Zpět

Vzdělávání zaměstnanců KONFORM – Plastic, s.r.o.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 8810

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců KONFORM – Plastic, s.r.o.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 7. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: KONFORM – Plastic, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Šedesátá 5576, 760 01 Zlín

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Josef Skopálek skopalek@konform-zlin.cz

IČ zadavatele: 27666301

DIČ zadavatele: CZ27666301

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Irena Karasová
  • Telefon: 577 523 183
  • E-mail: karasova@konform-zlin.cz

Lhůta pro podání nabídek: 23. 7. 2013 10:00

Místo pro podání nabídek:
Šedesátá 5576, 760 01 Zlín, místnost s názvem Ekonomické oddělení v 1. poschodí

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

 

Předmětem zakázky jsou vzdělávací služby v rámci 7 bloků:

Blok č. 1: Technologická školení

Blok č. 2: Procesní školení

Blok č. 3: Metrologická školení

Blok č. 4: Školení IMDS3

Blok č. 5: Školení v oblasti logistiky

Blok č. 6 Školení v oblasti lidských zdrojů

Blok č. 7 ICT školení

 

Celkový rozsah je 59 školicích dnů. Celkový počet účastníků kurzů je 156 kurzoosob.

Detailní popis předmětu zakázky je uveden v zadávací dokumentaci

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1110950,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín zahájení realizace: srpen 2013 Předpokládaný termín ukončení: prosinec 2014 Předběžný harmonogram jednotlivých okruhů je uveden v zadávací dokumentaci.

Místo dodání / převzetí plnění:
Zlínský kraj (město Zlín)

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. a) Výše nabídkové ceny bez DPH – váha 55 % b) Kvalita nabízených služeb – váha 15% c) Metodika organizace kurzů – váha 15 % d) Flexibilita – váha 15% Blíže viz. samostatná zadávací dokumentace.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Dodavatel je povinen nejpozději do lhůty stanovené pro podání nabídek prokázat svoji kvalifikaci. Splněním kvalifikace se rozumí (zestručněno, úplné znění v § 50 odst. 1 zákona): - splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 zákona; - splnění profesních kvalifikačních předpokladů podle § 54 zákona; - splnění technických kvalifikačních předpokladů podle § 56 zákona. Bližší podrobnosti vztahující se ke kvalifikaci dodavatele jsou uvedeny v samostatné zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7.

Další podmínky:
Součástí nabídky bude písemný návrh smlouvy. Návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče či za uchazeče.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: PRISCO s.r.o.
    IČ:
    286 41 949                                                                                                        DIČ:CZ28641949                                                                                                    Sídlo:Ostrava - Polanka nad Odrou, Jaroslava Seiferta 1158/26,
    725 25
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Vladimír Trilec
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název:Palatinum Campus s.r.o.
    IČ: 290 23 521
    DIČ: CZ29023521
    Sídlo: Nepomuk 17, okres Příbram,
    PSČ 262 42


Datum ukončení: 19. 8. 2013


 
Uveřejněno: 8. 7. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016