Vzdělávání zaměstnanců společnosti Rodenstock ČR – zajištění kurzů optiky
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9573
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců společnosti Rodenstock ČR – zajištění kurzů optiky
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 2. 2014
Název/obchodní firma zadavatele: Rodenstock ČR s.r.o.
Sídlo zadavatele: Dr. Sedláka 841, 33901 Klatovy - Klatovy III
- Jméno: Václav Nováček, jednatel společnosti tel.: +420 724 003 495, e-mail: vaclav.novacek@rodenstock.cz Thomas Stein, jednatel společnosti tel.: +420 376 346 360, e-mail: thomas.stein@rodenstock.cz
IČ zadavatele: 61173614
DIČ zadavatele: CZ61173614
- Jméno: Dominika Nováčková
- Telefon: +420775040612
- E-mail: dominika.novackova@rodenstock.cz
Lhůta pro podání nabídek: 10. 3. 2014 12:00
Místo pro podání nabídek: Sídlo zadavatele, Dr. Sedláka 841, 33901 Klatovy - Klatovy III
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je dodávka služeb spočívající v realizaci odborných vzdělávacích kurzů pro zaměstnance společnosti Rodenstock ČR dle specifikace uvedené v příloze č. 1 zadávací dokumentace.
Požadovaný obsah kurzu:
- Základní veličiny a materiály brýlových čoček
- Minerální, organické čočky
- Principy a technologie povrchových a antireflexních úprav a vrstev
- Rozdělení výrobní technologie, její význam a užití (technologie výroby brýlových čoček, lisování, vstřikování, odlévání, frézování, broušení, leštění)
Celkový rozsah školení: 96 školicích hodin.
Blíže viz zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 168000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Od 3/2014 do 6/2014, blíže viz zadávací dokumentace
Místo dodání / převzetí plnění: Sídlo zadavatele, Dr. Sedláka 841, 33901 Klatovy - Klatovy III
Pravidla pro hodnocení nabídek: A. Celková nabídková cena zakázky v CZK bez DPH, váha 70 % B. Kvalita kurzů, váha 30 % Dílčí hodnotící kritérium Kvalita kurzů bude posuzováno ve struktuře: a) Obsahová náplň kurzů (25 %) b) Metodika kurzů (50 %) c) Návrh vyhodnocení a zpětná vazba realizace kurzů (25 %) Blíže k hodnotícím kritériím viz zadávací dokumentace.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: • Čestné prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů podle kapitoly 1.4.1.1 zadávací dokumentace. • Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. • Doklad o oprávnění k podnikání. • Doklad osvědčující odbornou způsobilost dodavatele nebo osoby, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost zabezpečuje. • Čestné prohlášení s výčtem referenčních zakázek. Blíže viz zadávací dokumentace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být předložena v českém jazyce.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Vybraný uchazeč je povinen po dobu 10 let od schválení závěrečného vyhodnocení akce uchovávat doklady související s plněním zakázky a umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejména poskytovatele, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropský účetní dvůr), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu těchto dokladů a poskytnout nezbytnou součinnost.
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, datum 1.1.2014, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Další podmínky pro plnění zakázky viz zadávací dokumentace vč. příloh, které jsou zveřejněny spolu s výzvou.
Soubory ke stažení:
- 00-vr-no.2-zadavaci-dokumentace-rodenstock-kurzy-optika-podepsana.pdf (2. 5. 2016 11:59)
- 01-vr-no-2-kurzy-optika-specifikace-poptavky-v1-1.pdf (2. 5. 2016 11:59)
- 02-vr-no.2-kurzy-optika-vzor-kryci-list-v1.0.doc (2. 5. 2016 11:59)
- 03-vr-no.2-kurzy-optika-vzor-cp-zakladni-kvalifikace-v1.0.doc (2. 5. 2016 11:59)
- 04-vr-no.2-kurzy-optika-vzor-cp-reference-v1.0.doc (2. 5. 2016 11:59)
- 05-vr-no.2-kurzy-optika-sod-v1.0.docx (2. 5. 2016 11:59)
- no-2-rodenstock-kurzy-optika-doplnujici-informace-v1-0.pdf (2. 5. 2016 11:59)
- no-2-rodenstock-kurzy-optika-doplnujici-informace-v1-1podepsane.pdf (2. 5. 2016 11:59)
- no-2-rodenstock-kurzy-optika-doplnujici-informace-v1-2podepsane.pdf (2. 5. 2016 11:59)
- priloha-sod-pravidla-pro-cizi-firmy-cj.pdf (2. 5. 2016 11:59)
- vyzva-k-podani-nabidek-rodenstock-kurzy-optika-v1.1.doc (2. 5. 2016 11:59)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
1. Ing. Ivan Vymyslický
IČ: 75759705
Sídlo: Trhové Sviny 374 01, Žižkovo náměstí 117
Osoba oprávněná jednat jménem uchazeče: Ing. Ivan Vymyslický
2. Vyšší odborná škola zdravotnická, managementu a veřejnosprávních studií, s.r.o.
IČ: 64830225
DIČ: CZ64830225
Sídlo: Ledecká 35, 323 21 Plzeň
Datum ukončení: 21. 3. 2014