Zpět

Vzdělávání zaměstnanců Charita Valašské Meziříčí ke zkvalitnění poskytovaných služeb

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9367

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců Charita Valašské Meziříčí ke zkvalitnění poskytovaných služeb

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 11. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Charita Valašské Meziříčí

Sídlo zadavatele: Kpt.Zavadila 1345, 757 01 Valašské Meziříčí

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jiří Gavenda, telefon: 733 741 069, e-mail: reditel@valmez.charita.cz

IČ zadavatele: 47997885

DIČ zadavatele: CZ47997885

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Bc. Martina Došková
  • Telefon: 731 340 299
  • E-mail: martina.doskova@valmez.charita.cz

Lhůta pro podání nabídek: 13. 12. 2013 14:00

Místo pro podání nabídek:
Charita Valašské Meziříčí, Kpt.Zavadila 1345, 757 01 Valašské Meziříčí

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

 

V rámci zadávacího řízení poptáváme vzdělávací služby – profesní vzdělávání zaměstnanců zadavatele v problematice rozvoje obecných i odborných znalostí v oblasti poskytovaných sociálních služeb v kurzech akreditovaných podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů.

Předmět veřejné zakázky je rozdělen do 8 dílčích částí předmětu plnění zakázky (dle § 98 zákona o veřejných zakázkách):

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1302000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
13.12.2013 do 14:00 hodin/časový harmonogram plnění 1-2014 až 6-2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Místo plnění veřejné zakázky se bude lišit podle charakteru jednotlivých kurzů - jednotlivé kurzy budou realizovány ve školicích prostorách zadavatele tj. v Charitě Valašské Meziříčí, nebo v případě výjezdních kurzů na jiném vhodném místě po vzájemné dohodě obou stran.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky v každé dílčí části zakázky budou hodnoceny dle ekonomické výhodnosti nabídek v souladu s následujícími kritérii seřazenými v sestupném pořadí podle stupně významu, které jim zadavatel přisuzuje: 1) Kritérium 1: Nabídková cena bez DPH s váhou 60 % 2) Kritérium 2: Návrh způsobu realizace zakázky – váha 40 %

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Zadávací řízení bylo zrušeno z důvodu obdržení jedné nabídky.

Datum ukončení: 17. 12. 2013


 
Uveřejněno: 28. 11. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016