Zpět

Vzdělávejte se pro růst v Olomouckém kraji II!

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9172

Název zakázky: Vzdělávejte se pro růst v Olomouckém kraji II!

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 2. 10. 2013

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: TESCO SW a.s.

Sídlo zadavatele: tř. Kosmonautů 1288/1, Hodolany, 779 00 Olomouc

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: RNDr. Josef Tesařík, tel.: 587 333 661, e-mail: tescosw@tescosw.cz

IČ zadavatele: 258 92 533

DIČ zadavatele: CZ699000785

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Bc. Lucie Veselá
  • Telefon: 587 333 906
  • E-mail: Lucie.Vesela@o-k-i.cz

Lhůta pro podání nabídek: 17. 10. 2013 10:00

Místo pro podání nabídek:
Sídlo zadavatele; k rukám Mgr. Markéty Vitoslavské

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem výběrového řízení jsou specifická školení určená pro zaměstnance zadavatele podle požadavků zadavatele. Zadavatel předpokládá školení třech skupin zaměstnanců po deseti osobách v každé skupině, t.j. celkem třiceti osob. Zaměstnavatel upozorňuje, že celkový počet osob a počet osob v jednotlivých skupinách může kolísat dle momentálních okolností v rozmezí do 20 % příslušného počtu.

Plnění výběrového řízení se dělí na dílčí plnění – čtyři témata:

a)      manažerské dovednosti (vedení podřízených, delegování, kontrolování, hodnocení, motivace týmu)

b)      obchodní dovednosti (schopnost vyjednávat se zákazníkem podmínky, řešení krizových situací, improvizace)

c)      efektivní komunikace, asertivita, krizová komunikace (verbální, neverbální komunikace, sebeprezentace, slovní sebeobrana)

d)      prezentační dovednosti (schopnost prezentovat před jedním zákazníkem i skupinou zákazníků, vystupování)

Každé téma bude realizováno pro všechny tři skupiny zaměstnanců.

Každému ze čtyř témat kurzu bude věnováno 32 hodin výuky pro každou skupinu zaměstnanců, tzn. všichni vybraní zaměstnanci absolvují 4 x 32 hodin výuky x 30 vybraných zaměstnanců = 3.840 člověkohodin celkem. Jedna vyučovací hodina se skládá ze šedesáti minut. Počet výukových hodin je stanoven v rozsahu 128 hodin pro jednoho zaměstnance.

 

Výuka bude probíhat cca jednou za čtvrtletí pro každou skupinu osob v následujícím režimu:

·            skupina A – první týden v měsíci

·            skupina B – druhý týden v měsíci

·            skupina C – třetí týden v měsíci

Výuka bude probíhat v příslušném týdnu vždy ve středu – sobotu vždy po osmi vyučovacích hodinách denně (8:00 – 17:00 včetně přestávek).

Cílem je zvýšit stávající dovednosti vytipovaných zaměstnanců tak, aby byli připraveni nastoupit na pozici vedoucího projektu, případně vedoucího oddělení. Cílem je dále rozvoj, prohloubení a upevnění dovedností u vedoucích projektů, případně vedoucích oddělení, kteří tuto pozici zastávají krátkou dobu.

Po každém ze čtyř témat (výukových bloků) bude následovat prezentace získaných dovedností před hodnotící komisí a ostatními účastníky. Z této prezentace bude pořízen videozáznam, na jehož základě a na základě vyjádření hodnotící komise bude každý účastník ohodnocen. Účastník obdrží vypracované písemné hodnocení potenciálu ze strany vzdělavatele a osobní zpětnou vazbu ze strany vzdělavatele reflektující jeho potenciál a doporučení k dalšímu seberozvoji.

Každá osoba, která výuku absolvuje, obdrží certifikát o absolvování vzdělávacích aktivit a zároveň písemnou zpětnou vazbu reflektující jeho potenciál a doporučení k dalšímu seberozvoji.

Bližší specifikace předmětu plnění (dílčích plnění) výběrového řízení je obsažena v příloze č. 1 zadávací dokumentace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 900000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín zahájení plnění: 01.11.2013 Termín ukončení plnění: 31.03.2015 Zadavatel si vyhrazuje právo posunout předpokládaný termín zahájení plnění výběrového řízení, pokud si to vyžádají neočekávané události mající vliv na schopnost zaměstnanců zadavatele plnit si své pracovní povinnosti.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění výběrového řízení je budova BEA centrum Olomouc, tř. Kosmonautů 1288/1, Hodolany, 779 00 Olomouc. Zadavatel nepřipouští jiná školící místa.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnocení nabídek bude provedeno dle základního hodnotícího kritéria ekonomické výhodnosti nabídky s dílčími hodnotícími kritérii a jejich vahou: Dílčí hodnotící kritérium (Váha dílčího hodnotícího kritéria v celkovém hodnocení): 1. Celková nabídková cena bez DPH v Kč (60 %) 2. Zpracování školících materiálů (40 %) Hodnocení dílčích kritérií: Při hodnocení dílčího kritéria č. 1 „Celková nabídková cena bez DPH v Kč“ bude nejlépe hodnocena nabídka s nejnižší cenou. Celková nabídková cena bez DPH bude přepočtena níže uvedenou metodou hodnocení a takto získaný počet bodů bude vynásoben váhou tohoto dílčího kritéria. Při hodnocení dílčího kritéria č. 2 „Zpracování školících materiálů“ jako číselně nevyjádřitelného kritéria bude nejlépe hodnocena nabídka, která poskytne požadované plnění jako vzájemně vyvážený a harmonický celek s přihlédnutím k následujícím skutečnostem: Školícím materiálem se rozumí veškeré materiály, které bude mít školená osoba k dispozici, to znamená nejen materiály, které jí zůstanou trvale - studijní texty, ale i powerpointové, případně jiné prezentace promítané během výkladu. Úroveň zpracování školících materiálů bude hodnocena na vzorovém školícím materiálu (studijním textu a powerpointové, případně jiné prezentaci, pokud tato je součástí vlastní nabídky uchazeče) předloženém uchazečem. Vzorový materiál se bude týkat minimálně dvou vyučovacích hodin z libovolných dvou vyučovaných témat – volbu témat provede uchazeč). Forma zpracování a obsah předloženého vzorového školícího materiálu musí odpovídat skutečnému stavu školících materiálů, které budou v případě, že daný uchazeč předloží dle hodnotící komise nejlepší nabídku a bude s ním podepsána smlouva, uchazečem předávány osobám účastnícím se školení v rámci plnění na základě smlouvy. Úroveň zpracování školících materiálů bude hodnocena na základě těchto hledisek: a) rozsah předložené materie b) detailnost zpracování předložené materie c) přehlednost zpracování předložené materie Studijní text Ad a) Primárně se rozsahem pro potřeby tohoto výběrového řízení rozumí rozsah probrané látky, tzn. jakou šíři vědomostí a poznatků o daném tématu předložená materie zabírá. Kladně budou hodnoceny studijní texty, které budou předkládat ucelený rozbor dané tématiky. Zadavatel nemá zájem o materii obsahující pouhé výtržky z textu a kusé navzájem nepropojené informace. Pokud bude více nabídek splňovat výše uvedené podmínky na stejné úrovni, přihlédne se i k rozsahu v podobě počtu stránek předložených studijních textů. Zde se budou brát v potaz pouze stránky obsahující probíranou látku. Ad b) Detailností zpracování se rozumí, jak je předložená materie rozebrána do podrobností. Detailně zpracovaným studijním textem dle zadavatele není studijní text, který sice podrobnosti zmiňuje, ale dále je nerozvádí nebo je rozvádí, ale pouze dílčím způsobem a velice povrchně. Ad c) Zadavatel požaduje, aby předložené studijní texty byly přehledné a uživatelsky příjemné. Za prvky napomáhající přehlednosti považuje tyto: - rozdělení textu dle obsahu do kapitol a v případě potřeby do dalších úrovní – rozdělení textu do kapitol a dalších úrovní musí být provedeno tak, aby bylo opodstatněno obsahem textu - v případě možnosti přiložení obrazového podkladu k danému textu jeho připojení – zadavatel preferuje zahrnutí obrazových podkladů přímo do textu před jejich uvedením v přílohách umístěných na konci studijního textu - grafická úprava rozlišující nadpisy a názvy kapitol a dalších úrovní od vlastního textu - zvýraznění důležitých pasáží v textu – nejlépe pomocí tučného písma stejné velikosti jako ostatní text pod nadpisem - systém odkazování na navzájem související věci - barevné odlišení stránek obsahujících vlastní studijní text od stránek obsahujících úvodní informace, obsah, přílohy, atd. Prvek napomáhá zvýšení přehlednosti studijního textu pouze tehdy, pokud je jeho použití účelné a pokud s ohledem na použití dalších rozlišovacích prvků nepůsobí kontraproduktivně. Powerpointová případně jiná prezentace: Prezentace se musí vztahovat k přednášené látce a musí pro osoby účastnící se školení plnit funkci pomocnou. Tuto funkci prezentace plní tehdy, když umožňuje školeným osobám lépe se orientovat v lektorem přednášené látce a poskytuje jim přehled lektorem předávaných informací, popřípadě demonstruje praktické využití přednášených prvků. Není účelem prezentace zahltit školené osoby textem, pokud půjde o prezentaci powerpointovou.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč je povinen nejpozději do lhůty stanovené pro podání nabídek prokázat svoji kvalifikaci. Kvalifikaci splní dodavatel, který předloží: a) výpis z obchodního a živnostenského rejstříku, pokud je v nich zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, nebo výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů; u veškerých těchto dokladů postačí předložit prosté kopie b) čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti; čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče c) seznam vyučujících, kteří se budou podílet na každém ze čtyř témat, ze kterých se předmět plnění skládá. U vyučujících není podstatné, zda jde o zaměstnance uchazeče nebo osoby v jiném vztahu k uchazeči. Uchazeč splní tento předpoklad předložením seznamu ve formě čestného prohlášení, z něhož bude patrné splnění níže uvedené úrovně kvalifikačního předpokladu: • vyučující v posledních třech letech před podáním nabídky prováděl výuku v oblasti, která odpovídá tématu, které bude vyučující při realizaci tohoto výběrového řízení přednášet, alespoň u třech významných subjektů. Významným subjektem je subjekt, který v době provádění výuky zaměstnával minimálně 200 osob. Uchazeč je povinen v seznamu uvést kontakt na příslušnou osobu u významného subjektu, u které bude možno ověřit pravdivost skutečností uvedených v seznamu. Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit pravdivost skutečností uvedených v seznamu.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude zpracována v tištěné formě, podepsána oprávněným zástupcem uchazeče a zabezpečena proti manipulaci sešitím celé nabídky. Veškeré části nabídky budou po svázání tvořit jeden celek. Sešití bude opatřeno přelepkou s razítkem nebo provedeno provázkem s pečetí. Jednotlivé oddíly nabídky budou odděleny předělovými listy. Všechny listy nabídky včetně předělových listů budou v pravém dolním rohu očíslovány vzestupnou řadou, na konci nabídky bude čestné prohlášení o počtu listů nabídky, podepsané osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Nabídka bude zpracována v písemné formě v listinné podobě v jednom originálním vyhotovení. Označení nabídky: Nabídka pro výběrové řízení bude zadavateli odevzdána v uzavřené neporušené obálce, která musí být: a) označena nápisem „NABÍDKA – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – VZDĚLÁVEJTE SE PRO RŮST V OLOMOUCKÉM KRAJI II!.“ b) označena výzvou NEOTVÍRAT c) opatřena názvem, adresou a IČ zadavatele d) opatřena názvem, adresou a IČ uchazeče Obálka či jiný obal budou odpovídajícím způsobem zajištěny proti manipulaci (spoje obálky musí být přelepeny a orazítkovány či jinak označeny identifikačním údajem uchazeče. Zadavatel eviduje podané nabídky s uvedením pořadového čísla, data a času jejich doručení.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce – v krycím listu uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka včetně všech svých příloh musí být zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Uchazeč je povinen předložit v nabídce návrh smlouvy. Návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Další požadavky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci k této zakázce.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Zadavatel sděluje, že výběrové řízení na služby s názvem „Vzdělávejte se pro růst v Olomouckém kraji II!“ zadávané v Operačním programu Lidské zdroje a zaměstnanost, reg. č. CZ.1.04/1.1.00/B1.00013, zadávané dle kapitoly 2. bodu 2.1.2 Metodického pokynu pro zadávání zakázek OP LZZ, identifikační číslo MAD 99, Příloha OM OP LZZ D9, číslo revize 7, číslo vydání 1.7 , bylo zrušeno z důvodu zjištěných nedostatků ze strany poskytovatele dotace.

Datum ukončení: 28. 2. 2014


 
Uveřejněno: 2. 10. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016