Strategie rozvoje úřadu a informační strategie
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10125
Název zakázky: Strategie rozvoje úřadu a informační strategie
Druh zakázky: Dodávky
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 10. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/4.1.01/89.00095 Strategie rozvoje a efektivní řízení města Vysokého Mýta příjemce: Město Vysoké Mýto
Název/obchodní firma zadavatele: Město Vysoké Mýto
Sídlo zadavatele: B. Smetany 92, Vysoké Mýto-Město, 566 32 VYSOKÉ MÝTO
- Jméno: Ing. Miloslav Soušek - starosta města tel.: 465 466 124 e-mail: starosta@vysoke-myto.cz
IČ zadavatele: 00279773
DIČ zadavatele: CZ00279773
- Jméno: Ing. Milan Zeman
- Telefon: +420 465 466 118
- E-mail: milan.zeman@vysoke-myto.cz
Lhůta pro podání nabídek: 14. 10. 2014 12:00
Místo pro podání nabídek: elektronická podatelna MÚ Vysoké Mýto (radnice@vysoke-myto.cz) pro podání v elektronické podobě datové schránky úřadu ID: 47jbpbt pro podání prostřednictvím datových schránek poštovní adresa B. Smetany 92, 566 32 Vysoké Mýto pro podání prostřednictvím držitele poštovní licence
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zpracování Strategie rozvoje Městského úřadu Vysoké Mýto a zpracování Infromační strategie na stejném úřadě.
Více viz přiložená zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 400000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Lhůta pro dodávku: 10/2014 - 02/2015
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění je Městský úřad Vysoké Mýto se sídlem B. Smetany 92, Vysoké Mýto-Město, 566 32 VYSOKÉ MÝTO.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Obdržené nabídky budou hodnoceny dle jediného kritera, kterým je nabídková cena v Kč včetně DPH. Jako nejvýhodnější bude označena nabídka s nejnižší nabídkovou cenou.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · čestné prohlášení o splanění dalších požadavků dle § 53 zákona číslo 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů · výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání Doklady nesmějí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče, a to způsobem uvedeným v příslušné listině prokazující způsob jednání.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude podána dle formálních technických a smluvních požadavků zadavatele v českém jazyce (listiny v jiném než českém jazyce budou doplněny úředním překladem do českého jazyka) v písemné formě.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.
Další podmínky: Nabídku zašlete e-mailem, prostřednictvím datových schránek, nebo prostřednictvím držitele licence pro poskytování poštovních služeb. Nabídky podané jakýmkoliv z výše uvedených způsobů označte (na obálce, v předmětu e-mailu apod.) následujícími hesly: „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ“ „STRATEGIE ROZVOJE ÚŘADU A INFROMAČNÍ STRATEGIE“
Soubory ke stažení:
- 140924-oplzz-89-ka-03-ka-04-vyzva-k-podavani-nabidek-final-2.pdf (3. 5. 2016 08:42)
- 141009-oplzz-89-ka-03-ka-04-otazky-odpovedi.pdf (3. 5. 2016 08:43)
- 141013-oplzz-89-ka-03-ka-04-otazky-odpovedi.pdf (3. 5. 2016 08:43)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Pontech, s. r. o.
IČ: 27977315
DIČ: CZ27977315
Sídlo: Tűrkova 2319/5b, PRAHA 1 - CHODOV
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Vladislav Vinter
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: Equicka, a. s.
IČ: 26490951
DIČ: CZ26490951
Sídlo: Rubeška 215/1, PRAHA 9 VYSOČANY - 3. uchazeč
Název: Lucie Bartoš
IČ: 72636912
DIČ: -
Sídlo: Josefa Šefčíka 866/24, MOST
Datum ukončení: 13. 11. 2014