Vzdělávání pro kvalitní logistiku
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9254
Název zakázky: Vzdělávání pro kvalitní logistiku
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 10. 2013
Název/obchodní firma zadavatele: Frost Logistics spol. s r.o.
Sídlo zadavatele: Ke kurtům 383/3, Praha – Libuš 142 00
- Jméno: Robert Svědík ml., jednatel, ředitel společnosti +420246027601, robert.svedik@frostlogistics.cz
IČ zadavatele: 25787632
DIČ zadavatele: CZ25787632
- Jméno: Robert Svědík ml.
- Telefon: +420246027601
- E-mail: robert.svedik@frostlogistics.cz
Lhůta pro podání nabídek: 12. 11. 2013 12:00
Místo pro podání nabídek: Frost Logistics spol. s r.o., Jesenická 619, 252 44 Dolní Jirčany
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je realizace služeb v podobě vzdělávacích aktivit pro potřeby zaměstnanců, a to jednak v oblasti odborného vzdělávání v rozsahu kvality a efektivity logistického systému, a jednak v oblasti doplňkového vzdělávání v rozsahu počítačových dovedností a jazykových znalostí. Tato veřejná zakázka je realizována prostřednictvím projektu: „Kvalitní logistika = kvalifikovaní zaměstnanci“, registrovaný pod číslem: CZ.1.04/1.1.02/94.00424. Tento projekt je financován z prostředků Evropského sociálního fondu z Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost.
Cílem veřejné zakázky je realizace vzdělávacích aktivit zajišťujících odborné vzdělávání zaměstnanců, zaměřené zejména na prohloubení, rozšíření, zvýšení, obnovení a udržení jejich kvalifikace, a to vše za účelem vzdělání v oblasti klíčových dovedností, které zvyšují udržitelnost zaměstnání a zaměstnatelnost na trhu práce.
Podrobná specifikace předmětu zakázky je uvedena v Zadávací dokumentaci.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1045860,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Zahájení vzdělávacích aktivit: listopad 2013 Ukončení vzdělávacích aktivit: 20. červen 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění předmětu veřejné zakázky (tedy realizace vzdělávacích aktivit) jsou prostory zadavatele v jeho pobočce na adrese Jesenická 619, 252 44 Dolní Jirčany.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Podané nabídky budou hodnoceny dle základního hodnotícího kritéria ekonomické výhodnosti nabídky. Hodnocení bude provedeno pomocí 3 dílčích kritérií, která budou samostatně vyhodnocena. Pořadí uchazeče určí celkové hodnocení nabídky. ? Nabídková cena – váha 50% ? Způsob zajištění předmětu plnění veřejné zakázky – váha 35 % ? Flexibilita a zpětná vazba – váha 15 % Detailní popis hodnotících kritérií a hodnocení těchto kritérií je uveden v Zadávací dokumentaci.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Dodavatel je povinen prokázat splnění kvalifikace. Splněním kvalifikace se rozumí: A. Splnění základních kvalifikačních předpokladů B. Splnění profesních kvalifikačních předpokladů C. Splnění technických kvalifikačních předpokladů Splnění základních kvalifikačních předpokladů Splnění základních kvalifikačních požadavků prokáže dodavatel čestným prohlášením o splnění základních kvalifikačních předpokladů v rozsahu § 53 odst. 1 písm. a) až k) ZVZ, a to formou čestného prohlášení dle § 62 odst. 3 ZVZ; dodavatel může použít vzor čestného prohlášení, který tvoří přílohu č.2 zadávací dokumentace. Čestné prohlášení nesmí být k datu podání nabídky starší než 90 dnů. Profesní kvalifikační předpoklady Splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč, který předloží: a. výpis z obchodního rejstříku či z jiné obdobné evidence dle § 54 písm. a ZVZ, b. doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující živnostenské oprávnění k podnikání v příslušném oboru dle § 54 písm. b) ZVZ. Splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokazuje uchazeč předložením prostých kopií výše uvedených dokladů (originál či úředně ověřené kopie budou předloženy s podpisem smlouvy). Výpis z obchodního rejstříku či z jiné obdobné evidence, pokud je v ní uchazeč zapsán, nesmí být k poslednímu dni, ke kterému má být splnění kvalifikace prokázáno, starší 90 kalendářních dnů. Technické kvalifikační předpoklady Splnění technických kvalifikačních požadavků prokáže v této zakázce dodavatel, který: a) předloží seznam významných služeb realizačního týmu dle bodu 7.4.b, obsahující minimálně 3 významné služby, z toho 1 služba v minimálním objemu přesahujícím 500.000 Kč a 2 služby v minimálním objemu přesahujícím 200.000,- Kč bez DPH (za každou z nich), dokládající zkušenosti s poskytováním vzdělávacích kurzů, firemního vzdělávání s obdobným předmětem jako je předmět této veřejné zakázky za poslední 3 roky. Přílohou tohoto seznamu musí být 1. osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo 2. osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo 3. smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně. Z osvědčení musí prokazatelně vyplývat splnění požadavků zadavatele a dále minimálně: obchodní firma nebo název objednatele, kontaktní osoba objednatele pro účely poskytnutí údajů, popis (rozsah) a předmět významné služby, hodnota plnění (ve finančním vyjádření v Kč), období realizace významné služby. b) bude mít sestaven realizační tým bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo o osoby v jiném vztahu k dodavateli, přičemž zadavatel požaduje, aby měl tým podílející se na realizaci zakázky minimálně 3 členy. Každý člen realizačního týmu musí splňovat podmínku minimálně 2 let praxe se vzděláváním dospělých, přičemž doložení podmínky praxe je možné formou čestného prohlášení, profesního životopisu nebo kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání či jiné odborné certifikaci.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být podána v písemné formě (1 originál + 1 kopie). Nabídka musí být podepsána osobou oprávněnou jednat jménem dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: V nabídce bude uvedena kontaktní osoba ve věci zakázky, telefonní kontakt a e-mailová adresa.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Dodavatel je povinen za účelem ověření plnění povinností vyplývajících z výzvy vytvořit podmínky k provedení kontroly vztahující se k realizaci zakázky, poskytnout oprávněným osobám veškeré doklady vážící se k realizaci veřejné zakázky, umožnit průběžné ověřování souladu údajů o realizaci projektu uváděných v monitorovacích zprávách se skutečným stavem v místě jeho realizace a poskytnout součinnost všem osobám oprávněným k provádění kontroly a to po dobu danou právními předpisy ČR k archivaci dokladů (zákon č.563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č.235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). Těmito oprávněnými osobami jsou zadavatel zakázky, poskytovatel dotace, Řídící orgán, územní finanční orgány, Ministerstvo financí, Nejvyšší kontrolní úřad, Evropská komise a Evropský účetní dvůr, případně další orgány oprávněné k výkonu kontroly.
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách a Metodickým pokynem D9, verze 1.8, platné od 1. 10. 2013.
Další podmínky: Další požadavky na zpracování nabídky jsou uvedené v zadávací dokumentaci
Soubory ke stažení:
- oznameni-o-zruseni-vz-zajemci-a-uchazeci-p_1.pdf (1. 5. 2016 04:43)
- pisemna-zprava-zadavatele-p.pdf (1. 5. 2016 04:43)
- priloha-c.-1-kryci-list-nabidky_1_2_3_4_5.doc (1. 5. 2016 04:43)
- priloha-c.-2-cestne-prohlaseni-dle-53-odst.-1-pism.-a-az-k-zvz.doc (1. 5. 2016 04:43)
- priloha-c.-3-cestne-prohlaseni-dle-50-odst.-1-pism.-c-zvz.doc (1. 5. 2016 04:43)
- priloha-c.-4-navrh-smlouvy-o-poskytovani-vzdelavacich-aktivit.doc (1. 5. 2016 04:43)
- priloha-c.-5-cestne-prohlaseni-o-subdodavatelich.doc (1. 5. 2016 04:44)
- priloha-c.-6-cestne-prohlaseni-dle-68-odst.-3-zvz.doc (1. 5. 2016 04:44)
- priloha-c.-7-harmonogram.doc (1. 5. 2016 04:44)
- vyzva-k-podani-nabidek-24.10.2013.pdf (1. 5. 2016 04:44)
- zadavaci-dokumentace-24.10.2013.pdf (1. 5. 2016 04:44)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Dne 6. 1. 2014 v 10:00 hodin proběhlo na adrese pobočky zadavatele, tj. Frost Logistics spol. s r. o., Jesenická 619, 252 44 Dolní Jirčany třetí jednání hodnotící komise v rámci výše uvedené veřejné zakázky. Vzhledem ke skutečnosti, že po posouzení nabídek zbyla k hodnocení pouze jedna nabídka, rozhodl tímto zadavatel v souladu s ust. § 84 odst. 1 písm. e) ZVZ o zrušení zadávacího řízení.
Datum ukončení: 9. 1. 2014