Zpět

Vzdělávání zaměstnanců společnosti ALTA, a.s.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 4376

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců společnosti ALTA, a.s.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 5. 2. 2010

Název/obchodní firma zadavatele: ALTA, a.s.

Sídlo zadavatele: Štefánikova 41, 602 00 Brno

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Lucie Nováková 541550414 lucie.novakova@alta.cz

IČ zadavatele: 60735244

DIČ zadavatele: CZ60735244

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Lucie Nováková
  • Telefon: 541550414
  • E-mail: lucie.novakova@alta.cz

Lhůta pro podání nabídek: 26. 2. 2010 17:00

Místo pro podání nabídek:
Alta, a.s. Štefánikova 41, 602 00 Brno

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

1: Vzdělávání klíčových pracovníků a personálních záloh

 

Jednat se bude o vzdělávání určené pro klíčové zaměstnance/kyně a personální zálohy na pozicích obchodníků, ekonomických pracovníků, technických specialistů, administrativně-správních a vedoucích pracovníků/nic. Celkem se jej zúčastní 20 osob. Tento blok bude složen ze tří na sebe navazujících modulů, v rámci každého z nich proběhnou 2 čtyřhodinová teoretická školení (TŠ) (1 skupina) a 2 dvoudenní osmihodinové praktické tréninky (PT), při nichž budou účastníci rozděleni do 2 skupin. Každý účastník/nice tedy absolvuje 24 hodin TŠ a 96 hodin PT. Úspěšní absolventi/ky získají certifikát, v němž budou uvedeny moduly, které absolvovali.

 

1) Prodejní dovednosti, vyjednávání:

a) TŠ 1: zákonitosti prodeje, průběh obchodního případu, strategický význam zákaznického přístupu

b) TŠ 2: hodnotový řetězec: Value Chain

c) PT 1: pokročilé vyjednávání, zapojení efektivní komunikace, asertivity, typologie

d) PT 2: nácvik vyjednávání s využitím kamery, zpětná vazba

 

2) Vedení a lidé:

a) TŠ 1: pracovní právo: druhy pracovního poměru, ukončení, odstupné, manažerská smlouva aj.

b) TŠ 2: základy personalistiky, efektivní postupy při přijímání nových pracovníků/nic aj.

c) PT 1: řízení a psychologie týmu: role manažera, řízení výkonnosti, typy týmových pracovníků, organizace práce, motivace členů aj.

d) PT 2: manažerské dovednosti: manažerské styly, hodnocení podřízených, motivace, sebereflexe, manažer jakou kouč, hodnotící pohovor aj.

 

3) Strategické řízení:

a) TŠ 1: tvorba účinného a efektivního business planu

b) TŠ 2: firemní kultura a její přínosy

c) PT 1: strategie firmy: stanovování či plnění vizí, strategií a cílů, tvorba rozpočtu a delegování BSC, systém hodnocení a výkonnosti aj.

d) PT 2: strategické finance: manažerské pojetí nákladů, investice a financování, základní pojmy z oblasti účetnictví a podnikové ekonomiky aj.

 

 

 

2: Manažerské vzdělávání pro vrcholový management

 

Jednat se bude o vzdělávání určené pro vrcholový management společnosti na pozicích ředitelů odborných úseků a generálního ředitele. Celkem se jej zúčastní 7 osob. Tento blok bude složen ze šesti na sebe navazujících modulů, každý po 16 hodinách. Každý účastník/nice tedy absolvuje 96 hodin školení. Úspěšní absolventi/ky získají certifikát, v němž budou uvedeny moduly, které absolvovali. Za úspěšné ukončení tohoto vzdělávání bude považována aktivní účast min. na 70% výuky.

 

Společnost ALTA, a.s. jako významná zahraničně-obchodní společnost, která realizuje velmi objemné zakázky, navíc mnohdy jako generální dodavatel, má pět zahraničních obchodních zastoupení a zároveň koordinuje činnost celé skupiny devíti dceřiných společností, z nichž čtyři jsou zahraniční, klade na znalosti a dovednosti svých vrcholových manažerů značné požadavky. Tito lidé musí být schopni strategicky i finančně řídit oblast, za kterou jsou zodpovědní, plánovat a realizovat změny, řídit informace a rizika. V rámci tohoto bloku budou proto zařazeny následující moduly:

 

1) Strategický management

2) Změnový management

3) Finanční řízení firmy

4) Řízení informací

5) Pokročilé metody finančního řízení

6) Řízení rizik

 

Vzhledem k náročnosti práce vrcholového managementu a faktu, že značnou část jejich pracovní náplně tvoří vyhledávání nových obchodních příležitostí, udržování vztahů se stávajícími partnery a klienty a spolupráce se zahraničními obchodními zastoupeními, tedy práce vykonávaná mimo kancelář, bude harmonogram tohoto školení nastaven flexibilně s ohledem na potřeby účastníků/nic. Moduly budou rozděleny na cca čtyřhodinové bloky.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1260000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
do 31. 12. 2010

Místo dodání / převzetí plnění:
navrhne uchazeč

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena váha 45% metodologie, obsah školení a zpracování zpětných vazeb váha 20% kvalita realizačního týmu váha 20% organizační a technické zajištění zakázky váha 15%

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že splňuje veškeré základní kvalifikační předpoklady dle zákona a zadávací dokumentace · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. Originál či ověřená kopie. · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání. . Ověřená kopie pojistné smlouvy na 5 mil. Kč . Minimálně 15 referenčních dopisů, podrobnosti dle zadávací dokumentace. .Lektorský tým - podrobnosti dle zadávací dokumentace

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.3, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
dle zadávací dokumentace, otevírání obálek proběhne dne 2. 3. 2010 v 10:00 v sídle zadavatele

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: OTTIMA a.s.
    IČ: 28240839
    DIČ: CZ28240839
    Sídlo: Husitská 63, 130 00 Praha 3
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Vladimír Drescher, předseda představenstva a Ing. Lenka Urbanová, členka představenstva


Datum ukončení: 18. 3. 2010


 
Uveřejněno: 5. 2. 2010
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016