VŘ na dodavatele vzdělávacích aktivit pro společnost Josef Spáčil „ELEKTRO“
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 6361
Název zakázky: VŘ na dodavatele vzdělávacích aktivit pro společnost Josef Spáčil „ELEKTRO“
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 2. 2. 2011
Název/obchodní firma zadavatele: Josef Spáčil „ELEKTRO“
Sídlo zadavatele: Nádražní 173, 664 53 Újezd u Brna
- Jméno: Petra Spáčilová tel.: 544422678 p.spacilova@spacil.cz
IČ zadavatele: 13378473
DIČ zadavatele: CZ5507142476
- Jméno: Josef Spáčil
- Telefon: 544422610
- E-mail: j.spacil@spacil.cz
Lhůta pro podání nabídek: 21. 2. 2011 12:00
Místo pro podání nabídek: Nádražní 173 664 53 Újezd u Brna
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Záměrem regionálního projektu „Rozvoj zaměstnanců společnosti Josef Spáčil „ELEKTRO“ je udržet a zvýšit pracovní kompetence zaměstnanců školením podle plánu vzdělávání a tím docílit zvýšení konkurenceschopnosti firmy a dosáhnout strategických cílů firmy. Druhým hlavním cílem je zvýšit pracovní motivaci, znalosti a snaha o lepší prodejní výsledky.
Prodejen je celkem 12 a nacházejí se na území krajů Vysočina, Jihomoravský, Olomoucký a Zlínský.
Cílovou skupinou jsou zaměstnanci firmy Elektro Spáčil. Do projektu se zapojí: vedení společnosti a management, vedoucí a zástupci prodejen, asistenti prodeje, reklamační technici a účetní.
V průběhu projektu bude realizováno 6 klíčových vzdělávacích aktivit:
1) Manažerské dovednosti
2) Komunikace a vztahy ve firmě
3) Marketing a obchodování ve firmě
4) Komunikace se zákazníky firmy
V průběhu roku 2011 a 2012 proběhne celkem 54 dní školení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1600000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 3.3.2011 - 31.10.2012
Místo dodání / převzetí plnění: Školení bude realizováno v Újezdu u Brna a Prostějově.
Pravidla pro hodnocení nabídek: • Celková nabídková cena bez DPH • Popis vyhodnocení přínosu vzdělávacích aktivit • Navržená metodika školení
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: ČJ
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi ze dne 15.10.2009, číslo vydání 1.3., na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- otazky-a-odpovedi-1.jpg (29. 4. 2016 00:38)
- otazky-a-odpovedi-2.jpg (29. 4. 2016 00:38)
- otazky-a-odpovedi-3.jpg (29. 4. 2016 00:38)
- otazky-a-odpovedi-4.jpg (29. 4. 2016 00:38)
- scan-040.jpg (29. 4. 2016 00:38)
- scan-041.jpg (29. 4. 2016 00:38)
- scan-042.jpg (29. 4. 2016 00:38)
- zd-spacil-finalni.doc (29. 4. 2016 00:38)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: V souladu s metodickým pokynem pro zadávání zakázek, verze 1.3, kapitoly 2.7 Zrušení výběrového řízení tímto zadavatel Josef Spáčil „ELEKTRO“ ruší zadávací řízení, jehož lhůta pro podání nabídek byla do 21. 2. 2011 do 12 hodin. V nejbližších dnech bude vypsáno nové zadávací řízení a bude zveřejněno na www.esfcr.cz. a www.spacil.cz. Všichni uchazeči, kteří podali nabídku, budou o tomto taktéž informováni. Jejich nabídky budou bez otevření odeslány zpět na adresu odesílatele. Důvod pro zrušení zadávacího řízení a pro vypsání nového zadávacího řízení: V novém zadávacím řízení bude umožněno osobní podání nabídky a bude blíže specifikován předmět zakázky. V Újezdu u Brna dne 24. 2. 2011 Josef Spáčil
Datum ukončení: 28. 2. 2011