Zpět

Vzdělávání – kurzy ekonomické, finanční, účetní, jazykové a soft skills kurzy

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9409

Název zakázky: Vzdělávání – kurzy ekonomické, finanční, účetní, jazykové a soft skills kurzy

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 12. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Erba Lachema s.r.o.

Sídlo zadavatele: Brno-Řečkovice a Mokrá Hora, Řečkovice, Karásek 2219/1d, PSČ 621 00

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Kamil Šplíchal, prokurista tel.: +420 517 077 111 e-mail: diagnostics@erbalachema.com

IČ zadavatele: 26918846

DIČ zadavatele: CZ26918846

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Tomáš Kučera
  • Telefon: +420 734 654 404
  • E-mail: tomas.kucera@econet-consultants.com

Lhůta pro podání nabídek: 17. 1. 2014 12:00

Místo pro podání nabídek:
ECONET OPENFUNDING s.r.o., k rukám pana T. Kučery, Praha 6, Velflíkova 1427/2, PSČ 160 00

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem zakázky je dodání vzdělávacích služeb pro zaměstnance zadavatele ve formě firemních a otevřených (veřejných) kurzů. Realizace firemních kurzů probíhá ve školicích prostorech v sídle zadavatele: Brno-Řečkovice a Mokrá Hora, Řečkovice, Karásek 2219/1d, PSČ 621 00. Zadavatel má ve školicích prostorech k dispozici prezentační techniku (dataprojektor, flipchart, počítačové vybavení). Realizace otevřených (veřejných kurzů) probíhá v Jihomoravském kraji. U dvoudenních kurzů může uchazeč nabídnout místo realizace mimo Jihomoravský kraj.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 988800,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládanou dobou realizace celé zakázky je leden 2014 až duben 2015. Termín zahájení plnění je bezprostředně po uzavření smlouvy s vítězným uchazečem. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místo plnění jsou: a) Firemní kurzy: Brno-Řečkovice a Mokrá Hora, Řečkovice, Karásek 2219/1d, PSČ 621 00 b) Otevřené (veřejné) kurzy: Jihomoravský kraj/ČR. Další informace ohledně místa plnění jsou uvedeny v popisu (specifikaci) předmětu zakázky.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti. Nabídky budou hodnoceny podle následujících hodnotících kritérií: • Celková nabídková cena bez DPH (váha 60 %) • Kvalita nabízených služeb (váha 40 %) Dílčí hodnotící kritérium Nabídková cena: Nabídky budou v tomto kritériu hodnoceny podle výše celkové nabídkové ceny bez DPH. Nejvýhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH. Hodnocení bude provedeno matematicky, přičemž nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu obdrží 100 bodů. Každá další hodnocená nabídka obdrží počet bodů odpovídající poměru nejnižší nabídkové ceny a hodnocené nabídkové ceny vynásobeného 100. 100* (nejnižší cena / cena posuzované nabídky) x váha vyjádřená v procentech Dílčí hodnotící kritérium Kvalita nabízených služeb: V rámci tohoto dílčího hodnoticího kritéria se dle předložené nabídky uchazeče bude hodnotit: a) obsah, struktura a náplň nabízených vzdělávacích aktivit, způsob hodnocení výsledků školení, návrh zpětné vazby; b) metody a formy výuky s upřednostněním praktického využití a zajištění přenosu získaných dovedností do praxe; c) ukázky studijních materiálů. Jako nejvýhodnější bude hodnocena nabídka uchazeče, jež bude v rámci tohoto dílčího hodnotícího kritéria obsahovat ve vztahu k předmětu veřejné zakázky a požadavkům na zadavatele uvedeným v této zadávací dokumentaci komplexněji, podrobněji a vhodněji zpracované požadavky dle písm. a) až c) tohoto dílčího hodnotícího kritéria. Hlavními aspekty hodnocení dle písm. a) tohoto dílčího hodnotícího kritéria jsou: obsah nabízených vzdělávacích (školících) aktivit, struktura těchto aktivit, jejich náplň a dále způsob hodnocení výsledků školení, návrh zpětné vazby, kdy hodnotící komise přidělí nabídce uchazeče 0 – 40 pomocných bodů. Hlavními aspekty hodnocení dle písm. b) tohoto dílčího hodnotícího kritéria jsou: návrh metod výuky (školení), návrh forem výuky (školení), a to s upřednostněním praktického využití a zajištění přenosu získaných dovedností do praxe, kdy hodnotící komise přidělí nabídce uchazeče 0 – 40 pomocných bodů. Hlavními aspekty hodnocení dle písm. c) tohoto dílčího hodnotícího kritéria jsou: interaktivní zapojení účastníka, shrnutí látky, praktická použitelnost, strukturovanost testu, odkazy na další zdroje. Studijní materiály mají znaky vycházející z didaktických doporučení při práci s cílovou skupinou, kdy hodnotící komise přidělí nabídce uchazeče 0 – 20 pomocných bodů. Způsob hodnocení: Nabídka, která získá v rámci tohoto dílčího hodnotícího kritéria nejvíce pomocných bodů, nejlépe splňuje požadavky zadavatele stanovené tímto dílčím hodnotícím kritériem; taková nabídka (nejlépe hodnocená nabídka) získá v rámci tohoto dílčího hodnotícího kritéria 100 bodů. Dalším nabídkám v pořadí přidělí hodnotící komise počet bodů odpovídající poměru hodnocené nabídky a nejlépe hodnocené nabídky. Počet bodů hodnocené nabídky x váha vyjádřená v procentech Sestavení výsledného pořadí: Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek komise stanoví výsledné pořadí. Vítěznou se stane ta nabídka, která dostane nejvyšší počet bodů. V případě rovnosti celkových bodových hodnot dvou či více nabídek rozhoduje o celkovém pořadí těchto nabídek pořadí v prvním dílčím hodnotícím kritériu – nabídková cena.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje, aby uchazeč prokázal splnění kvalifikace v tomto rozsahu: - základní kvalifikační předpoklady; - profesní kvalifikační předpoklady; - ekonomické a finanční kvalifikační předpoklady; - technické kvalifikační předpoklady. Nabídka uchazeče nesplňujícího předpoklady bude vyloučena. 1. Základní kvalifikační předpoklady Základní kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč: a) který není v likvidaci; b) který není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek; c) vůči jehož majetku neprobíhá nebo v posledních 3 letech neproběhlo insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut proto, že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení, nebo nebyl konkurs zrušen proto, že majetek byl zcela nepostačující nebo zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů; d) který nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele; e) který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele; f) který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele. Uchazeč prokáže splnění základních kvalifikačních předpokladů čestným prohlášením uchazeče, ve kterém bude uvedeno, že uchazeč všechny výše uvedené základní kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem splňuje. Toto čestné prohlášení musí být opatřeno podpisem uchazeče nebo osoby oprávněné jednat za uchazeče. 2. Profesní kvalifikační předpoklady Profesní kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč: a) který předloží výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; b) který je oprávněn k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky. Tento profesní kvalifikační předpoklad uchazeč prokáže předložením kopie výpisu ze živnostenského rejstříku nebo kopií živnostenského listu či koncese. 3. Ekonomické a finanční kvalifikační předpoklady Ekonomické a finanční kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč: a) který předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti plnit zakázku. Toto čestné prohlášení musí být opatřeno podpisem uchazeče nebo osoby oprávněné jednat za uchazeče. 4. Technické kvalifikační předpoklady Technické předpoklady prokáže uchazeč: A/ předložením seznamu významných služeb realizovaných v posledních 3 letech s uvedením jejich (popisu služeb, finanční objem bez DPH), doby plnění, uvedení obchodní firmy zákazníka včetně telefonu a e-mailu na osobu oprávněnou jednat za zákazníka. Z předloženého seznamu musí vyplývat, že uchazeč realizoval v uvedeném období nejméně 3 významné služby obdobného charakteru jako je předmět této veřejné zakázky, tj. zejména vzdělávací kurzy v oblasti soft skills. Hodnota zakázky musí činit minimálně 100.000,- Kč bez DPH. Zadavatel bude respektovat jen řádně dokončené zakázky. Z předloženého seznamu musí vyplývat, že uchazeč realizoval v uvedeném období nejméně 1 významnou službu obdobného charakteru jako je předmět této veřejné zakázky, tj. zejména vzdělávací kurzy v oblasti soft skills. Hodnota zakázky musí činit minimálně 250.000,- Kč bez DPH. Zadavatel bude respektovat jen řádně dokončené zakázky. B/ předložením seznamu osob, jež se budou podílet na plnění veřejné zakázky; ze seznamu musí vyplývat, že uchazeč o veřejnou zakázku má k dispozici pro plnění veřejné zakázky následující pracovníky, kteří se budou podílet na poskytování plnění: Lektor: má ukončené minimálně středoškolské vzdělání s maturitou a minimálně 4 letou praxi v oblasti obdobného charakteru jako je předmět této veřejné zakázky, tj. školení jazykové výuky nebo soft skills nebo odborných kurzů v oblasti ekonomiky, obchodu, legislativy a personalistiky (dokládá v životopise uvedením údajů o pracovním zařazení a o délce této praxe). C/ předložením vzorků školicích pomůcek – např. prezentace, pracovní sešit apod.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude předložena v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Další podmínky plnění zakázky jsou uvedeny ve výzvě k podání nabídek a v jejích přílohách.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

     

    1. Vítězný dodavatel: MEK - IN, s.r.o., Ostrava - Mariánské Hory, Korunní 595/76, PSČ 709 00, IČ: 26797747

     

     

     

    2. v pořadí: TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s., Ostrava - Svinov, Nad Porubkou 838, PSČ 721 00, IČ: 26813335

     

     

     

    3. v pořadí: top vision s.r.o., Praha 1 - Nové Město, U Půjčovny 952/2, PSČ 110 00, IČ: 26468727

     

     

     

    4. v pořadí: Everesta, s.r.o., Česká Lípa, Mimoňská 3223, PSČ 470 01, IČ: 25014650

     

     

     

    5. v pořadí: HOPE - E. S., v.o.s., Brno, Palackého 10, okres Brno-město, PSČ 612 00, IČ: 25342282

     

     

     

    6. v pořadí: Kanu system s.r.o., Brno, Královka 629/16, Řečkovice, PSČ 621 00, IČ: 27685993

     

     

     

    7. v pořadí: TLC - Top Language Centre, s.r.o., Brno, Pražákova 1008/69, PSČ 639 00, IČ: 27252973

     

     

     

    8. v pořadí: JS Communication s.r.o., Havířov, Národní třída 1541/14a, Město, PSČ 736 01, IČ: 29454786

     

     

     

    9. v pořadí: BDO Advisory s.r.o., Praha 8, Karolinská 661/4, Karlín, PSČ 186 00, IČ: 27244784

     

     

    10. v pořadí: Jazykové studio GOOD BELL, s.r.o., Brno - Řečkovice, Prumperk 137/7, PSČ 621 00, IČ: 26311976

    Datum ukončení: 12. 3. 2014


     
    Uveřejněno: 17. 12. 2013
     
    Aktualizováno: 6. 5. 2016