Výběr dodavatele vzdělávání zaměstnanců VF Czech Services s.r.o.
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 7073
Název zakázky: Výběr dodavatele vzdělávání zaměstnanců VF Czech Services s.r.o.
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 6. 2011
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.02/35.00478 Komplexní vzdělávání zaměstnanců VF Czech services s.r.o. pro jejich další rozvoj a zvýšení adaptability příjemce: VF Czech services,s.r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: VF Czech services s.r.o.
Sídlo zadavatele: Ke Zdibsku 193, Zdiby 250 66
- Jméno: Ing. Jaroslav Špiroch, finanční ředitel Tel: 724 732 710 jaroslav_spiroch@vfc.com Mgr. Petra Komárková, HR oddělení Tel:724 732 712 petra_komarkova@vfc.com
IČ zadavatele: 47123338
DIČ zadavatele: CZ47123338
- Jméno: Mgr. Petra Komárková
- Telefon: 724732712
- E-mail: petra_komarkova@vfc.com
Lhůta pro podání nabídek: 20. 6. 2011 11:00
Místo pro podání nabídek: VF Czech Services s.r.o., Ke Zdibsku 193, Zdiby 250 66
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění vzdělávání zaměstnanců společnosti VF Czech Services s.r.o. v oblasti odborného rozvoje, rozvoje osobnosti a manažerských kompetencí.
Cílem vzdělávacích kurzů je poskytnout zaměstnancům společnosti teoretické znalosti a praktické dovednosti v uvedených tématech, které povedou k prohloubení a zvýšení jejich kvalifikace a klíčových dovedností potřebných pro výkon práce.
Vzdělávání je rozděleno do bloků podle zaměření na cílovou skupinu, obsah a metodiky vzdělávání. Bloky obsahují jednotlivé kurzy a délku trvání kurzu ve dnech. Pokud není uvedeno jinak 1 školící den = 8 hodin a počet účastníků ve skupině = max. 15 osob.
Detailní popis předmětu zakázky je součástí přiložené výzvy.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1866000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: od 1.července 2011 do 10.5.2012
Místo dodání / převzetí plnění: VF Czech Services s.r.o., Ke Zdibsku 193, Zdiby 250 66
Pravidla pro hodnocení nabídek: 1.Profesionalita a cílenost poskytovaného vzdělávání 60% 2.Nabídnuté obchodní podmínky 30% 3.Celková nabídková cena za realizaci zakázky (bez DPH) 10% Detailní popis hodnotících kritérií je součástí doložené výzvy
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Detailní popis kvalifikačních předpokladů je součástí doložené výzvy
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.4, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- otazky-a-odpovedi-k-vr.docx (29. 4. 2016 02:53)
- vyzva-k-podani-nabidek-vf_1.pdf (29. 4. 2016 02:53)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Číslo nabídky |
Dodavatel(obchodní firma, sídlo, IČ) |
Datum a přesný čas doručení nabídky |
1 |
Centrum andragogiky s.r.o., IČ27489698 Škoupova 631, Hradec Králové |
20.6.2011 10:40 |
2 |
Tempo training and consulting, IČ26813335 Nad Porubkou 838, Ostava - Svinov |
20.6.2011 09:50 |
3 |
Integrity Consulting, IČ28471296 Prvního pluku 8, Praha 8 |
20.6.2011 09:45 |
4 |
SOVA SYSTEMS ČR, spol. s r.o., IČ25529498, Křenová 52, Brno |
20.6.2011 09:00 |
5 |
Everesta, s.r.o., IČ25014650 Mimoňská 3223, Česká Lípa |
20.6.2011 08:30 |
6 |
Contrast Consulting Praha, spol. s r.o., IČ62912348, Vladimírova 12, Praha 4 |
17.6.2011 13:00 |
7 |
SHINE Consulting s.r.o., IČ25318292, Oulehla 443, Pozořice |
20.6.2011 10:30 |
8 |
GLOBIS, spol. s r.o., IČ Borkovice 44, Borkovice |
20.6.2011 12:30 |
Datum ukončení: 22. 8. 2011