Zpět

Rekvalifikační kurz pracovník sociální péče – přímá obslužná péče v rozsahu 305 vyučovacích hodin

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 3366

Název zakázky: Rekvalifikační kurz pracovník sociální péče – přímá obslužná péče v rozsahu 305 vyučovacích hodin

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 3. 2009

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Úřad práce v Domažlicích

Sídlo zadavatele: Msgre. B. Staška č.p. 265, Hořejší Předměstí, 344 44 Domažlice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Zdeněk Písařík, ředitel úřadu práce, 379 739 040, zdenek.pisarik@do.mpsv.cz

IČ zadavatele: 00521035

DIČ zadavatele: CZ 00521035

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Pavel Hanzlík, vedoucí oddělení trhu práce
  • Telefon: 379 739 014
  • E-mail: pavel.hanzlik@do.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 26. 3. 2009 09:00

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je zajištění služeb – „Rekvalifikační kurz pracovník sociální péče – přímá obslužná péče v rozsahu 305 vyučovacích hodin“.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 350000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Doba trvání zakázky začíná dnem podpisu „Smlouvy o spolupráci“ a končí dosažením předpokládané hodnoty zakázky, nejpozději ale do 30. 4. 2010 s tím, že platby musí být vypořádány nejpozději do 31. 5. 2010.

Místo dodání / převzetí plnění:
1. Teorie: Město Domažlice 2. Praxe: Okres Domažlice

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním kritériem pro zadání této veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena. Bližší informace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Podrobná specifikace požadavků na prokázání splnění kvalifikace uchazečem je uvedena ve výzvě v bodu V., Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazeče.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být v písemné formě, v českém jazyce a bude podána v jednom vyhotovení. Musí obsahovat údaje blíže specifikované v článku IV. Podmínky a požadavky na zpracování nabídky.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Povinnost po dobu 10 let od skončení plnění zakázky uchovávat doklady související s plněním zakázky a umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejména se jedná o poskytovatele, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropský účetní dvůr), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu těchto dokladů. Desetiletá lhůta začíná běžet od 1. ledna kalendářního roku následujícího po roce, kdy došlo k finančnímu vypořádání projektu, z něhož je zakázka hrazena a ve kterém byla v projektu uhrazena závěrečná platba.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Další podmínky:
Podrobná specifikace údajů a další podmínky pro plnění zakázky jsou uvedeny v přiložené „Výzvě k podání nabídky“.

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: bfz o.p.s., Cheb
    IČ: 27966119
    DIČ:
    Sídlo: Provaznická 16, 350 02 Cheb
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Steffen Steinke
    Poznámka k dodavateli:

Datum ukončení: 27. 3. 2009


 
Uveřejněno: 10. 3. 2009
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016