Zpět

Zajištění dodavatele vzdělávání pro zaměstnance Domova důchodců Šumperk

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9407

Název zakázky: Zajištění dodavatele vzdělávání pro zaměstnance Domova důchodců Šumperk

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 12. 2013

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Domov důchodců Šumperk, příspěvková organizace

Sídlo zadavatele: U sanatoria 2631/25, 78701 Šumperk

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Anna Podhrázská 583213935 reditelka@ddspk.cz

IČ zadavatele: 75004011

DIČ zadavatele: -

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Věra Ondráčková
  • Telefon: 724553846
  • E-mail: ondrackova@ddspk.cz

Lhůta pro podání nabídek: 15. 1. 2014 12:00

Místo pro podání nabídek:
Sídlo zadavatele - U sanatoria 2631/25, 78701 Šumperk

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je kompletní obsahové, lektorské a organizační zajištění realizace odborných kurzů akreditovaných podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, a to pro účastníky z řad zaměstnanců zadavatele (sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách a vedoucí pracovníci).

 

Předmět zakázky není rozdělen do samostatných dílčích částí předmětu zakázky, každý uchazeč musí předložit nabídku na celý předmět zakázky.

 

Celkový souhrn předmětu zakázky (podrobný popis předmětu zakázky v příloze 1, která je nedílnou součástí výzvy k podání nabídek):

 

Okruh vzdělávání / celkový rozsah ve školicích dnech / max. celková cena v Kč bez DPH:

-       Vzdělávání v oblasti sociální péče o seniory / 10 školicích dnů / 142 834,-

-       Vzdělávání v oblasti terapeutických přístupů v sociální práci / 12 školicích dnů / 171 401,-

-       Vzdělávání v oblasti komunikace v sociálních službách / 19 školicích dnů/ 271 385,-

-       Vzdělávání v oblasti osobnostního rozvoje / 6 školicích dnů / 85 700,-

-       Vzdělávání v oblasti řízení lidských zdrojů pro vedoucí pracovníky / 7 školicích dnů / 99 978,-

 

Názvy nabízených vzdělávacích kurzů se mohou lišit od požadovaných podle podmínek akreditace kurzů uchazeče, přičemž obsahy nabízených kurzů se musí z převážné části shodovat s požadovanými – viz příloha 1.

 

Předpokládaná délka školicího dne je 6 - 9 hodin dle podmínek akreditace kurzů uchazeče. Délka školicí hodiny je 45 minut.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 771298,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
únor 2014 – červen 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Sídlo zadavatele - U sanatoria 2631/25, 78701 Šumperk

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Úplné nabídky budou hodnoceny podle těchto kritérií: 1)Nabídková cena – váha 60 % 2)Návrh obsahů vzdělávacích kurzů – váha 15 % 3)Návrh metodik vedení kurzů – váha 15 % 4)Zpětná vazba realizace kurzů – váha 10 % Způsob hodnocení: Ad 1) Nabídková cena (číselné kritérium) Nejvýhodnější nabídkou bude ta, která nabídne nejnižší cenu. Hodnocení tohoto kritéria bude probíhat podle vzorce: nejvýhodnější nabídka tzn. nejnižší cena (hodnota) 100 x --------------------------------------------------- x váha v % cena (hodnota) hodnocené nabídky Ad 2) Návrh obsahů vzdělávacích kurzů (subjektivní kritérium) - jako nejvýhodnější bude hodnocena ta nabídka, kde budou obsahy detailně popsány a rozpracovány a budou v souladu s vymezenými cíli vzdělávání a vzdělávacími potřebami cílových skupin (viz příloha 1) Pro hodnocení se použije bodová stupnice 1 až 100. Nejvýhodnější nabídce je přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním body odpovídající porovnání s nejvýhodnější nabídkou v daném kritériu. Přidělený počet bodů musí vždy vycházet z porovnání nejvýhodnější a hodnocené nabídky. Hodnocení tohoto kritéria bude probíhat podle vzorce: počet bodů hodnocené nabídky x váha v % Ad 3) Návrh metodik vedení kurzů (subjektivní kritérium) – jako nejvýhodnější bude hodnocena ta nabídka, kde metodika vedení kurzů bude motivační, použité metody výuky a školicí pomůcky budou moderní, efektivní, interaktivní, pro cílovou skupinu poutavé a podporující snadnou aplikovatelnost znalostí do praxe Pro hodnocení se použije bodová stupnice 1 až 100. Nejvýhodnější nabídce je přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním body odpovídající porovnání s nejvýhodnější nabídkou v daném kritériu. Přidělený počet bodů musí vždy vycházet z porovnání nejvýhodnější a hodnocené nabídky. Hodnocení tohoto kritéria bude probíhat podle vzorce: počet bodů hodnocené nabídky x váha v % Ad 4) Zpětná vazba realizace kurzů (subjektivní kritérium) – jako nejvýhodnější bude hodnocena ta nabídka, která bude obsahovat propracovaný systém hodnocení vzdělávací akce a poskytování zpětné vazby Pro hodnocení se použije bodová stupnice 1 až 100. Nejvýhodnější nabídce je přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním body odpovídající porovnání s nejvýhodnější nabídkou v daném kritériu. Přidělený počet bodů musí vždy vycházet z porovnání nejvýhodnější a hodnocené nabídky. Hodnocení tohoto kritéria bude probíhat podle vzorce: počet bodů hodnocené nabídky x váha v % Takto získané vážené body ze všech dílčích hodnotících kritérií se sečtou. Nabídka, která získala v součtu za všechna hodnocená kritéria nejvíce bodů, je nabídkou vítěznou.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč doloží: 1) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní uchazeč zapsán (prostá kopie dokladu), 2) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci (prostá kopie dokladu), 3) čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti (originál či ověřená kopie dokladu), 4) doklad o udělení akreditace kurzů podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, u min. 50% vzdělávacích kurzů předmětu zakázky (prostá kopie dokladu) 5) čestné prohlášení o tom, že uchazeč zajistí akreditaci u zbývajících kurzů (max. 50% vzdělávacích kurzů předmětu zakázky) a předloží zadavateli kopii dokladů o udělení akreditace těchto kurzů podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, nejpozději do 7 měsíců od data podpisu smlouvy (originál či ověřená kopie čestného prohlášení) 6) čestné prohlášení o tom, že uchazeč poskytl min. 3 významné služby v posledních 3 letech, přičemž za významnou službu se považuje služba v oblasti akreditovaného vzdělávání zaměstnanců organizací poskytujících sociální služby o min. hodnotě 500 tis. Kč bez DPH za každou tuto službu. V čestném prohlášení bude doložen seznam významných služeb, který bude obsahovat min. tyto údaje: název klienta, předmět služby, období poskytnutí služby a hodnota služby v Kč bez DPH (originál či ověřená kopie čestného prohlášení) Čestná prohlášení budou podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Výpis z obchodního rejstříku či z jiné obdobné evidence nebude starší 90 kalendářních dnů ke dni vypršení lhůty pro podání nabídky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Bližší informace jsou uvedeny v samostatné výzvě k podání nabídek jejíž součástí je i příloha č. 1.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: PROFIMA EFFECTIVE, s.r.o.

     

     

    IČ: 25568027
    DIČ: CZ25568027
    Sídlo: Kudlov 500, Zlín, PSČ: 760 01
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jana Márová


Datum ukončení: 31. 1. 2014


 
Uveřejněno: 20. 12. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016