Zpět

Vytvoření a ověření strategie náborové kampaně

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 8824

Název zakázky: Vytvoření a ověření strategie náborové kampaně

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 7. 2013

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Ministerstvo práce a sociálních věcí

Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 1/376

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: PhDr. Karel Vít, Ph.D., ředitel odboru implementace fondů EU

IČ zadavatele: 00551023

DIČ zadavatele: CZ00551023

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Bc. Petra Böhmová
  • Telefon: +420 221 922 625
  • E-mail: petra.bohmova@mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 9. 8. 2013 10:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídky musí být doručeny poštou nebo osobně do podatelny ministerstva (v pracovní dny od 8.00 do 15.00 hodin) na adresu: MPSV ČR Odbor implementace fondů EU, Na poříčním právu 1/376 128 01 Praha 2

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky je vytvoření a ověření strategie osvětové a náborové kampaně pro zájemce o výkon náhradní rodinné péče, jejímž cílem bude zvýšit povědomí o výkonu pěstounské péče mezi potenciálními zájemci a vytvořit pozitivní obraz této profese u široké veřejnosti. Součástí plnění zakázky bude též pilotní ověření vytvořené kampaně v praxi, a to ve Zlínském a Královéhradeckém kraji.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 950000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládané zahájení plnění: ihned po podpisu smlouvy. Požadované ukončení plnění: 31. 3. 2014.

Místo dodání / převzetí plnění:
Česká republika - Královehradecký kraj a Zlínský kraj

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1) nabídková cena vč. DPH s váhou 40 % 2) Odborná úroveň zpracovaného návrhu realizace zakázky s váhou 20 % 3) Zvolené metody, postupy a prostředky k naplnění předmětu veřejné zakázky s váhou 25 % 4) Plán plnění zakázky s váhou 15 %

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Požadavky na prokázání kvalifikace jsou stanoveny v zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7 ze dne 1.11.2012, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Další podmínky pro plnění zakázky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci a jejich přílohách.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Z důvodu neobdržení jediné nabídky, se rozhodl zadavatel výběrové řízení na tuto zakázku zrušit.

Datum ukončení: 13. 8. 2013


 
Uveřejněno: 12. 7. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016