Vzdělávací kurzy pro pracovníky TyfloCentra Brno, o.p.s
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9593
Název zakázky: Vzdělávací kurzy pro pracovníky TyfloCentra Brno, o.p.s
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 2. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.03/A7.00125 Vzdělávání v TyfloCentru Brno příjemce: TyfloCentrum Brno, o. p. s.
Název/obchodní firma zadavatele: TyfloCentrum Brno, o.p.s.
Sídlo zadavatele: Chaloupkova 587/7, 612 00 Brno - Královo Pole
- Jméno: RNDr. Hana Bubeníčková, ředitelka, 515919770, bubenickova@tyflocentrumbrno.cz
IČ zadavatele: 26223210
DIČ zadavatele: nemá DIČ
- Jméno: Ing. Olga Plachá
- Telefon: 515919772
- E-mail: placha@tyflocentrumbrno.cz
Lhůta pro podání nabídek: 10. 3. 2014 12:00
Místo pro podání nabídek: Nabídky je možné podávat osobně nebo poštou na kontaktní adresu zadavatele. Nabídky mohou být podávány pouze písemně, a to v listinné podobě, nabídka musí být doručena v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky „Vzdělávací kurzy pro pracovníky TyfloCentra Brno, o.p.s“ a nápisem NABÍDKA – NEOTEVÍRAT.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je zajištění vzdělávání pro dva okruhy pracovníků (cílovou skupinu projektu) TyfloCentra Brno, ve smyslu Zákona č.108/2006 Sb. O sociálních službách (dále jen „zákon“):
Zakázka je rozdělena na 2 okruhy vzdělávání ( vzdělávání vedoucích pracovníků a vzdělávání SP a PSS) a 10 dílčích částí.
Uchazeč se může přihlásit do libovolného počtu částí.
Všechny kurzy musí být akreditovány.
Názvy vzdělávacích programů - dílčí části:
Část 1: Role manažera v sociálních službách - 8 hodin
Část 2: Výběr, zaškolování a hodnocení zaměstnanců v sociálních službách, jako provázaný systém - 16 hodin
Část 3: Vedení porad a facilitační techniky pro manažery v sociálních službách - 16 hodin
Část 4: Řízení změny v organizaci poskytujících sociální služby - 16 hodin
Část 5: Komunikace s nemotivovaným klientem - 8 hodin
Část 6: Prevence syndromu vyhoření - 8 hodin
Část 7: Týmová spolupráce - 16 hodin
Část 8: Time.management pro pracovníky v sociálních službách - 8 hodin
Část 9: Individuální plánování pro seniory a osoby s postižením - 8 hodin
Část 10: Kvalifikační kurz - sociální pracovník pro lidi se zdravotním postižením a seniory - 202 hodin
Kurzy budou realizovány jako otevřené nebo uzavřené.
Zakázka je rozdělena na 10 částí - podání nabídky je možné na jednu nebo na libovolný počet částí (každá část bude hodnocena samostatně).
Podrobný popis zakázky je uveden ve Výzvě k podání nabídky.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 225990,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaná doba realizace zakázky je od 1. 4. 2014 do 30. 4. 2015.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění zakázky je Brno.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Hodnotící kritéria a jejich váhy: 1) Cena nabídky – 60% 2) Návrh obsahů kurzů zakázky – 20% 3) Návrh metod vzdělávání – 20% Podrobný popis hodnotících kritérií je uveden v příloze - Výzva k podání nabídky.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Splnění základních kvalifikačních předpokladů uchazeč prokáže předložením čestného prohlášení (viz příloha), které mj. zahrnují . Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele Splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokáže dodavatel, předložením: · Výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Kopií dokladu o oprávnění k podnikání . Platné rozhodnutí o akreditacích MPSV ČR, MŠMT ČR, MZ ČR. Pokud se uchazeč hlásí do více částí - předloží podklady k základním a profesním kvalifikačním předpokladům (mimo akreditace) pouze 1x. Toto neplatí, pokud budou kurzy zajištěny subdodavatelem.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Jazyk český.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). Toto bude součástí návrhu smlouvy.
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Dotazy k uvedené zakázce prosím posílejte písemně na mail kontaktní osoby. Dne 13.2.2014 byly zadavateli doručeny dotazy - odpovědi jsou uvedeny v doplněné příloze. UPOZORNĚNÍ NA PRODLOUŽENÍ LHŮTY PRO PODÁNÍ NABÍDKY - DO 24.3.2014 - 12 HODIN.
Soubory ke stažení:
- 09593-dotaz-vyjadreni.pdf (2. 5. 2016 12:09)
- vr-vtc-a7-125-cestne-prohlaseni.doc (2. 5. 2016 12:09)
- vr-vtc-a7-125-kryci-list.doc (2. 5. 2016 12:09)
- vr-vtc-a7-125-vzdelavani-final.doc (2. 5. 2016 12:09)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- 1. uchazeč - Vítězný dodavatel - pro části 1, 6 a 8
Název: Diecézní charita Brno
IČ: 44990260
DIČ: CZ44990260
Sídlo: Tř. Kapitána Jaroše 9, 602 00 Brno
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Mgr. Oldřich Haičman - 2. uchazeč - Vítězný dodavatel - pro části 5, 7 a 9
Název: EDUCO CENTRUM Krnov
IČ: 26869250
DIČ: CZ26869250
Sídlo: Pod Ježníkem 9, 794 01 Krnov
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Roman Butora - 3. uchazeč - nevybrán pro žádnou část nabídky
Název: Profesní komora sociálních pracovníků, z.s.
IČ: 66001293
DIČ: CZ66001293
Sídlo: Fantova 1783/30, 155 00 Praha 5
Do ostatních částí nabídky (části 2, 3, 4, 10) se nepřihlásil žádný dodavatel.
Pořadí v jednotlivých částech nabídky:
Část 1 :
1. Diecézní charita Brno
Část 5:
1. EDUCO CENTRUM Krnov
2. Profesní komora sociálních pracovníků Praha
Část 6:
1. Diecézní charita Brno
2. EDUCO CENTRUM Krnov
Část 7:
1. EDUCO CENTRUM Krnov
Část 8:
1. Diecézní charita Brno
2. EDUCO CENTRUM Krnov
Část 9:
1. EDUCO CENTRUM Krnov
2. Diecézní charita Brno
3. Profesní komora sociálních pracovníků Praha
Datum ukončení: 25. 3. 2014