Rekvalifikační kurzy účetnictví
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 3008
Název zakázky: Rekvalifikační kurzy účetnictví
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 7. 2008
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika, zastoupená úřadem práce: Úřad práce v Ostravě
Sídlo zadavatele: 30. dubna 3130/2c, 701 60 Ostrava-Moravská Ostrava
- Jméno: Mgr. Libor Buganský, vedoucí oddělení rekvalifikací; 950 143 603; Libor.Bugansky@ot.mpsv.cz
IČ zadavatele: 00560871
DIČ zadavatele: CZ00560871
Lhůta pro podání nabídek: 28. 7. 2008 00:00
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Předmětem zakázky je provedení rekvalifikačních kurzů: 1. Účetnictví a daňová evidence - min. 130 h 2. Účetnictví - min. 120 h 3. Mzdové účetnictví - min. 80 h za podmínek: - Rekvalifikační kurzy budou provedeny v souladu s platnými akreditacemi MŠMT ČR (případně podle právních předpisů - školy) s tím, že budou dodrženy minimální počty hodin výuky (bez zkoušek!) uvedené v tabulce. Minimální rozsahy kurzů (bez závěrečných zkoušek) jsou předepsány Akreditační komisí MŠMT ČR, přičemž zadavatel požaduje kurzy pro účastníky se vstupní kvalifikací SŠ. - Váhy typů kurzů uvádí zadavatel podle četnosti jejich potřeby v posledních dvou letech. Uchazeč vypočte svou průměrnou jednotkovou cenu plnění, která bude hlavním kritériem hodnocení nabídky (viz článek VIII. Hodnotící kritéria). - Součástí každé rekvalifikace budou závěrečné zkoušky a vydání osvědčení úspěšným absolventům rekvalifikace. V kurzu Účetnictví a daňová evidence mohou být závěrečné zkoušky rozděleny na dvě části - z účetnictví, z daňové evidence. - Zadavatel nebude schopen obsadit plnou kapacitu kurzů. Předpokládá se, že uchazeč o zakázku bude obsazovat kurzy i klienty mimo úřad práce a bude tak schopen zabezpečit ve vypsaných termínech rekvalifikaci i menších skupin, případně jednotlivců, vysílaných zadavatelem. - Výuka bude organizována v průměru alespoň 3 dny týdně mimo soboty a neděle. - Místo konání rekvalifikací bude v okrese Ostrava. - Vybraný uchazeč bude mít povinnost uzavřít pojištění pro případ své odpovědnosti za škodu na zdraví způsobenou při rekvalifikaci [§108 odst.4 písm.h) zák. č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, v platném znění]. Náklady na toto pojištění může rekvalifikační zařízení zahrnout do kalkulace nákladů rekvalifikace [§2 odst.2 písm.c) vyhl. č. 519/2004 Sb., o rekvalifikaci uchazečů o zaměstnání a zájemců o zaměstnání a o rekvalifikaci zaměstnanců, v platném znění].
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1000000,00 bez DPH
Místo dodání / převzetí plnění: Místem dodání zakázky - konání rekvalifikačních kurzů - je okres Ostrava.
Pravidla pro hodnocení nabídek: průměrná cena jednotkového plnění - váha 80 % (výpočet uveden v zadávací dokumentaci) způsob snížení ceny za účastníka, který nedokončí rekvalifikaci - váha 20 %
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: - Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele - Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele - Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán - Ověřená kopie dokladu o oprávnění k podnikání v oblasti poskytování vzdělávacích služeb. - Ověřené kopie akreditací MŠMT ČR pro rekvalifikace uvedené v předmětu zakázky. Jsou-li rekvalifikace zabezpečovány vzdělávacím zařízením podle zvláštních právních předpisů, uveďte tento právní předpis a pověření příslušného orgánu k výkonu těchto činností.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností uchovávat po dobu 10 let od skončení plnění zakázky doklady související s plněním této zakázky a povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu těchto dokladů. Součástí nabídky je i návrh rámcové smlouvy smlouvy, který musí být podpepsaný uchazečem.
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Další podmínky: Podrobná specifikace údajů uvedených ve výzvě a další podmínky pro plnění zakázky jsou uvedeny v samostatné zadávací dokumentaci.
Soubory ke stažení:
- dokumentace_505.pdf (28. 4. 2016 17:37)
Odůvodnění: Výzva byla zrušena.
Datum ukončení: 31. 12. 2008