Rozvoj systému podnikového vzdělávání zaměstnanců firmy Allegro Group CZ, s.r.o. – IT dovednosti
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9616
Název zakázky: Rozvoj systému podnikového vzdělávání zaměstnanců firmy Allegro Group CZ, s.r.o. – IT dovednosti
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 2. 2014
Název/obchodní firma zadavatele: Allegro Group CZ, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Karolinská 650/1, Praha 8 – Karlín, 186 00
- Jméno: Jan Mikulka, 734 445 547, jan.mikulka@allegrogroup.cz
IČ zadavatele: 24725382
DIČ zadavatele: CZ24725382
- Jméno: Dagmar Pavelková
- Telefon: 596115633
- E-mail: dagmar.pavelkova@netdirect.cz
Lhůta pro podání nabídek: 10. 3. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Allegro Group CZ, s.r.o., s.r.o., Pohraniční 504/27, 703 00 Ostrava - Vítkovice. Více viz ZD, která je zveřejněna na profilu zadavatele https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/allegro-group-cz-s-r-o a na stránkách www.esfcr.cz.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je zajištění komplexního vzdělávání zaměstnanců v oblasti IT dovedností v rámci projektu s názvem „Rozvoj systému podnikového vzdělávání zaměstnanců firmy Allegro Group CZ, s.r.o.„ reg. č. CZ.1.04/1.1.02/94.00895 (dále jen „Projekt), který je podpořen z prostředků Evropského sociálního fondu (ESF) v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost (OP LZZ).
Zajištěním komplexního vzdělávání se rozumí:
· příprava a realizace kurzů za účasti kompetentního lektora;
· odborné proškolení účastníků kurzů kompetentním lektorem;
· poskytnutí studijních materiálů účastníkům kurzů – dodržení pravidel pro publicitu v souladu s požadavky OP LZZ;
· zajištění technického zařízení nezbytného k realizaci výuky a vzdělávacích prostor
· označení veškerých materiálů související s dodávkou logem ESF, vlajkou EU a případně dalšími logy, která budou vyplývat z povinnosti dodržet vizuální identitu ESF a poskytovatele dotace), potřebná loga dodá zadavatel;
· zajištění prezenční listiny z každého organizovaného kurzu;
· zajištění každému absolventovi, který splní podmínky kurzu, osvědčení o absolvování kurzu;
· poskytování průběžné zpětné vazby účastníkům a zadavatelem
zpracování hodnotící zprávy obsahující alespoň shrnutí průběhu výuky po ukončení každého vzdělávacího programu (termíny a témata jednotlivých kurzů, docházka účastníků), zhodnocení přínosu vzdělávání zadavateli a úrovně znalostí.
Více viz ZD, která je zveřejněna na profilu zadavatele https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/allegro-group-cz-s-r-o a na stránkách www.esfcr.cz.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1845229,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Po podpisu smlouvy na veřejnou zakázku, předpoklad od března 2014 do 31.5.2015. Více viz ZD, která je zveřejněna na profilu zadavatele https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/allegro-group-cz-s-r-o a na stránkách www.esfcr.cz.
Místo dodání / převzetí plnění: Česká republika
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky vyjádřena následujícími dílčími hodnotícími kritérii: 1. Nabídková cena – 60% 2. Kvalita zabezpečení výuky – 40% Více viz ZD, která je zveřejněna na profilu zadavatele https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/allegro-group-cz-s-r-o a na stránkách www.esfcr.cz.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Za dodavatele splňujícího kvalifikační předpoklady dle § 50 odst. 1 zákona bude považován dodavatel, který: a) splní základní kvalifikační předpoklady podle § 53 zákona b) splní profesní kvalifikační předpoklady podle § 54 zákona c) předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku d) splní technické kvalifikační předpoklady podle § 56 zákona Více viz ZD, která je zveřejněna na profilu zadavatele https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/allegro-group-cz-s-r-o a na stránkách www.esfcr.cz.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zpracována jen v českém jazyce (listiny v jiném než českém nebo slovenském jazyku budou doplněny úředním překladem do českého jazyka) v listinné podobě v jednom originále a v jedné kopii na CD. Více viz ZD, která je zveřejněna na profilu zadavatele https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/allegro-group-cz-s-r-o a na stránkách www.esfcr.cz.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. Více viz ZD, která je zveřejněna na profilu zadavatele https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/allegro-group-cz-s-r-o a na stránkách www.esfcr.cz.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být zpracována jen v českém jazyce (listiny v jiném než českém nebo slovenském jazyku budou doplněny úředním překladem do českého jazyka) v listinné podobě v jednom originále a v jedné kopii na CD. Více viz ZD, která je zveřejněna na profilu zadavatele https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/allegro-group-cz-s-r-o a na stránkách www.esfcr.cz.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi platné v den zahájení zadávání zakázky (verze 1.9), na zadávací řízení se aplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách (zjednodušené podlimitní řízení).
Další podmínky: Více viz ZD, která je zveřejněna na profilu zadavatele https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/allegro-group-cz-s-r-o a na stránkách www.esfcr.cz.
Soubory ke stažení:
- oznameni-rozhodnuti.pdf (2. 5. 2016 12:22)
- priloha-1-a-2-final.xlsx (2. 5. 2016 12:22)
- vyzva-k-podani-nabidek-d9-final.doc (2. 5. 2016 12:22)
- zadavaci-dokumentace-vr2-final.docx (2. 5. 2016 12:22)
- zprava-zadavatele.pdf (2. 5. 2016 12:22)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: GOPAS, a.s.
IČ: 63911035
DIČ: CZ63911035
Sídlo: Kodaňská 1441/46, Praha 10, 101 00
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Petr Daniel, MBA
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: BDO Advisory s.r.o.
IČ: 27244784
DIČ: CZ27244784
Sídlo: Karolinská 4, Praha 8, 186 00
Datum ukončení: 4. 4. 2014