Rekvalifikační kurz pracovník sociální péče – přímá obslužná péče v rozsahu 305 vyučovacích hodin
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 3366
Název zakázky: Rekvalifikační kurz pracovník sociální péče – přímá obslužná péče v rozsahu 305 vyučovacích hodin
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 3. 2009
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Úřad práce v Domažlicích
Sídlo zadavatele: Msgre. B. Staška č.p. 265, Hořejší Předměstí, 344 44 Domažlice
- Jméno: Ing. Zdeněk Písařík, ředitel úřadu práce, 379 739 040, zdenek.pisarik@do.mpsv.cz
IČ zadavatele: 00521035
DIČ zadavatele: CZ 00521035
- Jméno: Ing. Pavel Hanzlík, vedoucí oddělení trhu práce
- Telefon: 379 739 014
- E-mail: pavel.hanzlik@do.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 26. 3. 2009 09:00
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je zajištění služeb – „Rekvalifikační kurz pracovník sociální péče – přímá obslužná péče v rozsahu 305 vyučovacích hodin“.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 350000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Doba trvání zakázky začíná dnem podpisu „Smlouvy o spolupráci“ a končí dosažením předpokládané hodnoty zakázky, nejpozději ale do 30. 4. 2010 s tím, že platby musí být vypořádány nejpozději do 31. 5. 2010.
Místo dodání / převzetí plnění: 1. Teorie: Město Domažlice 2. Praxe: Okres Domažlice
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním kritériem pro zadání této veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena. Bližší informace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Podrobná specifikace požadavků na prokázání splnění kvalifikace uchazečem je uvedena ve výzvě v bodu V., Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazeče.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být v písemné formě, v českém jazyce a bude podána v jednom vyhotovení. Musí obsahovat údaje blíže specifikované v článku IV. Podmínky a požadavky na zpracování nabídky.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Povinnost po dobu 10 let od skončení plnění zakázky uchovávat doklady související s plněním zakázky a umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejména se jedná o poskytovatele, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropský účetní dvůr), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu těchto dokladů. Desetiletá lhůta začíná běžet od 1. ledna kalendářního roku následujícího po roce, kdy došlo k finančnímu vypořádání projektu, z něhož je zakázka hrazena a ve kterém byla v projektu uhrazena závěrečná platba.
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Další podmínky: Podrobná specifikace údajů a další podmínky pro plnění zakázky jsou uvedeny v přiložené „Výzvě k podání nabídky“.
Soubory ke stažení:
- prilohy-k-vyzve_1.zip (3. 5. 2016 14:36)
- vyzva-rekvalifikacni-kurz-pracovnik-socialni-pece-prima-obsluzna-pece-.doc (3. 5. 2016 14:36)
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: bfz o.p.s., Cheb
IČ: 27966119
DIČ:
Sídlo: Provaznická 16, 350 02 Cheb
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Steffen Steinke
Poznámka k dodavateli:
Datum ukončení: 27. 3. 2009