Zpět

Rekvalifikační kurzy kuchař, číšník pro ÚP v Ostravě

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 4967

Název zakázky: Rekvalifikační kurzy kuchař, číšník pro ÚP v Ostravě

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 6. 2010

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Úřad práce v Ostravě

Sídlo zadavatele: 30. dubna 3130/2c, 701 60 Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. arch. Yvona Jungová, 950 143 508, yvona.jungova@ot.mpsv.cz

IČ zadavatele: 00560871

DIČ zadavatele: CZ00560871

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Libor Buganský
  • Telefon: 950 143 603
  • E-mail: libor.bugansky@ot.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 15. 7. 2010 13:00

Místo pro podání nabídek:
Úřad práce v Ostravě, 30. dubna 3130/2c, 701 60 Ostrava

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je provedení rekvalifikačních kurzů Příprava teplých pokrmů a Jednoduchá obsluha hostů

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1915000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Nabídka musí být doručena: do 15. 7. 2010 do 13:00 hod. na adresu zadavatele. Předpokládané zahájení: 1. 9. 2010 Předpokládané ukončení: 30. 6. 2013

Místo dodání / převzetí plnění:
Ostrava

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.3, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
viz výzva

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Střední škola společného stravování, Ostrava-Hrabůvka, příspěvková organizace
    IČ:
    00577260
    DIČ: CZ 00577260
    Sídlo: Krakovská 1095, 700 30 Ostrava-Hrabůvka
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Pavel Cielecký


  • 2. uchazeč
    Název: Josef Daníček - SILEX
    IČ: 633 15 891
    DIČ: -
    Sídlo: Družstevní 651/43, 779 00 Olomouc

 

Datum ukončení: 21. 7. 2010


 
Uveřejněno: 23. 6. 2010
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016