Výběrové řízení na dodavatele akreditovaného vzdělávání pro Domov důchodců Ústí nad Orlicí a Geriatrické centrum Týniště nad Orlicí, v souladu se zák. 108/2006 Sb.
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9206
Název zakázky: Výběrové řízení na dodavatele akreditovaného vzdělávání pro Domov důchodců Ústí nad Orlicí a Geriatrické centrum Týniště nad Orlicí, v souladu se zák. 108/2006 Sb.
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 10. 2013
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: Domov důchodců Ústí nad Orlicí
Sídlo zadavatele: Cihlářská 761, 562 01 Ústí nad Orlicí
- Jméno: Mgr. Bc. Jan Vojvodík, tel. 774 765 880, e-mail: reditel@dduo.cz
IČ zadavatele: 70857130
DIČ zadavatele: CZ70857130
- Jméno: Jan Vojvodík
- Telefon: 774765880
- E-mail: reditel@dduo.cz
Lhůta pro podání nabídek: 1. 11. 2013 09:49
Místo pro podání nabídek: Nabídku doručte na adresu: Domov důchodců Ústí nad Orlicí, k rukám Mgr. Bc.Jana Vojvodíka, Cihlářská 761, 562 01 Ústí nad Orlicí, v zalepené obálce označené „Výběrové řízení na dodavatele akreditovaného vzdělávání pro Domov důchodců Ústí nad Orlicí a Geriatrické centrum Týniště nad Orlicí, v souladu se zák. 108/2006 Sb.“ Obálka musí být viditelně označena názvem a adresou uchazeče, na kterou bude možné oznámit uchazeči nepřijetí nabídky z důvodu jejího podání po uplynutí lhůty pro podání nabídek.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je nákup služby dodavatele,který
zajistí základní kvalifikační a (nebo) další akreditované
vzdělávání vedoucích pracovníků, a (nebo) sociálních
pracovníků a pracovníků v sociálních službách,
v souladu se zákonem o sociálních službách. Podmínky
realizace zakázky, popis cílové skupiny a její velikosti a
rozdělení výzvy do dílčích celků uvádí přiložená v
zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 561157,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: I/2014 - VI/2015
Místo dodání / převzetí plnění: prostory Domova důchodců Ústí nad Orlicí
Pravidla pro hodnocení nabídek: · nabídková cena 60% · kvalita 40%
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: uvedeno v zadávací dokumentaci
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Všechny požadavky jsou specifikovány v zadávací dokumentaci.
Soubory ke stažení:
- zd-dduo-a-7.pdf (1. 5. 2016 04:23)