Zpět

Výběrové řízení na dodavatele rekvalifikace Strážný a Malíř

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 8751

Název zakázky: Výběrové řízení na dodavatele rekvalifikace Strážný a Malíř

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 6. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Občanské sdružení “Sdružení Romů Severní Moravy“

Sídlo zadavatele: Palackého 607, 735 06 Karviná – Nové Město

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Milan Ferenc – předseda sdružení romcentrumkarvina@seznam.cz, 596 325 790, 596 324 878

IČ zadavatele: 692 06 414

DIČ zadavatele: 367-692 064 14

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Zbyněk Gajdacz
  • Telefon: 596 325 790
  • E-mail: romcentrumkarvina@seznam.cz

Lhůta pro podání nabídek: 1. 7. 2013 12:43

Místo pro podání nabídek:
Občanské sdružení “Sdružení Romů Severní Moravy“ Palackého 607, 735 06 Karviná Nabídku doručí uchazeč v písemně podobě v zalepené obálce „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – NEOTEVÍRAT“

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

 

Předmětem zakázky je provedení rekvalifikačních kurzů Strážný a Malíř za podmínek specifikovaných v Příloze č. 1 Výzvy k podání nabídek.

 

Strážný – vstupní předpoklady: min. ukončená ZŠ, čistý výpis z rejstříku trestů, potvrzení zdravotní způsobilosti

Délka rekvalifikace – celkem min. 150 hod/běh (teoretická a praktická část) při 6hod/den.

Malíř – vstupní předpoklady: min. ukončená ZŠ

Délka rekvalifikace – celkem min. 200 hod/běh (teoretická a praktická část) při 6hod/den.

 

Příloha č. 1 Specifikace předmětu zakázky je na vyžádání u kontaktní osoby zadavatele: Ing. Zbyněk Gajdacz, e-mail: romcentrumkarvina@seznam.cz, tel. 596 325 790

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 540000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Zahájení příjmu: 19. 6. 2013 Ukončení příjmu: 1. 7. 2013 do 9hod Dodatečné informace budou poskytovány do: 27. 6. 2013

Místo dodání / převzetí plnění:
Romské kulturní a společenské centrum Za Panelárnou 1659 Karviná 735 06

Pravidla pro hodnocení nabídek:
• Jediným hodnotícím kritériem je nejnižší nabídková cena včetně DPH při splnění všech požadavků zadavatele uvedených ve výzvě k podání nabídky.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
• Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele (viz příloha č. 3) • Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele (viz příloha č. 3) • Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (ne starší 90 kalendářních dní) • Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání Kopii akreditací MŠMT ČR či jiných oprávněných institucí pro rekvalifikace uvedené v předmětu zakázky. Jsou-li rekvalifikace zabezpečovány vzdělávacím zařízením podle zvláštních právních předpisů, uveďte tento právní předpis a pověření příslušného orgánu k výkonu těchto činností. Akreditace musí být platná po celou dobu trvání rekvalifikace. výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm uchazeč zapsán • doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) • čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti • dále je možné požadovat např. čestné prohlášení o bezúhonnosti uchazeče (fyzické osoby) či statutárního orgánu uchazeče (právnické osoby) apod. Případné další požadavky na doložení kvalifikace uchazeče

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: ČESKÝ

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Byla doručena žadná nabídka v časové lhůtě.

Datum ukončení: 1. 7. 2013


 
Uveřejněno: 19. 6. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016