Zpět

Vzdělávací program pro zaměstnance společnosti Cestovní kancelář FISCHER, a.s.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 7827

Název zakázky: Vzdělávací program pro zaměstnance společnosti Cestovní kancelář FISCHER, a.s.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 30. 3. 2012

Název/obchodní firma zadavatele: Cestovní kancelář FISCHER, a.s.

Sídlo zadavatele: Praha 4 - Nusle, Na Strži 65/1702, PSČ 140 62

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Jiří Jelínek, 731427001, jiri.jelinek@fischer.cz

IČ zadavatele: 26141647

DIČ zadavatele: CZ26141647

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jarmila Káchová
  • Telefon: +420 733 697 220
  • E-mail: jarmila.kachova@fischer.cz

Lhůta pro podání nabídek: 16. 4. 2012 12:00

Místo pro podání nabídek:
Cestovní kancelář FISCHER, a.s., Praha 4 - Nusle, Na Strži 65/1702, PSČ 140 62

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Zakázka – vzdělávací program - se skládá celkem ze 4 různých druhů vzdělávacích kurzů zaměřených na vzdělávání mimopražských zaměstnanců zadavatele. Nabídku je možné podat pouze na celou zakázku, tedy na všechny 4 kurzy zároveň.

 

Celkem bude do projektu zapojeno 55 zaměstnanců.

 

Struktura zaměstnanců dle profese:

- vedoucí pracovníci: 7

- pracovníci prodeje zájezdů: 23

- pracovníci call centra: 25

 

Struktura zaměstnanců dle krajů:

- Liberecký: 6

- Moravskoslezský: 42

- Jihomoravský: 7

 

Školící aktivity budou probíhat buď v pronajatých prostorách či v provozovnách zadavatele. Náklady na zajištění školících prostor hradí zadavatel, nejsou předmětem této zakázky.

 

Každý kurz se skládá ze samotné realizace školících aktivit v níže definovaném rozsahu a z přípravy a tisku školících materiálů (publikací), které jsou nedílnou součástí zakázky. Pro tisk školících materiálů je možno využít služeb subdodavatele.

 

Níže uvedená specifikace jednotkových cen za školící den / jednu publikaci je pro dodavatele maximální možnou a nelze ji navyšovat.

 

Vzdělávací program se skládá z následujících kurzů (výuková hodina = 60 minut výuky):

 

1. Zvýšení odborných znalostí a dovedností v oblasti CR a vydání 6 odborných publikací

 

Celkový počet školicích dnů je 25.

 

Kurzy:

1. Specifika služeb cestovní kanceláře (CK) a cestovní agentury (CA)

UK (účastník kurzu): 55 (2 skup.)

Škol.dny: 2 x 2

Náklady na kurz: 4 x 5.300 = 21.200 Kč

Publikace: náklad 57 ks, 20 NS

 

2. Specifika managementu CK

UK: 7 (1 skup.)

Škol.dny: 1 x 3

Náklady na kurz: 3 x 5.300 = 15.900 Kč

Publikace: náklad 8 ks, 20 NS

 

3. Specifika marketingu CK (tvorba produktu a katalogu, cenotvorba, techniky prodeje)

UK: 30 (2 skup.)

Škol.dny: 2 x 3

Náklady na kurz: 6 x 5.300 = 31.800 Kč

Publikace: náklad 32 ks, 20 NS

 

4. Kvalita služeb v CR

UK: 55 (2 skup.)

Škol.dny: 2 x 2

Náklady na kurz: 4 x 5.300 = 21.200 Kč

Publikace: náklad 57 ks, 20 NS

 

5. Firemní kultura a etika v podnikání

UK: 55 (2 skup.)

Škol.dny: 2 x 2

Náklady na kurz: 4 x 5.300 = 21.200 Kč

Publikace: náklad 57 ks, 20 NS

 

6. Právní úprava CK a CA v ČR (zák.č.159/1999,Sb., cestovní smlouva, problematika DPH)

UK: 55 (2 skup.)

Škol.dny: 2 x 2

Náklady na kurz: 4 x 5.300 = 21.200 Kč

Publikace: náklad 57 ks, 20 NS

 

Kurzy budou ukončeny písemným testem. Při splnění požadavků (75% prezence, 75% test) obdrží UAK (úspěšný absolvent kurzu) certifikát.

 

Výstup: 244 UAK, 6 odb.publikací

 

Náklady na kurzy: 132.500 Kč

Náklady na publikace: 268 x 150 = 40.200 Kč

 

Náklady celkem: 172.700 Kč

 

2. Zvýšení znalostí a dovedností v oblasti soft skills a vydání 7 odborných publikací.

 

Celkový počet školících dnů je 50.

 

Kurzy:

1. Stress a time management

UK: 55 (2 skup.)

Školicí dny: 2 x 4

Náklady na kurz: 8 x 5.300 = 42.400 Kč

Publikace: náklad 57 ks, 20 NS

 

2. Řešení problémů a konfliktů

UK: 55 (2 skup.)

Školicí dny: 2 x 3

Náklady na kurz: 6 x 5.300 = 31.800 Kč

Publikace: náklad 57 ks, 20 NS

 

3. Komunikační dovednosti, styk se zákazníkem

UK: 30 (2 skup.)

Školicí dny: 2 x 3

Náklady na kurz: 6 x 5.300 = 31.800 Kč

Publikace: náklad 32 ks, 20 NS

 

4. Prezentační a argumentační dovednosti, proces prodeje

UK: 25 (2 skupin)

Školící dny: 2 x 3

Náklady na kurz: 6 x 5.300 = 31.800 Kč

Publikace: náklad 27 ks, 20 NS

 

5. Obchodní dovednosti

UK: 48 (2 skup.)

Školicí dny: 2 x 3

Náklady na kurz: 6 x 5.300 = 31.800 Kč

Publikace: náklad 50 ks, 20 NS

 

6. Týmová spolupráce, asertivita

UK: 55 (4 skup.)

Školicí dny: 4 x 3

Náklady na kurz: 12 x 5.300 = 63.600 Kč

Publikace: náklad 59 ks, 20 NS

 

7. Osobní rozvoj

UK: 30 (2 skup.)

Školicí dny: 2 x 3

Náklady na kurz: 6 x 5.300 = 31.800 Kč

Publikace: náklad 32 ks, 20 NS

 

Kurzy budou ukončeny písemným testem. V případě splnění daných požadavků (75% prezence, 75 % test) obdrží úspěšný absolvent kurzu certifikát.

 

Výstup:283 UAK, 7 odb. publikací.

 

Náklady na kurzy: 265.000 Kč

Náklady na publikace: 314 x 150 = 47.100 Kč

Náklady celkem: 312.100 Kč

 

3. Zvýšení odborných znalostí a dovedností v oblasti lektorské činnosti a vydání 1 odborné publikace

 

Kurzu se účastní celkem 5 osob ze znevýhodněné skupiny zaměstnanců - mladí do 25 let. Jedná se o zaměstnance na následujících pozicích:

- 3 pracovníci prodeje zájezdů,

- 2 pracovníci call centra.

 

Celkový počet školicích dnů je 5.

 

Témata kurzu:

1. Specifika a moderní principy vzdělávání dospělých.

2. Zásady využívání prezentačních a audiovizuálních pomůcek.

3. Verbální a neverbální komunikace.

4. Efektivita výuky a zpětná vazba, motivace.

5. Identifikace a evaluace vzdělávacích potřeb.

6. Příprava, realizace a hodnocení vzdělávacího programu.

 

Kurz bude ukončen písemným testem a vytvořením powerpointové prezentace včetně jejího odprezentování. V případě splnění daných požadavků (75% prezence, 75% test, 75% prezentace) obdrží úspěšný absolvent kurzu certifikát.

 

Výstup: 5 UAK, 1 odborná publikace

 

Náklady na kurz: 5 x 5.300 = 26.500 Kč

Náklady na publikace: 6 x 150 = 900 Kč

 

Náklady celkem: 27.400 Kč

 

4. Zvýšení znalosti cizích jazyků a vydání 6 jaz. manuálů

 

Celkový počet školicích dní je 54.

 

Kurzy:

 

1. AJ – obecný

UK: 25 (2 skup.)

Školicí dny: 5 h x 6 dní

Náklady na kurz: 2 x 6 x 3.300 = 39.600 Kč

Manuály: náklad 27 ks, 20 NS

 

2. AJ - odborný (obchodní)

UK: 55 (3 skup.)

Školicí dny: 5 h x 6 dní

Náklady na kurz: 3 x 6 x 3.300 = 59.400 Kč

Manuály: náklad 58 ks, 20 NS

 

3. AJ - komunikační dovednosti v AJ

UK: 55 (4 skup.)

Školicí dny: 5 h x 6 dní

Náklady na kurz: 4 x 6 x 3.300 = 79.200 Kč

Manuály: náklad 58 ks, 20 NS

 

Kurzy budou ukončeny písemným testem. Při splnění daných požadavků (75% prezence, 75% test) obdrží úspěšný absolvent kurzu certifikát.

 

Výstup: 128 UAK, 3 jazykové manuály.

 

Náklady na kurzy: 178.200 Kč

Náklady na manuály: 144 x 150 = 21.600 Kč

Náklady celkem: 199.800 Kč

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 712000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
23.4.2012 – 30.11.2012 (doba ukončení realizace zakázky se může po předchozí oboustranné dohodě smluvních stran měnit vzhledem k provozním a organizačním důvodům)

Místo dodání / převzetí plnění:
provozovny zadavatele + pronajaté prostory zajištěné zadavatelem

Pravidla pro hodnocení nabídek:
- celková nabídková cena - kvalita nabízeného plnění a soulad nabídky se zadávací dokumentací

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Originál či ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: čeština

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.5, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Soubory ke stažení:


 
Uveřejněno: 30. 3. 2012
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016