další podmínky: V souladu s normativní instrukcí č. 19/2009 jsou odborná zařízení povinna předkládat nabídku provedení poradenské činnosti na formuláři "Nabídka provedení poradenské činnosti", a "Kalkulace nákladů poradenské činnosti". Tiskopisy jsou umístěny na internetové adrese: http://portal.mpsv.cz/sz/zamest/kestazeni.
Soubory ke stažení:
- dodatecna-informace-1-up-py.doc (28. 4. 2016 23:08)
- dodatecna-informace-2-up-py.doc (28. 4. 2016 23:08)
- zd-up-praha-vychod-final-kod.doc (28. 4. 2016 23:08)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Část 1:
- Vítězný dodavatel
Název: MAVO s.r.o.
IČ: 62579461
DIČ: CZ 62579461
Sídlo: Černošická 20, 252 28 Vonoklasy
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Václav Mašek
Poznámka k dodavateli:
Část 2:
- Vítězný dodavatel
Název: EURO EDUCA
IČ: 26678543
DIČ: CZ 26678543
Sídlo: Národní třída 101, 695 01 Hodonín
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Lenka Řačáková
Poznámka k dodavateli: předsedkyně rady
Část 3:
- Vítězný dodavatel
Název: MAVO s.r.o.
IČ: 62579461
DIČ: CZ 62579461
Sídlo: Černošická 20, 252 28 Vonoklasy
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Václav Mašek
Poznámka k dodavateli:
Část 4:
- Vítězný dodavatel
Název: Dívčí katolická střední škola
IČ: 47611162
DIČ:
Sídlo: Platnéřská 4, 110 00 Praha 1
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Luboš Hošek
Poznámka k dodavateli:
Část 5:
- Vítězný dodavatel
Název: TRANSTECHNIK CS, spol. s.r.o.
IČ: 45275718
DIČ: CZ 45275718
Sídlo: Průběžná 80b, 100 00 Praha 10- Strašnice
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Zdeněk Nový
Poznámka k dodavateli: jednatel
Část 6:
- Vítězný dodavatel
Název: PERSONA GRATA v.o.s.
IČ: 48269298
DIČ: CZ 48269298
Sídlo: Vodičkova 33, 110 00 Praha 1
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: PhDr. Helena Zemánková
Poznámka k dodavateli:
- Vítězný dodavatel
Datum ukončení: 21. 1. 2011