Zabezpečení informační podpory Znalostní báze DPV
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10283
Název zakázky: Zabezpečení informační podpory Znalostní báze DPV
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 11. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/2.2.00/11.00017 Koordinace profesního vzdělávání jako nástroje služeb zaměstnanosti příjemce: Fond dalšího vzdělávání
Název/obchodní firma zadavatele: Fond dalšího vzdělávání
Sídlo zadavatele: Na Maninách 20, 170 00 Praha 7
- Jméno: RNDr. Miroslav Procházka, CSc., pověřen řízením
IČ zadavatele: 004 05 698
DIČ zadavatele: Zadavatel není plátc
- Jméno: Mgr. Jan Vodička
- Telefon: +420 775 779 683
- E-mail: jan.vodicka@fdv.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 8. 12. 2014 13:00
Místo pro podání nabídek: Sídlo zadavatele
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je zabezpečení a poskytování informační podpory pro Znalostní bázi dalšího profesního vzdělávání (dále jen „Znalostní báze DPV“). Znalostní báze DPV se stane nástrojem pro management znalostí a podporu týmové spolupráce, který bude poskytován formou služby (SaaS) pro projekt Koordinace profesního vzdělávání jako nástroje služeb zaměstnanosti, registrační číslo: CZ.1.04/2.2.00/11.00017 (dále také jen „Projekt“) financovaného z ESF a státního rozpočtu, resp. Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost. Služba v sobě zahrnuje poskytování webové aplikace, její rozvoj a optimalizaci dle potřeb zadavatele, kompletní zajištění provozu na technických prostředcích uchazeče, uživatelskou podporu, dohled a relevantní dokumentaci po dobu trvání projektu, tj. do 30. 6. 2015, a po dobu 5 let po skončení projektu, tj. od 1. 7. 2015 do 30. 6. 2020. Předpokládaný počet uživatelů je v řádech od několika stovek až po několik tisíc.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3115000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín zahájení plnění je den podpisu smlouvy s vítězným uchazečem, přičemž předpokládané datum uzavření smlouvy je bez zbytečného odkladu po ukončení tohoto zadávacího řízení. Předmět veřejné zakázky bude vykonáván na základě smlouvy uzavřené mezi zadavatelem a vybraným uchazečem na dobu určitou, a to na dobu do 30. 6. 2020. Zadavatel stanovuje harmonogram plnění, který je uveden v příloze č. 1 Návrh smlouvy. V případě, že z důvodů hodných zvláštního zřetele nebude možné dodržet stanovené dílčí termíny v harmonogramu plnění, je zadavatel oprávněn po dohodě s uchazečem termíny plnění posunout na jinou dobu. Termín ukončení smlouvy 30. 6. 2020 musí být zachován.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění veřejné zakázky je Hlavní město Praha, sídlo zadavatele, dále sídlo uchazeče.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním kritériem hodnocení stanovil zadavatel v souladu s § 78 odst. 1 písm. a) zákona ekonomickou výhodnost nabídky.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Prokázání splnění kvalifikace je předpokladem účasti dodavatele v zadávacím řízení. Prokázáním kvalifikace se rozumí: - splnění základních kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 53 odst. 1 zákona, - splnění profesních kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 54 zákona, - splnění technických kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 56 zákona. Zadavatel dále požaduje čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.
Další podmínky: Bližší požadavky jsou stanoveny v samotné zadávací dokumentaci, která je spolu se všemi přílohami zveřejněna na profilu zadavatele http://fdv.profilzadavatele.cz/.
Soubory ke stažení:
- dodatecne-informace-c.-1_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15_16_17_18_19_20_21_22_23_24_25_26_27_28_29_30_31_32_33.pdf (3. 5. 2016 10:50)
- priloha-c.-1-kd_1_2.docx (3. 5. 2016 10:50)
- priloha-c.-2-zd_1_2.doc (3. 5. 2016 10:50)
- priloha-c.-3-zd_1_2.docx (3. 5. 2016 10:50)
- priloha-c.-4-zd_1_2.docx (3. 5. 2016 10:50)
- priloha-c1-specifikace-predmetu-plneni_1.docx (3. 5. 2016 10:50)
- priloha-c2-doby-odezvy-na-hlaseni-zavad-dle-zavaznosti-problemu-a-kvalita-sla_1.docx (3. 5. 2016 10:50)
- priloha-c3-hodnoceni-a-sankce-pri-plneni-sla_1.docx (3. 5. 2016 10:50)
- priloha-c4-harmonogram-predmetu-plneni_1.docx (3. 5. 2016 10:50)
- priloha-c5-tabulka-pro-stanoveni-nabidkove-ceny-predmetu-plneni_1.docx (3. 5. 2016 10:51)
- priloha-c6-nabidka-dodavatele.xlsx (3. 5. 2016 10:51)
- smlouva.docx (3. 5. 2016 10:51)
- vyzva-k-podani-nabidky-signed_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15_16.pdf (3. 5. 2016 10:51)
- zadavaci-dokumentace-signed_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11.pdf (3. 5. 2016 10:51)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Zadavatel obdržel ve lhůtě pro podání nabídek pouze jednu nabídku. V souladu s ustanovením § 84 odst. 1 písm. e) zákona je zadavatel povinen zadávací řízení bez zbytečného odkladu zrušit.
Datum ukončení: 10. 12. 2014