Zpět

Realizace vzdělávacího programu pro zaměstnance Domova seniorů Havířov

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9304

Název zakázky: Realizace vzdělávacího programu pro zaměstnance Domova seniorů Havířov

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 11. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Domov seniorů Havířov, příspěvková organizace

Sídlo zadavatele: Jaroslava Seiferta 1530/14, 736 01 Havířov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: MUDr. Milan Dlábek, ředitel organizace tel.: 596 810 061 e-mail: dlabekm@dshavirov.cz

IČ zadavatele: 75139243

DIČ zadavatele: CZ75139243

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Renáta Kochová
  • Telefon: 596 810 061
  • E-mail: kochovar@dshavirov.cz

Lhůta pro podání nabídek: 25. 11. 2013 10:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídky se podávají v sídle zadavatele na adrese: Domov seniorů Havířov, p. o. Jaroslava Seiferta 1530/14 736 01 Havířov

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je kompletní obsahové, lektorské a organizační zajištění realizace odborných kurzů akreditovaných podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, a to pro účastníky z řad zaměstnanců zadavatele (soc. pracovníci, pracovníci v soc. službách a vedoucí pracovníci).

Předmět veřejné zakázky je rozdělen do tří samostatných dílčích částí plnění předmětu zakázky. Každý uchazeč je oprávněn předložit nabídku buď na jednu z dílčích částí zakázky samostatně nebo na dvě či všechny tři dílčí části zakázky současně.

Zakázka se dělí do těchto 3 dílčích částí předmětu plnění:

DÍLČÍ ČÁST 1 Kurzy pro sociální pracovníky a pracovníky v sociálních službách

V rámci této dílčí části plnění bude realizováno celkem 38 běhů vzdělávacích aktivit / bude proškoleno 38 skupin s cca 15 účastníky ve skupině v celkem 21 typových kurzech akreditovaných pro další vzdělávání sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách v těchto tématech:

1.1       Prevence a řešení konfliktů

1.2       Individuální plánování pro dobrou praxi sociálního pracovníka

1.3       Psychohygiena a fenomén syndromu vyhoření

1.4       Individuální plánování s nekomunikujícím klientem

1.5       Úvod do péče o klienty na pracovišti se zvláštním režimem

1.6       Specifika péče o klienty s demencí v pobytovém zařízení

1.7       Specifika péče a komunikace s klienty s Alzheimerovou demencí

1.8       Trénink kognitivních funkcí v péči o seniory

1.9       Budování týmů a interpersonální vztahy na pracovišti

1.10    Význam sexuality v seniorském věku

1.11    Novela Občanského zákoníku v kontextu sociálních služeb

1.12    Standardy kvality a jejich ukotvení v Zákoně o sociálních službách

1.13    Standardy kvality a jejich implementace

1.14    Hodnocení procesu poskytování sociální služby dle standardů kvality

1.15    Příprava na inspekci v sociálním zařízení

1.16    Sociální šetření v pobytové sociální službě

1.17    Aktivizační techniky a cvičení v sociálních službách

1.18    Poskytování sociálních služeb člověku zbavenému způsobilosti k právním úkonům

1.19    Lidská důstojnost a etiketa v praxi - workshop

1.20    Work Life Balance – hranice mezi profesí a osobním životem pracovníka v sociálních službách

1.21    Arteterapie a její využití v práci sociálního pracovníka

 

DÍLČÍ ČÁST 2 Kurzy pro sociální pracovníky a pracovníky v sociálních službách s prvky zdravotní tematiky

V rámci této dílčí části plnění bude realizováno celkem 14 běhů vzdělávacích aktivit / bude proškoleno 14 skupin s cca 15 účastníky ve skupině v celkem 9 typových kurzech akreditovaných pro další vzdělávání sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách v těchto tématech:

 2.1       Cévní mozková příhoda a specifika následné péče o klienty po cévní mozkové příhodě

2.2       Specifika péče o klient v terminálním stavu nemoci v domácím prostředí

2.3       Smrt, umírání a péče o umírající jako součást výkonu pomáhající profese

2.4       Bazální stimulace pro specifickou skupinu pracovníků domovů se zvláštním režimem – základní kurz

2.5       Bazální stimulace pro specifickou skupinu pracovníků domovů ve zvláštním režimem – navazující kurz

2.6       Základy první pomoci pro využití v sociálních službách

2.7       Výživa seniorů při hospitalizaci i v domácí péči

2.8       Rehabilitační ošetřování v soc. službách – geriatrická fyzioterapie I.

2.9       Rehabilitační ošetřování v soc. službách – geriatrická fyzioterapie II.

 

DÍLČÍ ČÁST 3 Kurzy pro vedoucí pracovníky v sociálních službách

V rámci této dílčí části plnění bude realizováno celkem 8 běhů vzdělávacích aktivit / bude proškoleno 8 skupin s cca 15 účastníky ve skupině v celkem 8 typových kurzech akreditovaných pro další vzdělávání sociálních pracovníků a vedoucích pracovníků v těchto tématech:

3.1       Vedení lidí a moderní styly řízení

3.2       Komunikace nadřízený a podřízený – praktický nácvik

3.3       Pochvala a kritika jako nástroje řízení – nácvik

3.4       Vedení pracovních porad – nácvik

3.5       Řízení změn v sociálních službách

3.6       Public Relations a prezentační dovednosti

3.7       Timemanagement pro vedoucí pracovníky

3.8       Budování a vedení týmů

Podrobná specifikace jednotlivých poptávaných kurzů (cíle a obsahy kurzů, cílová skupina, počty účastníků, rozsahy kurzů apod.) a další podmínky realizace předmětu zakázky jsou uvedeny v přiložené Výzvě k podání nabídek a přílohách této Výzvy.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 825620,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Zakázka bude realizována od data podpisu smlouvy (předpokládáme k 27.11.2013) nejpozději do 20. 6. 2015.

Místo dodání / převzetí plnění:
Kurzy budou realizovány v sídle zadavatele, popřípadě v jiných vhodných prostorách na území města Havířova, která vybere zadavatel. Vybrané kurzy budou realizovány výjezdní formou v rámci dvoudenního školení v ubytovacím zařízení v Moravskoslezském kraji vybraném zadavatelem, a to mimo město Havířov. Podrobnosti k místu plnění zakázky jsou uvedeny v přiložené Výzvě k podání nabídek.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena včetně DPH – váha 100 % Nabídky budou hodnoceny za každou dílčí část předmětu zakázky samostatně.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Každý uchazeč musí v nabídce doložit zadavatelem stanovené kvalifikační předpoklady, a to tímto způsobem: a) základní a profesní kvalifikační předpoklady: ? Kopií výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, ne starší než 90 dnů k datu předložení nabídky, ? Kopií dokladu o oprávnění k podnikání vztahujícím se k předmětu zakázky (např. výpis ze živnostenského rejstříku), ? Čestným prohlášením vlastnoručně podepsaným osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče, z jehož obsahu musí být zřejmé, že dodavatel splňuje ke dni podání nabídky základní kvalifikační předpoklady dle § 53, odst. 1 písm. a) až k) zákona o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“). Toto čestné prohlášení nesmí být starší 90 dnů k datu předložení nabídky. b) technické kvalifikační předpoklady: ? osvědčením o vzdělání a odborné kvalifikaci dodavatele nebo vedoucích zaměstnanců dodavatele nebo osob v obdobném postavení a osob odpovědných za poskytování příslušných služeb, přičemž minimální úroveň pro splnění kvalifikace je zadavatelem stanovena následovně: Tým, který bude zajišťovat plnění dané části předmětu veřejné zakázky a její organizační zajištění, musí být tvořen minimálně 2 osobami ve složení 1 koordinátor zakázky a 1 hlavní metodik / vedoucí lektor. Koordinátor bude zajišťovat vedení a koordinaci plnění předmětu zakázky a společně s metodikem bude zajišťovat vzdělávací a metodické vedení plnění předmětu zakázky. Koordinátor zakázky může být v případě podání nabídky pro více dílčích částí zakázky společný pro všechny tyto dílčí části. Uchazeč musí formou profesního životopisu navrhovaného koordinátora prokázat min. 3letou praxi této osoby v oblasti řízení a koordinace vzdělávacích zakázek a projektů. Hlavní metodik / vedoucí lektorů bude uchazečem navržen vždy pro každou dílčí část zakázky samostatně a osoba navržená uchazečem do této pozice musí splňovat minimálně tyto požadavky podle dílčí části zakázky, pro kterou předkládá uchazeč nabídku: a) DÍLČÍ ČÁST 1 – min. 5letá odborná praxe v oblasti poskytování sociálních služeb se zaměřením na seniory b) DÍLČÍ ČÁST 2 – min. 5letá odborná praxe v oblasti poskytování sociálních služeb se zaměřením na seniory c) DÍLČÍ ČÁST 3 – min. 7letá odborná praxe v oblasti řízení organizace nebo podniku (ředitel podniku, člen statutární orgánu podniku, vedoucí oddělení s přímým vedením min. 10 osob, podnikatel – fyzická osoba s počtem zaměstnanců min. 10 osob). Splnění výše uvedených požadavků uchazeč dokládá profesním životopisem navržených členů realizačního týmu. Předložené profesní životopisy koordinátora zakázky a hlavních metodiků/vedoucích lektorů pro jednotlivé dílčí části zakázky musí být vlastnoručně podepsány osobami, které uchazeč pro tyto pozice navrhuje. Profesní životopisy musí obsahovat alespoň tyto údaje: - jméno a příjmení, tituly - informaci o dosaženém vzdělání a kvalifikaci - předchozí i stávající zaměstnavatele - délku praxe odpovídající požadavkům pro jednotlivé dílčí části - informaci o tom, v jakém vztahu (pracovněprávním či jiném) je osoba k uchazeči - prohlášení o bezúhonnosti ? Kopiemi platných akreditací dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, a to v rozsahu stanoveném samostatně pro nabídky předkládané v jednotlivých dílčích částech zakázky: a) DÍLČÍ ČÁST 1 – z celkem 21 zadavatelem poptávaných kurzů, které jsou uvedeny v části Výzvy „Popis (specifikace) předmětu zakázky“, doloží uchazeč kopie platných akreditací pro minimálně 4 z těchto níže jmenovaných kurzů: 1.1 Prevence a řešení konfliktů 1.2 Individuální plánování pro dobrou praxi sociálního pracovníka 1.4 Individuální plánování s nekomunikujícím klientem 1.5 Úvod do péče o klienty na pracovišti se zvláštním režimem 1.11 Novela Občanského zákoníku v kontextu sociálních služeb 1.15 Příprava na inspekci v sociálním zařízení 1.16 Sociální šetření v pobytové sociální službě b) DÍLČÍ ČÁST 2 – z celkem 9 zadavatelem poptávaných kurzů, které jsou uvedeny v části Výzvy „Popis (specifikace) předmětu zakázky“, povinně doloží uchazeč kopii platné akreditace pro kurz: 2.4 Bazální stimulace pro specifickou skupinu pracovníků domovů se zvláštním režimem – základní kurz a dále pro minimálně 2 z těchto kurzů: 2.1 Cévní mozková příhoda a specifika následné péče o klienty po cévní mozkové příhodě 2.2 Smrt, umírání a péče o umírající jako součást výkonu pomáhající profese 2.6 Základy první pomoci pro využití v sociálních službách 2.8 Rehabilitační ošetřování v soc. službách – geriatrická fyzioterapie I. c) DÍLČÍ ČÁST 3 – uchazeč doloží kopie platných akreditací pro minimálně 4 z celkem 8 zadavatelem poptávaných kurzů, které jsou uvedeny v části Výzvy „Popis (specifikace) předmětu zakázky“. V případě předložení společné nabídky několika dodavatelů či v případě prokazování splnění určité části kvalifikace prostřednictvím subdodavatele musí uchazeči prokázat splnění kvalifikace způsobem uvedeným v ust. § 51 odst. 5 a 6 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách nebo způsobem podle ust. § 51 odst. 4 tohoto zákona. Není-li uvedeno v této výzvě jinak, je uchazeč povinen předložit doklady prokazující splnění kvalifikace v originále či úředně ověřené kopii. Neprokáže-li dodavatel splnění základních, profesních či technických kvalifikačních předpokladů v požadovaném rozsahu, bude zadavatelem ze zadávacího řízení vyloučen.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka včetně návrhu smlouvy podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Podrobné podmínky pro plnění zakázky jsou uvedeny v přiložené Výzvě k podání nabídek a přílohách této Výzvy.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

DÍLČÍ ČÁST 1 Kurzy pro sociální pracovníky a pracovníky v sociálních službách

Vítězný dodavatel

  • Název: REKVAL, s.r.o.
  • IČ: 26832542
  • DIČ: CZ26832542
  • Sídlo: 28. října 150/2663, 702 00 Ostrava-Mor. Ostrava
  • Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jarmila Kolatová, jednatelka 
  • Poznámka k dodavateli: 




DÍLČÍ ČÁST 2 Kurzy pro sociální pracovníky a pracovníky v sociálních službách s prvky zdravotní tematiky

 

Vítězný dodavatel

  •  Název: REKVAL, s.r.o.
    • IČ: 26832542
      DIČ: CZ26832542
      Sídlo: 28. října 150/2663, 702 00 Ostrava-Mor. Ostrava
      Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jarmila Kolatová, jednatelka 
      Poznámka k dodavateli:

 

DÍLČÍ ČÁST 3 Kurzy pro vedoucí pracovníky v sociálních službách

Vítězný dodavatel

  •  Název: REKVAL, s.r.o.
    • IČ: 26832542
      DIČ: CZ26832542
      Sídlo: 28. října 150/2663, 702 00 Ostrava-Mor. Ostrava
      Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jarmila Kolatová, jednatelka 
      Poznámka k dodavateli:

Datum ukončení: 27. 11. 2013


 
Uveřejněno: 12. 11. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016