Vzděláváni zaměstnanců ÚP ČR zapojených do projektu "POVEZ"
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10316
Název zakázky: Vzděláváni zaměstnanců ÚP ČR zapojených do projektu "POVEZ"
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 11. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.00/C3.00001 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců příjemce: Ministerstvo práce a sociálních věcí
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Ministerstvo práce a sociálních věcí
Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 1/376, 128 00 Praha 2
- Jméno: Mgr. Petr Nečina, ředitel odboru řízení projektů 420 221 922 244 petr.necina@mpsv.cz
IČ zadavatele: 00551023
DIČ zadavatele: 00551023
- Jméno: Ing. Alena Najmanová
- Telefon: 221 922 540
- E-mail: alena.najmanova@mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 8. 12. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR oddělení veřejného zadávání Na Poříčním právu 1/376 128 01 Praha 2
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění této veřejné zakázky malého rozsahu je zajištění vzdělávání zaměstnanců zapojených do projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců“ v rozsahu a souladu se zadávacími podmínkami.
Podrobný popis předmětu VZ je uveden v příloze Výzva k podání nabídky.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 691091,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládané zahájení plnění: ihned po podpisu smlouvy Požadované ukončení celého plnění: 31. 05. 2015 Uchazeči jsou svou nabídkou vázáni do 31. 12. 2014.
Místo dodání / převzetí plnění: 1.3.1. Zadavatel stanoví konkrétní místo plnění veřejné zakázky: vzdělávací střediska ÚP ČR: Praha 5 běhů – Olomouc 3 běhy Vybraný uchazeč je povinen předat výstupy předmětu plnění veřejné zakázky v tištěné i elektronické verzi v sídle zadavatele, tj. na adrese Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním kritériem hodnocení pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Dílčí hodnotící kritérium A Nabídková cena v Kč bez DPH 60 % B Obsahová náplň kurzu 40 %
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz příloha Výzva k podání nabídky
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. Splnění technickÝch kvalifikačních předpokIadů bude prokázáno doloŽením: a) seznamu alespoň 2 (dvou) obdobnÝch vÝznamnÝch sluŽeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech s uvedenĺm názvu obiednatele a kontaktní osobv objednatele, předmětu a dobv poskvtnutí vÝznamné sluŽby; a kopií osvědčení od objednate!ů. Seznam významných sluŽeb musí mít formu čestného prohlášení uchazeče. K seznamu musí být přiloŽeny kopie osvědčenĺ od objednatelů těchto významných sluŽeb. Z osvědčení objednatelů i seznamu významných sluŽeb musí jednoznačně vyplývat, Že uchazeÖ splňuje daný technický kvalifikačn í předpoklad. Strana 9 z í5 ffi;""""jľľä: Effi| i ľ' PODPORUJEME vRŠl suooucNosT www.esfcr.cz Dodavatel splňuje tento kvalifikačníp ředpoklad, pokud vposlednĺch 3 letech poskytoval alespoň 2 sluŽbv obdobného charakteru a rozsahu. SluŽbou obdobného charakteru a rozsahu je míněna slużba spočívajícív realizaci vzdělávacích kurzů v oblasti veřejných zakázek ve finančním objemu min. 50 tis. Kč bez DPH a současně poětem proškoIených osob pro jednoho objednatele minimálně 60 osob. Souěasně v rámci jedné ze dvou poŽadovaných refereněních služeb musí být i praktické školení nebo-li workshop. b) kopie osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci dodavatele ělenů týmu. Zadavatel poŽaduje doloŽeníjmenného seznamu nejméně 2 členného týmu (lektorů), přičemŽ lektoři musĺ splňovat minimálně tyto poŽadavky: . Vysokoškolskévzdělání . alespoň 2 roky prokazatelné lektorské praxe V oblastĺ realizací vzdělávání . alespoň jednu lektorskou zkuŠenost v oblasti veřejných zakázek (pozn.: V případě, že by během plněnĺ veřejné zakázky došlo ke změně člena týmu, musí tento splňovat téŽ minimálnĺ poŽadavek na kvalifikacĄ Přílohou seznamu budou o dosaženém vzdělání. Závěr profesního Životopisu musí obsahovat souhlas příslušného lektora se zpracováním jeho osobnĺch Údajů pro účely této zakázky. VŠechnv dokladv postačĺ oředloŽĺt v prosté kooii. Lhůta pro prokázání kvalifikace Uchazeč prokazuje splnění kvalifikace ve lhůtě stanovené pro podání nabídek, doklady k prokázání splněnÍ kvalifikace musí být součástí nabídky. Neprokázání kvalifikace: Pokud uchazeč ve své nabÍdce neprokáŽe splněnĺ kvalifikace stanoveným způsobem, nebude jeho nabídka dále posuzována a hodnocena. Zadavatel má právo poŽadovat objasnění nebo doplnění kvalifikace.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Tato veřejná zakázka malého rozsahu je zadávána mimo rámec zákona v souladu s ustanovením § 18 odst. 5 zákona podle zásad § 6 zákona, v souladu s Pokynem D9 – Metodický pokyn pro zadávání zakázek OP LZZ (verze 1.10)a postupem stanoveným v Příkazu ministra č. 32/2013 ve znění Dodatku č. 4.
Soubory ke stažení:
- 02-priloha-2-cestne-prohlaseni.doc (3. 5. 2016 11:19)
- 01-priloha-1-kryci-list-nabidky-vzor_1.doc (3. 5. 2016 11:19)
- 03-priloha-3-navrh-smlouvy.docx (3. 5. 2016 11:19)
- dodatecne-informace-k-zd-1-20141201.pdf (3. 5. 2016 11:19)
- vyzva-k-podani-nabidky_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15_16_17_18_19_20_21_22_23_24_25_26_27_28_29_30_31_32_33_34_35_36_37_38_39_40_41_42_43.pdf (3. 5. 2016 11:19)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: AQE advisors, a.s.
IČ: 26954770
DIČ: CZ26954770
Sídlo: Kpt. Jaroše 1944/31, 602 00 Brno
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jan Obrovský
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: TEMPO TRANING & CONSULTING, a.s.
IČ: 26813335
DIČ:
Sídlo: Nad Porubkou 838, 721 00 Ostrava - 3. uchazeč
Název: Mgr. Pavel Bláha
IČ: 87229447
DIČ:
Sídlo: U Trojice 795/17, 340 04 České Budějovice
Datum ukončení: 26. 2. 2015