Zajištění odborného vzdělávání zaměstnanců
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10321
Název zakázky: Zajištění odborného vzdělávání zaměstnanců
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 2. 12. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.00/C3.00001 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců příjemce: Ministerstvo práce a sociálních věcí
Název/obchodní firma zadavatele: VINECO - Vinné sklepy Chomutov, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Lipská 2023, 430 03 Chomutov
- Jméno: Ing. Pavel Tůma, jednatel Tel. 777 788 808 E-mail: pavel.tuma@vineco.cz
IČ zadavatele: 250 01 477
DIČ zadavatele: CZ25001477
- Jméno: Ing. Pavel Tůma, jednatel
- Telefon: 777788808
- E-mail: pavel.tuma@vineco.cz
Lhůta pro podání nabídek: 16. 12. 2014 13:00
Místo pro podání nabídek: VINECO - Vinné sklepy Chomutov s.r.o. Lipská 2023 430 03 Chomutov
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je komplexní zajištění realizace 11 odborných vzdělávacích kurzů specifického zaměření. Cílem jednotlivých kurzů je prohloubit stávající odborné znalosti zaměstnanců a přispět k růstu efektivity výroby zadavatele.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1246640,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 12/2014 - 06/2015
Místo dodání / převzetí plnění: - školící prostory zadavatele, tj. společnosti VINECO - Vinné sklepy Chomutov s.r.o., Lipská 2023, 430 03 Chomutov - školící prostory zajištěné dodavatelem
Pravidla pro hodnocení nabídek: Ekonomická výhodnost nabídky: - dílčí hodnotící kritéria: 1) Celková nabídková cena(váha 55 %) 2) Celková kvalita zpracování podrobných sylabů vzdělávacích modulů vč. návrhu obsahu školení, metodologie výuky a způsobu zajištění a organizace výuky (áha 45 %)
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: a) Základní kvalifikační předpoklady splnění základních kvalifikačních předpokladů dle §53 zákona odst.1, písm. a) až k) zákona - čestné prohlášení podepsané osobou oprávněnou za uchazeče jednat (statutárním zástupcem) b) Profesní kvalifikační předpoklady - dle §54, písm.a) zákona - výpis z Obchodního rejstříku, je-li uchazeč do tohoto rejstříku zapsán, ne starším než 90 dnů (ke dni podání nabídky) - dle §54, písm. b) zákona - oprávnění k podnikání (Výpisem ze živnostenského rejstříku apod.) s předmětem činnosti vztahujícím se k plnění zakázky - čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti c) Technické kvalifikační předpoklady - seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí; přílohou tohoto seznamu musí být 1. osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo 2. osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo 3. smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně, Zadavatel požaduje doložení alespoň 3 referencí na obdobné plnění, které je součástí veřejné zakázky, tj. 1 reference/osvědčení dokládající plnění v oblasti jazykového školení v minimální hodnotě 500.000,- Kč bez DPH; 1 reference/osvědčení dokládající plnění v oblasti odborného školení v minimální hodnotě 500.000,- Kč bez DPH a 1 reference/osvědčení dokládající plnění v oblasti školení soft skills v minimální hodnotě 500.000,- Kč bez DPH.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude předložena v českém jazyce
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: - Uchazeč/ dodavatel je povinen v souladu se zák. č. 320/2001 Sb., nařízením Komise (ES) č. 1828/2006, kterým se stanoví prováděcí pravidla k nařízení Rady (ES) č. 1083/2006 a v souladu s dalšími právními předpisy ČR a ES umožnit výkon kontroly všech dokladů vztahujících se k realizaci služby, poskytnout osobám oprávněným k výkonu kontroly veškeré doklady související s realizací služby a poskytnout součinnost všem osobám oprávněným k provádění kontroly. Těmito oprávněnými osobami jsou poskytovatel dotace a jím pověřené osoby, územní finanční orgány, Ministerstvo pro místní rozvoj, Ministerstvo financí, Nejvyšší kontrolní úřad, Evropská komise a Evropský účetní dvůr, případně další orgány oprávněné k výkonu kontroly. - Dodavatel je dle § 2e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. - Dodavatel je povinen archivovat veškeré doklady související s realizací služby nejméně do 31.12.2025, pokud z daňových, či dalších národních případně evropských předpisů nevyplývá delší archivační povinnost.
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi platné od 01.04.2014 (číslo revize 10), na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- a-kryci-list-k-nabidce-vineco.docx (3. 5. 2016 11:21)
- b-zakladni-kval.-predpoklady-vineco.docx (3. 5. 2016 11:21)
- c-cp-68-vineco.docx (3. 5. 2016 11:21)
- d-cp-nedoplatky-vineco.docx (3. 5. 2016 11:21)
- vyzva-vr-vineco-vzdelavani-zamestnancu.docx (3. 5. 2016 11:21)
- e-vykaz-vymer-k-naceneni-vineco.xlsx (3. 5. 2016 11:21)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Šruma Solutions s.r.o. - IČ: 02113244
DIČ: CZ02113244
Sídlo: Husinecká 903/10, 130 00 Praha 3 - Žižkov
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jiří Šruma, jednatel
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: nebyla podána žádná další nabídka
IČ:
DIČ:
Sídlo: - 3. uchazeč
Název: nebyla podána žádná další nabídka
IČ:
DIČ:
Sídlo:
Datum ukončení: 29. 12. 2014