Zpět

Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost Window Holding a.s.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9363

Název zakázky: Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost Window Holding a.s.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 11. 2013

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Window Holding a.s.

Sídlo zadavatele: Hlavní 456, 250 89, Lázně Toušeň

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Jan Čajan, tel.: 602 240 322, e-mail: jan.cajan@windowholding.cz

IČ zadavatele: 28436024

DIČ zadavatele: CZ28436024

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Monika Metelková
  • Telefon: 724 095 731
  • E-mail: monika.metelkova@windowholding.cz

Lhůta pro podání nabídek: 9. 12. 2013 10:00

Místo pro podání nabídek:
Hlavní 456, 250 89, Lázně Toušeň

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Zadavatel požaduje zajištění tří vzdělávacích aktivit (VA) včetně závěrečných zkoušek.

Zakázka bude mít jednoho dodavatele.

 

VA 1: Skladové hospodářství

Zadavatel požaduje zajištění VA 1 Skladové hospodářství pro celkem 7 zaměstnanců, celkový rozsah VA je min. 48 hodin výuky vč. závěrečné zkoušky (max. rozsah závěrečné zkoušky je stanoven na 1 hodinu).

1 vyučovací hodina = 60 minut

 

VA 2: Vzdělávací modul pro výrobní dělníky

Zadavatel požaduje zajištění VA 2 Vzdělávací modul pro výrobní dělníky pro celkem 19 zaměstnanců (rozdělených do 2 skupin), celkový rozsah VA je min. 64 vyučovacích hodin (min. 32 vyučovacích hodin pro každou skupinu účastníků zvlášť) vč. závěrečné zkoušky (max. rozsah závěrečné zkoušky je stanoven na 1 hodinu pro každou skupinu účastníků zvlášť).

1 vyučovací hodina = 60 minut

 

VA 3: Obchodní dovednosti

Zadavatel požaduje zajištění VA 3 Obchodní dovednosti pro celkem 27 zaměstnanců (rozdělených do 3 skupin), celkový rozsah VA je min. 144 vyučovacích hodin (min. 48 vyučovacích hodin pro každou skupinu účastníků zvlášť) vč. závěrečné zkoušky (max. rozsah závěrečné zkoušky je stanoven na 1 hodinu pro každou skupinu účastníků zvlášť).

1 vyučovací hodina = 60 minut

 

Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky.

 

Cílovou skupinu VA 1 tvoří 7 zaměstnanců skladového hospodářství (expedienti a specialista skladových programů).

Cílovou skupinu VA 2 tvoří 19 zaměstnanců výroby (18 dělníků a 1 technik údržby/dělník).

Cílovou skupinu VA 3 tvoří 27 zaměstnanců obchodního oddělení.

 

Cílem VA 1 je zajistit optimalizaci logistiky, zlepšit vytíženost vozů, efektivní zásobování výroby a dodání nepoškozených produktů konečnému spotřebiteli bez vícenákladů.

Cílem VA 2 je zajistit konstantní produktivitu práce ve výrobě, aniž by utrpěla kvalita výrobků a snížit chybovost výroby v důsledku špatné orientace ve výkresové dokumentaci o 3 %.

Cílem VA 3 je zvýšit úspěšnost přímého prodeje o 15 %.

 

Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace tří výše uvedených VA, včetně závěrečné zkoušky. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů, realizace závěrečné zkoušky a vydání písemného certifikátu.

 

Vzdělávací aktivity budou probíhat v sídle zadavatele na adrese Hlavní 456, 250 89, Lázně Toušeň

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 614000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
VA 1 Skladové hospodářství: únor 2014 – duben 2014 VA 2 Vzdělávací modul pro výrobní dělníky: únor 2014 – duben 2014 VA 3 Obchodní dovednosti: únor 2014 – červenec 2014

Místo dodání / převzetí plnění:
Vzdělávací aktivity budou probíhat v sídle zadavatele na adrese Hlavní 456, 250 89, Lázně Toušeň.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1) Nabídková cena bez DPH (váha 40 %) Předmětem hodnocení bude celková nabídková cena za předmět plnění veřejné zakázky (VA 1 Skladové hospodářství, VA 2 Vzdělávací modul pro výrobní dělníky, VA 3 Obchodní dovednosti) uvedená absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. Uchazeč je při stanovení celkové nabídkové ceny povinen respektovat maximální předpokládanou hodnotu za jednotlivé VA, z tohoto důvodu budou v nabídce uvedeny rovněž ceny za jednotlivé VA. 2) Kvalita služeb (váha 60 %) V rámci kritéria kvalita bude hodnocen obsahový přínos kurzů pro cílovou skupinu a použitá metodika výuky. • Přínos kurzů pro cílovou skupinu (60 dílčích bodů) - bude hodnoceno rozpracování jednotlivých témat s ohledem na charakter a potřeby cílové skupiny a přizpůsobení jednotlivých cvičení a modelových situací. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne nejvyšší míru přizpůsobení kurzů dané skupině. • Metodika výuky (40 dílčích bodů) – tímto kritériem se rozumí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran (bez případných příloh) popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Konkrétně bude hodnocen popis: a) metodiky výuky, b) efektivity výukových metod, c) mechanizmy vyhodnocení (evaluace) a získávání zpětné vazby. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč musí prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů stanovených analogicky s § 53 zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením dokumentů stanovených v § 53 odst. 3 zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, a to v prosté kopii. Uchazeč musí dále v rámci prokázání kvalifikace předložit: • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů. Předložení dokladů postačuje v prosté kopii. Uchazeč doloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat. Zadavatel dále požaduje předložení seznamu školitelů a níže uvedených dokumentů, a to ve složení: 1) Školitelé pro VA 1 Skladové hospodářství doloží: •vysokoškolský diplom z oboru logistiky 2) Školitelé pro VA 2 Vzdělávací modul pro výrobní dělníky doloží: •certifikát FMEA; •certifikát QM (Quality Management); •certifikát systému managementu kvality dle ISO 16 949; 3) Školitelé pro VA 3 Obchodní dovednosti doloží: •vysokoškolský diplom ekonomického zaměření; •osvědčení o absolvování kurzu zaměřeného na obchodní a prodejní dovednosti, zásady obchodního jednání nebo komunikační a prezentační dovednosti; •životopis, z něhož budou vyplývat min. 3 roky praxe v oblasti obchodních dovedností. Všechny dokumenty požaduje zadavatel předložit ve formě prosté kopie. Uvedené požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele mohou být splněny prostřednictvím většího počtu školitelů. Uchazeč dále předloží seznam služeb obdobného charakteru za poslední tři roky. Ze seznamu bude vyplývat, že uchazeč řádně a odborně poskytnul alespoň tři služby, jejichž předmětem bylo poskytnutí vzdělávacích aktivit. Každá ze služeb musí mít hodnotu min. 250 000,- Kč. Přílohou tohoto seznamu musí být: •osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo •osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo • smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení získat podle bodu 2 od této osoby z důvodů spočívajících na její straně. Předložení dokladů postačuje v prosté kopii.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka (tedy smlouva) podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Uchazeč je oprávněn podat pouze jednu nabídku. Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu: • Krycí list s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč. • Doklady k prokázání kvalifikace uchazeče • Návrh smlouvy obsahující obligatorní obchodní a platební podmínky • Případné přílohy

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, s výjimkou případů, kdy tato výzva v rámci analogie na obsah konkrétních ustanovení tohoto zákona výslovně odkazuje.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Palatinum Campus s.r.o.
    IČ: 29023521
    DIČ: CZ29023521
    Sídlo: Nepomuk 17, 262 42, Rožmitál pod Třemšínem
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Pavel Procházka
    Poznámka k dodavateli:


Datum ukončení: 5. 2. 2014


 
Uveřejněno: 27. 11. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016