Zpět

Rozvoj etických standardů

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9431

Název zakázky: Rozvoj etických standardů

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 12. 2013

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Moravskoslezský kraj

Sídlo zadavatele: 28. října 117, 702 18 Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Miroslav Novák, hejtman kraje kontakt viz Kontaktní osoba zadavatele

IČ zadavatele: 70890692

DIČ zadavatele: CZ70890692

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Radmila Müllerová
  • Telefon: 595 622 711
  • E-mail: radmila.mullerova@kr-moravskoslezsky.cz

Lhůta pro podání nabídek: 31. 1. 2014 12:00

Místo pro podání nabídek:
Krajský úřad Moravskoslezského kraje, 28. října 117, 702 18 Ostrava

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je vyhledání možných kritických míst, kde existuje zvýšené riziko korupčního prostředí, tj. zpracování analýzy současného stavu vnímání etiky, a to formou analýzy s kombinací dalších forem zjišťování spokojenosti a na základě těchto výstupů vytvořit etických kodex včetně akčního plánu jako soubor etických standardů v návaznosti na další vnitřní předpisy, které jsou zaměstnanci povinni dodržovat. V následujícím kroku dojde k vytvoření vzdělávacího kurzu zaměřeného na zvýšení odborných znalostí v problematice etických principů fungování úřadu, osvojení etických pravidel a postupů
a proškolení všech zaměstnanců KÚ MSK.

Dílčí část 1

·         Zpracování analýzy současného stavu vnímání etiky

Dílčí část  2

·           Vytvoření etického kodexu včetně akčního plánu jeho implementace do praxe úřadu

Dílčí část 3

·           Vzdělávání zaměstnanců v problematice etických principů fungování úřadu

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 741950,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
• dílčí část 1 nejpozději do 7 měsíců od nabytí účinnosti smlouvy, • dílčí část 2 nejpozději do 4 měsíců od předání dílčí části 1, • dílčí část 3 nejpozději do 31. 5. 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Předání výstupů dílčí části 1 a dílčí části 2 v místě předání, kterým je budova Krajského úřadu Moravskoslezského kraje, 28. října 117, 702 18 Ostrava, odbor kancelář ředitele krajského úřadu. Seznámení zaměstnanců s analýzou, které je součástí dílčí části 1 a workshopy, které jsou součástí dílčí části 2, budou realizovány v budově Krajského úřadu Moravskoslezského kraje, 28. října 117, 702 18 Ostrava. Vzdělávání zaměstnanců v problematice etických principů fungování úřadu (tzn. dílčí část 3) bude realizováno mimo prostory Krajského úřadu Moravskoslezského kraje, 28. října 117, 702 18 Ostrava ve vzdálenosti do 3 km od sídla objednatele. Prostory budou zajištěny poskytovatelem na jeho náklady.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky. Nabídka každého uchazeče se bude hodnotit dle následujících kritérií s ohledem na jejich váhu: 1. Nabídková cena – váha kritéria 60% 2. Úroveň zajištění služeb – váha kritéria 40%

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní kvalifikační předpoklady dle § 53 odst. 1 zákona (vyjma písm. i) ) Profesní kvalifikační předpoklady dle § 54 písm. a) a b) zákona Technické kvalifikační předpoklady a) Dle § 56 odst. 2 písm. a) zákona – seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí; seznam bude zahrnovat významné služby realizované v období únor 2011 - leden 2014, z nichž nejméně 1 významná služba je z oblasti tvorby a implementace etického kodexu zaměstnanců do organizace; dále pak nejméně 2 významné služby jsou z oblasti školení v problematice etiky a etických standardů, přičemž hodnota těchto tří významných služeb činila každá alespoň 100 tis. Kč bez DPH. Přílohou tohoto seznamu musí být: a) osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo b) osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo c) smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně. b) dle § 56 odst. 2 písm. b) a e) zákona: Seznam členů realizačního týmu, kdy část „Lektorský tým“ bude splňovat následující podmínky: - každý z uvedených lektorů má zkušenosti s lektorováním minimálně 3 obdobných školících akcí realizovaných pro různé organizace veřejné správy. Uchazeč závazně použije dokument Realizační tým, který je současně čestným prohlášením uchazeče o pravdivosti uvedených údajů a ze kterého bude zřejmé, kdo bude na pozici lektora. Dokument Realizační tým poskytne zadavatel vítěznému uchazeči před podpisem smlouvy v rámci požadavku na předložení dokladů prokazujících splnění kvalifikace. Ekonomická a finanční způsobilost dle § 50 odst. 1 písm. c) zákona V souladu s § 62 odst. 3 zákona prokazuje dodavatel splnění kvalifikačních předpokladů dle bodů formou čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel požadované kvalifikační předpoklady splňuje. Čestné prohlášení nesmí být starší 90 kalendářních dnů ke dni podání nabídky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být předložena v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8, na zadávací řízení se aplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
viz textová část Písemné výzvy k předložení nabídky a Zadávací dokumentace Případní zájemci mohou získat textovou část Písemné výzvy k předložení nabídky a Zadávací dokumentaci rovněž na profilu zadavatele: https://www.softender.cz/msk/em4?service=orgProfile/MSK

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Vítězný uchazeč:

   BDO Advisory s.r.o.

   se sídlem: Karolinská 661/4, Karlín, 186 00 Praha 8

   IČ: 27244784

   DIČ: CZ27244784

 

2. BNV Consulting, s.r.o.

   se sídlem: Praha 1 - Staré Město, Melantrichova 970/17b, PSČ 110 00

   IČ: 27170241

   DIČ: CZ27170241

 

3. M.C.TRITON, spol. s r.o.

   se sídlem: Praha 6, Evropská 846/176a, PSČ 160 00

   IČ: 49622005

   DIČ: CZ49622005

4. F.S.C. BEZPEČNOSTNÍ PORADENSTVÍ, a.s.

    se sídlem: Vítkovická 1994/22, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava

    IČ: 25884646

    DIČ: CZ25884646

Datum ukončení: 13. 6. 2014


 
Uveřejněno: 20. 12. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016