Rekvalifikační kurzy a poradenské činnosti
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 3629
Název zakázky: Rekvalifikační kurzy a poradenské činnosti
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 6. 2009
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Úřad práce v Trutnově
Sídlo zadavatele: Horská 5, 541 01 Trutnov
- Jméno: Mgr. Filip Krumbholc,tel.: 286 884 367-8, email: pravo@otidea.cz
IČ zadavatele: 00530123
DIČ zadavatele: CZ00530123
- Jméno: Mgr. Petr Masopust, ředitel Úřadu práce v Trutnově
- Telefon: 950 168 400, 733 662 037
- E-mail: petr.masopust@tu.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 3. 8. 2009 15:00
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je realizace rekvalifikačních kurzů a poradenských činností v rámci jednotlivých částí veřejné zakázky, na něž je veřejná zakázka rozdělena. Plnění bude probíhat na základě rámcových smluv uzavřených pro každou jednotlivou část veřejné zakázky. Základním cílem zadávacího řízení je uzavření jednotlivých rámcových smluv vždy s jedním dodavatelem pro každou část veřejné zakázky pro realizaci rekvalifikačních kurzů v rámci Národních individuálních projektů ESF OP LZZ „Poradenské činnosti a rekvalifikace podporující zvýšení zaměstnanosti“ a prostředků aktivní politiky zaměstnanosti. Rámcová smlouva pro každou jednotlivou část veřejné zakázky bude uzavřena s jedním uchazečem.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 18670000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín uzavření rámcových smluv s dodavateli vybranými pro realizaci jednotlivých částí zakázky je srpen-září 2009. Předpokládané ukončení 2013.
Místo dodání / převzetí plnění: Místo plnění veřejné zakázky je specifikováno zvlášť u každé jednotlivé části veřejné zakázky v zadávací dokumentaci
Pravidla pro hodnocení nabídek: a. Celková nabídková cena - váha 80 % b. Minimální počet účastníků rekvalifikačního kurzu - váha 20 % V rámci dílčího kritéria ad a) bude zadavatel hodnotit celkovou nabídkovou cenu v Kč bez DPH. V rámci dílčího kritéria ad b) bude zadavatel hodnotit nejnižší nabídnutý minimální počet účastníků pro každý rekvalifikační kurz samostatně.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz. zadávací dokumentace
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz. zadávací dokumentace.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč uvede kontaktní osobu dle zadávací dokumentace této zakázky - na krycím listu
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: 1. Dodavatel bere na vědomí, že je jako dodavatel služeb hrazených z veřejných finančních prostředků osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly ve smyslu § 2, písm.e) zákona č. 320/2001 Sb. o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů. 2. Smluvní strany mají povinnost po dobu 10 let od skončení plnění zakázky uchovávat doklady související s plněním zakázky a umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejména se jedná o poskytovatele, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropský účetní dvůr), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu těchto dokladů. Desetiletá lhůta začíná běžet od 1. ledna kalendářního roku následujícího po roce, kdy došlo k finančnímu vypořádání projektu, z něhož je zakázka hrazena.
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Další podmínky: viz. zadávací dokumentace k této veřejné zakázce
Soubory ke stažení:
- zadavaci-dokumentace-fk-230609.doc (28. 4. 2016 17:18)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
ČÁST 1:
- Vítězný dodavatel
Název: Jan Horáček - PCstorm
IČ: 86694219
DIČ: CZ7505283456
Sídlo: Fialková 452, 541 02 Trutnov
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jan Horáček
Poznámka k dodavateli:
ČÁST 2:
- Vítězný dodavatel
Název: Jan Horáček - PCstorm
IČ: 86694219
DIČ: CZ7505283456
Sídlo: Fialková 452, 541 02 Trutnov
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jan Horáček
Poznámka k dodavateli:
ČÁST 3: ZRUŠENA
ČÁST 4:
- Vítězný dodavatel
Název: Zdeněk Macejko
IČ: 11118717
DIČ: CZ470729188
Sídlo: Elektrárenská 537, 541 03 Trutnov
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Zdeněk Macejko
Poznámka k dodavateli:
ČÁST 5: ZRUŠENA
ČÁST 6: ZRUŠENA
ČÁST 7:
- Vítězný dodavatel
Název: Most k životu o.p.s.
IČ: 25915720
DIČ: CZ25915720
Sídlo: Šikmá 300, 541 03 Trutnov
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jaroslava Maršíková
Poznámka k dodavateli:
ČÁST 8:
- Vítězný dodavatel
Název: KASPER KOVO s.r.o.
IČ: 46508465
DIČ: CZ46508465 - Sídlo: Žitná 476, 541 03 Trutnov
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Rudolf Kasper
Poznámka k dodavateli:
ČÁST 9:
- Vítězný dodavatel
Název: Most k životu o.p.s.
IČ: 25915720
DIČ: CZ25915720
Sídlo: Šikmá 300, 541 03 Trutnov
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jaroslava Maršíková
Poznámka k dodavateli:
ČÁST 10:
- Vítězný dodavatel
Název: Jan Horáček - PCstorm
IČ: 86694219
DIČ: CZ7505283456
Sídlo: Fialková 452, 541 02 Trutnov
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jan Horáček
Poznámka k dodavateli:
Datum ukončení: 22. 10. 2009