Vzdělávání zaměstnanců KONFORM – Plastic, s.r.o.
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 8810
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců KONFORM – Plastic, s.r.o.
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 7. 2013
Název/obchodní firma zadavatele: KONFORM – Plastic, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Šedesátá 5576, 760 01 Zlín
- Jméno: Ing. Josef Skopálek skopalek@konform-zlin.cz
IČ zadavatele: 27666301
DIČ zadavatele: CZ27666301
- Jméno: Ing. Irena Karasová
- Telefon: 577 523 183
- E-mail: karasova@konform-zlin.cz
Lhůta pro podání nabídek: 23. 7. 2013 10:00
Místo pro podání nabídek: Šedesátá 5576, 760 01 Zlín, místnost s názvem Ekonomické oddělení v 1. poschodí
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky jsou vzdělávací služby v rámci 7 bloků:
Blok č. 1: Technologická školení
Blok č. 2: Procesní školení
Blok č. 3: Metrologická školení
Blok č. 4: Školení IMDS3
Blok č. 5: Školení v oblasti logistiky
Blok č. 6 Školení v oblasti lidských zdrojů
Blok č. 7 ICT školení
Celkový rozsah je 59 školicích dnů. Celkový počet účastníků kurzů je 156 kurzoosob.
Detailní popis předmětu zakázky je uveden v zadávací dokumentaci
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1110950,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín zahájení realizace: srpen 2013 Předpokládaný termín ukončení: prosinec 2014 Předběžný harmonogram jednotlivých okruhů je uveden v zadávací dokumentaci.
Místo dodání / převzetí plnění: Zlínský kraj (město Zlín)
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. a) Výše nabídkové ceny bez DPH – váha 55 % b) Kvalita nabízených služeb – váha 15% c) Metodika organizace kurzů – váha 15 % d) Flexibilita – váha 15% Blíže viz. samostatná zadávací dokumentace.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Dodavatel je povinen nejpozději do lhůty stanovené pro podání nabídek prokázat svoji kvalifikaci. Splněním kvalifikace se rozumí (zestručněno, úplné znění v § 50 odst. 1 zákona): - splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 zákona; - splnění profesních kvalifikačních předpokladů podle § 54 zákona; - splnění technických kvalifikačních předpokladů podle § 56 zákona. Bližší podrobnosti vztahující se ke kvalifikaci dodavatele jsou uvedeny v samostatné zadávací dokumentaci.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7.
Další podmínky: Součástí nabídky bude písemný návrh smlouvy. Návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče či za uchazeče.
Soubory ke stažení:
- dotaz-c.-1-a-odpoved-zadavatele.docx (1. 5. 2016 01:56)
- dotaz-c.-2-a-odpoved-zadavatele.docx (1. 5. 2016 01:56)
- priloha-c.2-smlouva-konform-plastic-final.doc (1. 5. 2016 01:56)
- priloha-c.3-cenova-kalkulace-konform-plastic-final.xlsx (1. 5. 2016 01:56)
- vyzva-konform-plastic.pdf (1. 5. 2016 01:56)
- zd-konform-plastic.pdf (1. 5. 2016 01:56)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: PRISCO s.r.o.
IČ: 286 41 949 DIČ:CZ28641949 Sídlo:Ostrava - Polanka nad Odrou, Jaroslava Seiferta 1158/26,
725 25
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název:Palatinum Campus s.r.o.
IČ: 290 23 521
DIČ: CZ29023521
Sídlo: Nepomuk 17, okres Příbram,PSČ 262 42
Datum ukončení: 19. 8. 2013