Zpět

Vzdělávací kurzy LAPP KABEL s.r.o.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10416

Název zakázky: Vzdělávací kurzy LAPP KABEL s.r.o.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 2. 2015

Název/obchodní firma zadavatele: LAPP KABEL s.r.o.

Sídlo zadavatele: Otrokovice, Bartošova 315, PSČ 765 02

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: René Sedlák, jednatel, +420 725 318 466, marcela.vecerova@lappgroup.com

IČ zadavatele: 255 19 506

DIČ zadavatele: CZ25519506

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Marcela Večeřová
  • Telefon: +420 725 318 466
  • E-mail: marcela.vecerova@lappgroup.com

Lhůta pro podání nabídek: 20. 2. 2015 12:00

Místo pro podání nabídek:
LAPP KABEL s.r.o. Bartošova 315 765 02 Otrokovice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem zakázky na služby je v rámci realizace projektu „Odborné vzdělávání zaměstnanců LAPP KABEL s.r.o.“ (registrační číslo CZ.1.04/1.1.02/94.01213) zajištění školení pro zaměstnance zadavatele, a to konkrétně následujících vzdělávacích kurzů:

  • Zajišťování potřeb zákazníků dle standardů společnosti LAPP Group
  • Standardy a vzorce chování ve firemním prostředí LAPP Group
  • Racionalizace a efektivní využití pracovní doby
  • Systematický rozvoj znalostí v oblasti personalistiky a HR zaměřený na nábor nových zaměstnanců.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 437000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Zadavatel stanovuje termín počátku plnění (zahájení školení) po dohodě mezi zadavatelem a klientem co nejdříve po uzavření smlouvy. Předpokládaný termín ukončení plnění zakázky je nejpozději do 30.6.2015.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění zakázky je sídlo zadavatele na adrese Otrokovice, Bartošova č.p. 315, PSČ 76502, či po dohodě se zadavatelem jiné místo v ČR.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1)Celková nabídková cena 50% 2)Obsahová náplň kurzů 25% 3)Metodické vedení kurzů 15% 4)Návrh vyhodnocení a zpětná vazba realizace kurzů 10%

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel stanovuje požadavky na prokázání základních kvalifikačních předpokladů analogicky dle § 53 ZVZ: V rozsahu analogicky dle ustanovení § 53 odst. 1 písm. a), b), c), d), e), f), g), h), j) a k) ZVZ. - dodavatel předloží čestné prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem splňuje – vzor v Příloze č. 4 ZD. Zadavatel stanovuje požadavky na prokázání profesních kvalifikačních předpokladů analogicky dle § 54 ZVZ: V rozsahu analogicky dle ustanovení § 54 písm. a) a b) ZVZ. - dodavatel předloží výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán [písm. a)]; - dodavatel předloží doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícímu předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci [písm. b)]. Zadavatel stanovuje požadavky na prokázání technických kvalifikačních předpokladů analogicky dle § 56 ZVZ: V rozsahu analogicky dle ustanovení § 56 odst. 2 písm. a), b) a e) ZVZ. Požadavky na významné služby - seznam významných referenčních služeb zahrnující minimálně 3 významné služby poskytnuté dodavatelem v posledních 3 letech; za významnou službu se přitom považuje zajištění školení zaměstnanců v oblastech obdobných této zakázce, o hodnotě každé z těchto služeb ve výši min. 100 000 Kč bez DPH. - dodavatel předloží čestné prohlášení s vyplněným seznamem významných služeb (s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí), z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem splňuje - vzor v Příloze č. 4 ZD. Personální požadavky, praxe - seznam osob, které se budou podílet na plnění zakázky, přičemž se požadují minimálně 2 osoby; u vedoucího týmu se požaduje minimálně vysokoškolské vzdělání a délka odborné praxe v oblasti rozvoje lidských zdrojů min. 3 roky; u člena/ů týmu se požaduje délka odborné praxe v oblasti rozvoje lidských zdrojů minimálně 1 rok. - dodavatel předloží čestné prohlášení s vyplněným seznamem členů týmu (s uvedením vzdělání a praxe), z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem splňuje - vzor v Příloze č. 4 ZD.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. Vzor v krycím listu nabídky, jež tvoří vzorovou přílohu ZD.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk, případně slovenský jazyk, u ostatních jazyků musí být doložen překlad do českého jazyka.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Dodavatel se ve smlouvě zaváže uchovávat veškerou dokumentaci k zakázce nejméně po dobu 10 let od ukončení poskytování služeb dle smlouvy a spolupracovat v rámci dalších možných kontrol oprávněných orgánů, a to v rámci skutečnosti, že daná zakázka je spolufinancována ze strukturálních fondů Evropské unie. Dodavatel se zaváže zejména uchovávat veškerou dokumentaci vzniklou v souvislosti s výběrovým řízením na dodavatele zakázky (uchovávat stejnopisy všech dokumentů předávaných objednateli) a záznamy o elektronických úkonech související s realizací zakázky. Dodavatel se ve smlouvě zaváže umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejména se jedná o MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropský účetní dvůr), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Veškeré údaje jsou obsaženy v zadávací dokumentaci a jejích přílohách.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

    • Vítězný dodavatel
      Název: PROFIMA EFFECTIVE, s.r.o.
      IČO: 255 68 027
      DIČ: CZ255 68 027
      Sídlo: Kudlov 500; 760 01 Zlín

    Zastoupena: Mgr. Jana Márová, jednatel

     

    • 2. uchazeč
      Název: 
      JS COMMUNICATION s.r.o.
      IČO: 
      294 54 786
      DIČ: CZ
      294 54 786
      Sídlo: 
      Hlavní 784, 735 43 Albrechtice

     

    • 3. uchazeč
      Název: 
      CE-PA, spol. s.r.o.
      IČO: 
      022 29 919
      DIČ: CZ
      022 29 919
      Sídlo: 
      Trojická 1910/7, Nové Město, 128 00 Praha 2

     

    • 4. uchazeč
      Název: 
      TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.
      IČO: 
      268 13 335
      DIČ: CZ
      268 13 335
      Sídlo: 
      Nad Porubkou 838; 721 00 Ostrava – Svinov

     

    • 5. uchazeč
      Název: 
      HERTIN s.r.o.
      IČO: 
      483 95 617
      DIČ: CZ
      483 95 617
      Sídlo: 
      Nádražní 707; 742 85 Vřesina

     

    • 6. uchazeč
      Název: 
      Soňa Borková
      IČO: 
      873 81 818
      DIČ: CZ
      873 81 818
      Sídlo: 
      Popovice 118; 768 12 Rataje

     

    • 7. uchazeč
      Název: 
      Everesta, s.r.o.
      IČO: 
      250 14 650
      DIČ: CZ
      250 14 650
      Sídlo: 
      Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa

     

    • 8. uchazeč
      Název: 
      MEK – IN, s.r.o.
      IČO: 
      267 97 747
      DIČ: CZ
      267 97 747
      Sídlo: 
      Korunní 595/76, Mariánské Hory; 709 00 Ostrava

     

    • 9. uchazeč
      Název: 
      EDUKOL vzdělávací a poradenské sdružení s.r.o.
      IČO: 
      268 40 570
      DIČ: CZ
      268 40 570
      Sídlo: 
      Křemelná 443/30 Křelov - Břuchotín; 783 36 Křelov

     

    • 10. uchazeč
      Název: 
      Bc. Lucie Kopecká
      IČO: 
      700 15 473
      DIČ: CZ
      700 15 473
      Sídlo: 
      Nádražní 542/148, Moravská Ostrava; 702 00 Ostrava

     

    • 11. uchazeč
      Název: 
      BNV Consulting, s.r.o.
      IČO: 
      271 70 241
      DIČ: CZ
      271 70 241
      Sídlo: 
      Melantrichova 970/17, Staré Město; 110 00 Praha 1

     

    • 12. uchazeč
      Název: 
      GENDER Consulting, s.r.o.
      IČO: 
      242 51 844
      DIČ: CZ
      242 51 844
      Sídlo: 
      U Říčanky 1108/15, Uhříněves; 104 00 Praha 10

     

    • 13. uchazeč
      Název: 
      Maxwell International, s.r.o.
      IČO: 
      255 70 170
      DIČ: CZ
      255 70 170
      Sídlo: 
      Albertov 7/3a, Nové Město; 128 00 Praha 2

     

     

    • 14. uchazeč
      Název: 
      ANALYSE Group s.r.o.
      IČO: 
      285 14 963
      DIČ: CZ
      285 14 963
      Sídlo: 
      Na hřebenech I 1149/1, 147 00 Praha 4 – Podolí

     

     

    • 15. uchazeč
      Název: 
      MBK Consulting, s.r.o.

    IČO: 262 60 433
    DIČ: CZ
    262 60 433
    Sídlo: 
    Veveří 102; 616 00 Brno

Datum ukončení: 8. 4. 2015


 
Uveřejněno: 9. 2. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016